Zootropolis

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

en wie gaat hem allemaal kopen? :P
ik wil hem alvast voor de collectie ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Dit is echt weer een DVD waar ik naar uitkijk... ik ga hem zeker kopen!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Ik zit er inderdaad ook aan te denken om hem te reserveren.. Ik heb sowieso nog een verjaardagskorting liggen bij Bol.com, dus zou wel goed uitkomen..
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
sanderz
Member
Member
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2011, 22:50

Deze film koop ik zeker direct en gaat ooo vaak bekeken worden.


Sent from my iPad using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

BibiTotoLover schreefCOLONIk zit er inderdaad ook aan te denken om hem te reserveren.. Ik heb sowieso nog een verjaardagskorting liggen bij Bol.com, dus zou wel goed uitkomen..
Vergeet ons niet, rechts staat de link van bol.com: http://www.cafemickey.com/forum/posting ... 33&p=86126
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
B.renniiej
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2015, 08:18

Ik heb hem gereserveerd:)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Heb jij Mickey ook teruggezien in de film? Zootropolis | Verborgen Mickeys

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Zootropolis in emoticons

BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

D-Tekenaar schreefCOLONZootropolis in emoticons

Super! Ik vind die 'As told by Emoji' filmpjes altijd helemaal geweldig! :thumbs:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney aangeklaagd om vermeend plagiaat Zootropolis

Afbeelding

Gary L. Goldman, de schrijver van Total Recall, klaagt Disney aan. Hij beweert dat het script van Oscarwinnaar Zootropolis verdacht veel lijkt op een verhaal dat hij tot twee keer toe bij de filmstudio pitchte.
Het productiebedrijf waar Goldman voor werkt diende de aanklacht dinsdag in bij een rechtbank in Californië.


In de papieren beschuldigt het bedrijf Disney ervan er een gewoonte van te maken werk van anderen te gebruiken voor hun films. Dit zou ook zijn gebeurd bij onder meer The Lion King, Toy Story, Monsters Inc., Up en Inside Out.

Goldman beweert dat hij in 2000 en in 2009 besprekingen had met Disney, waarin hij twee ideeën aanbracht. Een daarvan was een project dat hij Zootopia had genoemd, de naam die Disney buiten Europa voor Zootropolis gebruikt

lees meer op : http://www.nu.nl/film/4559916/disney-aa ... polis.html
foto is van : Reel Red Reviews
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nick Wilde's Pawpsicle Hustle | Script to Screen by Disney

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Zootropolis posters ter ere van de Oscars

Wie Zootropolis gezien heeft herinnert zich misschien ook nog de reclame campagne met de verschillende posters van bekende films die door Zootropolis geparodieerd werden. Indien niet, maken wij graag nog eens een oplijsting van de filmposters die een zootropolis parodie kregen. Nadat zootropolis in 2017 een Oscar won voor beste animatiefilm, is het een beetje een traditie geworden om de Oscar genomineerde films een parodie-poster te geven en op de vooravond van de Oscar-uitreiking van 2018, maakt Zootropolis geen uitzondering.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kun jij er nog alle originele films uithalen? laat weten hoeveel films jij ervan kent hieronder:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Tiny Pawpsicles From Zootopia | Sketchbook by Oh My Disney

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Er worden nog twee Zootopia-films bij Disney geproduceerd

Afbeelding

Volgens Tommy 'Tiny' Lister is Disney van plan nog twee Zootopia-films uit te brengen. Lister was afgelopen zondag bij Dave en Busters, waar hij het nieuws liet vallen dat hij niet alleen met Disney aan een tweede Zootopia-film werkt, maar dat er in totaal drie Zootopia-films zullen zijn!

Lister, die Finnick in de film speelt, zei het volgende over de toekomst van de franchise.

Ik kan je vertellen dat ik zeker nog een Zootopia doe met Disney. We doen er drie ... We zijn de duurste film die Disney al heeft geproduceert. De laatste was 240 miljoen. Deze die ik hoor zal 300 miljoen kosten. Dat is wat ze aan het budget besteedden van de film, niet aan de advertenties.

Er zijn al geruime tijd geruchten over een tweede film, maar het recht krijgen om het rechtstreeks te horen van een stemacteur die aan de film werkt, is ongeveer zo dicht bij de bevestiging op dit punt dat we het kunnen krijgen. Zootopia ging over de grens van $ 1 miljard aan opbrengsten en was een enorme hit voor Disney. Zootopia heeft de volgende prijzen voor Disney gewonnen:

Oscar - Beste animatiefilm van het jaar
Golden Globe - Beste film - Geanimeerd
BAFTA - Beste speelfilm
AFI - film van het jaar

De investering van Disney in Zootopia stopt echter niet bij fe film opbrengst. De media-gigant heeft ook net aangekondigd dat ze het eerste land met een Zootopia-thema naar Shanghai Disneyland zullen brengen.

Afbeelding

Het nieuwe land krijgt een nieuwe belangrijke attractie die Disney's verhalen en ultramoderne technologieën naadloos combineert om deze favoriete film en personages tot leven te brengen. Het nieuwe themaland nodigt gasten ook uit om zich volledig te laten onderdompelen in de zoogdiermetropool Zootopia, "waar iedereen iets kan zijn", en mee te gaan op een avontuur met Judy en Nick, de hoofdpersonages uit de film.

De bouw op het land met het Zootopia-thema zal later dit jaar beginnen.

Bron: blogmickey.com
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar