Disney werkt samen met Lego

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
D-Tekenaar
Member
Member

nu je het zegt OlafLover !
Ik had niet gezien dat ze anders waren :roll: :o

Alleen Donald lijkt dezelfde .... Of ben ik nu mis ?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

wauw! zouden we meerstukskorting krijgen als we samen kopen? :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:wauw! zouden we meerstukskorting krijgen als we samen kopen? :p

We kunnen steeds een mailtje sturen naar Lego hé :)
Wie weet werkt het :P
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

groot inkoop cafe mickey ;)

belle1608
Miss CM
Miss CM

Wat een leuke setjes Mama van prinsesjes!
Afbeelding
reinknoop
Member
Member

Wow!!!!!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

belle1608 schreef:Wat een leuke setjes Mama van prinsesjes!
dank je wel.

korte review:
De junior setjes zijn voor kindjes van 4 tot 7 jaar oud. Beide setjes, de ariel en de assepoester bestonden uit een boekje en 2 zakjes steentjes. per pagina wordt duidelijk 1 stal beschreven. erg geschrikt voor kleine eigenwijze donderstenen die denken dat ze alles zelf kunnen.

wat ik er van vond:
Ik dacht dat dit wel leuk was voor Michelle als opstapje vanuit duplo naar lego. Helaas had ik er geen rekening mee gehouden dat ze altijd al met haar zus meebouwde. Deze setjes waren ook iets te makkelijk voor haar en ze vloog er door heen.

Afbeelding

D-Tekenaar
Member
Member

Meer info over de Lego Disney Parks Cinderella Castle

Volgens http://wdwnt.com zal de set zo een 349.99 dollar kosten .
Dit komt neer op 316,16 Euro . En de set zal maar liefst 4080 stukjes tellen .
Volgens geruchten zal hij te koop zijn vanaf 1 September .
En zal hij ook een Lego en Disney Store exclusive product worden .
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Melissa is gisteren en vandaag druk geweest met het Belle kasteel, maar.... hij is af!! helemaal zelf in elkaar gezet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

D-Tekenaar
Member
Member

Ziet er leuk uit :)

IK WIL HET BEEST HEBBEN !!!!
ElsV
Member
Member

olafLover schreef:Oh wat zit ze er zoet aan!

Vorige week in Disney village een expert set gekocht ;), helaas bleek je daar geen jaarkaart korting op te krijgen en ik moet van mezelf mijn geduld nog wat op de proef stellen, heb het nl nu best wel druk en wil er de tijd voor nemen.
Dit jaar al 2keer iets gekocht in de legostore in de village en al 2keer korting gehad met de dreampas!
De laatste keer wel een soort ledenkaart gekregen van lego,telt in iedere legostore en in de webshop!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
olafLover
Moderator
Moderator

De vorige keer kreeg ik wel korting, maar ze zei expliciet dat het voor de exclusives (hele grote dozen?) niet gold
ElsV
Member
Member

olafLover schreef:De vorige keer kreeg ik wel korting, maar ze zei expliciet dat het voor de exclusives (hele grote dozen?) niet gold
ahzo,jammer !
Ik heb zelf niks met lego hoor,maar het zoontje van mijn beste vrienden wel en telkens we er zijn mag hij een doos kiezen! Hij kiest altijd dozen dat je niet bij ons in dreamland vindt!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

In deze verpakking vinden we de LEGO 71040 Disney World Cinderella Castle binnenkort !!

Afbeelding

bron : http://io9.gizmodo.com
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Welkom in het magische Disney Kasteel!

Afbeelding

Wandel over de stenen brug en door de gewelfde poort - en treed binnen in een wereld waar dromen in vervulling gaan. Deze prachtige LEGO® replica van het beroemde Walt Disney World® Resort kasteel van Cinderella zit boordevol authentieke details. De grote hal heeft een mozaïek-tegelvloer en er zijn harnassen, schilden aan de muur, een ouderwetse klok, een sierlijke kroonluchter en een gouden lamp. Dwaal door de prachtig gedetailleerde kamers met herkenbare decoraties en details. Bedenk je eigen Disney-avonturen met de 5 bijgesloten minifiguren: Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck, Katrien Duck en Tinkelbel, of gebruik figuren uit je eigen verzameling voor onbegrensde speelmogelijkheden. Van de gedetailleerde gevel, de sierlijke balkons en de torens met vlaggen, tot de imposante hoofdtoren met goudkleurige spits en vuurwerk-functie: dit fantastische, super-gedetailleerde bouwwerk zit boordevol magische verrassingen die de fantasie stimuleren!

Afbeelding

Inclusief 5 minifiguren: Mickey Mouse met smoking, Minnie Mouse in rode jurk, Donald Duck in klassiek kostuum, Katrien Duck met roze rokje, blauwe schoenen en een haarstrik en Tinkerbel met pruik-element, rokje, vleugeltjes en toverstaf.

Afbeelding

Disney kasteel met gedetailleerde gevel en stenen brug, klok, gewelfde ingangspoort, versierde balkons en spitse torens. Hoofdgebouw van vier verdiepingen met kamers vol elementen uit diverse Disney-verhalen. Inclusief toren van vijf verdiepingen met goudkleurige spits.
Op de begane grond van het hoofdgebouw is een grote hal met gewelfde toegangspoort, mozaïekvloer, sierlijke kroonluchter, harnassen, schilden aan de muur, ouderwetse klok, vloervaas met zelfbouw-bloemelementen, magisch tapijt en een gouden lamp.
Eerste verdieping van het hoofdgebouw met donkerblauwe gordijnen om zelf te bouwen inclusief gordijnstang, kandelaar, roos en glazen vitrine-elementen.
Tweede verdieping van het hoofdgebouw inclusief kist met toverboeken, een vloerdweil- en emmer-element en een doorgang naar de tweede verdieping van de grote toren.
Op de derde verdieping van het hoofdgebouw is een slaapkamer met gedetailleerd bed met goudkleurig hoofdeinde.
Op de begane grond van de grote toren is een keuken inclusief groot fornuis met rood baksteenpatroon, werkblad, bezem en pompoen om zelf te bouwen plus potten, pannen en diverse keuken- en voedsel-elementen.
Op de eerste verdieping van de grote toren staat een spinnewiel en hier is ook de doorgang naar de tweede verdieping van het hoofdgebouw.
Op de tweede verdieping van de grote toren vind je een kast met daarin borstel-, schaar- en zwarte haarlok-elementen plus een balkon met 2 noppenschieters voor de vuurwerk-functie.
Op de derde verdieping van de grote toren zijn een gouden spiegel plus een rode appel en een doorzichtige vaas te vinden.
De vierde verdieping van de toren is inclusief vensterbank en een boograam.
Bij de set horen ook 2 kikkers en een gouden kroon-element.
Een deel van het dak kan worden weggehaald zodat een glazen muiltje en een sprookjesboek-element met bedrukte voorplaat tevoorschijn komen.
Schiet het vuurwerk de lucht in en de magie kan beginnen!
Combineer deze set met andere LEGO® minifiguren voor onbegrensde avonturen!
Deze set biedt een passende bouwuitdaging voor kinderen van 16 jaar en ouder.
De set bestaat uit meer dan 4000 LEGO® stenen.
Het Disney kasteel is ca. 74 cm hoog, 44 cm breed en 31 cm diep.

De set is per 1 september verkrijgbaar, Lego Vip krijgt in augustus de gelegenheid deze set te bestellen. De prijs volgens de Europese Lego website is € 349,99

Bron: Lego.com
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”