Hondenkennel bij Disneyland Parijs, iemand ervaring hiermee?

Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Hoi lieve mede forum leden

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de honden kennel van Dlp?
Mijn vriend en ik zijn een weekje op vakantie in Normandië en aangezien we toch die kant terug langs gaan leek het ons leuk om een dagje Disney te doen (als maandag).

Nu heb ik een lieve viervoeter genaamd Whisky (dwergkeeshond) die mee is op vakantie en die we dus in de kennel willen doen voor een paar uurtjes. Nu zat ik met wat vragen en hoopte dat iemand mij zou kunnen helpen wellicht :)

- wat kost het? Op de site staat geen tarief.
- op de site staat ook dat de hond ingeënt moet zijn tegen rabies, ouder dan een maand en niet ouder dan een jaar.
Mijn hond is al sinds pup geënt en heeft in 2014 zijn enting opnieuw gehad en deze is geldig tot oktober 2017. Zou dit daadwerkelijk een probleem zijn? Want normaal gesproken is het 3jaar geldig, dus dit vindt ik wel vreemd..
-heeft iemand hier ervaring met de kennel? Ik zou er graag meer over horen :)

We overnachten een nachtje in hotel kyriad, hier staat dat kleine honden mee mogen, dus dat is fijn.
En denk dat we een zomer ticket kopen van 2parken 1 dag. Kun je deze laten scannen via telefoon of moeten die geprint worden.

Mijn dank is groot!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Geen ervaring, maar wat ik wel weet is dat je je hond alsnog zelf moet uitlaten. Hij zit daar echt alleen in een hokje, en er wordt verder niet iets mee gedaan. Ik neem aan dat ze het water wel controleren.
Rabiës enting is 3 jaar geldig. Elke 3 jaar moet een hond hiervoor opnieuw geënt worden. De andere enting cocktail moet wel jaarlijks, en vergeet kennelhoest niet. Deze moet minimaal 2 weken van te voren gegeven worden.
Wat leuk dat je in Kyriad je hondje mee mag nemen )
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
ParToutatis
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 12:51

PuppyLikesYou schreefCOLONHoi lieve mede forum leden

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de honden kennel van Dlp?
Mijn vriend en ik zijn een weekje op vakantie in Normandië en aangezien we toch die kant terug langs gaan leek het ons leuk om een dagje Disney te doen (als maandag).

Nu heb ik een lieve viervoeter genaamd Whisky (dwergkeeshond) die mee is op vakantie en die we dus in de kennel willen doen voor een paar uurtjes. Nu zat ik met wat vragen en hoopte dat iemand mij zou kunnen helpen wellicht :)

- wat kost het? Op de site staat geen tarief.
- op de site staat ook dat de hond ingeënt moet zijn tegen rabies, ouder dan een maand en niet ouder dan een jaar.
Mijn hond is al sinds pup geënt en heeft in 2014 zijn enting opnieuw gehad en deze is geldig tot oktober 2017. Zou dit daadwerkelijk een probleem zijn? Want normaal gesproken is het 3jaar geldig, dus dit vindt ik wel vreemd..
-heeft iemand hier ervaring met de kennel? Ik zou er graag meer over horen :)

We overnachten een nachtje in hotel kyriad, hier staat dat kleine honden mee mogen, dus dat is fijn.
En denk dat we een zomer ticket kopen van 2parken 1 dag. Kun je deze laten scannen via telefoon of moeten die geprint worden.

Mijn dank is groot!
10 Euro per dag
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Dat een hond naar de hondenkennel gaat en de parken niet in mag weet ik, maar wat ik niet weet is of een hondje Disney Village in mag? Weet iemand dit? Het zou om een heel klein hondje gaan hoor... Alvast bedankt
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik kan me niet herinneren dat ik al ooit een hond in village zag ... Toch geen eigen hondje ..
Ik denk wel dat je rond Lake Disney enzo wel mag lopen met je hondje .
Persoonlijk denk ik wel dat je hondje weinig heeft aan Village door de luide muziek en drukte .
Plus je mag nergens binnen ...want een hond mag niet in een restaurant of winkel ...
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Oké, bedankt voor het antwoord. Het zou bv zijn om door de village naar het lake te gaan of indien we een broodje willen uithalen bij earls om op te eten. Natuurlijk zou het woefke niet binnen gaan, maar in de zomer zou ons dit wel leuk lijken. Groetjes
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Volgens radio Disney club is vanaf 29 mei de kennel (tot en met 2 juni 2017) gesloten, het zou vervelend zijn als men met hond voor gesloten deur staat http://bit.ly/2qlJRLa.
Zoals iemand bij de reacties al zegt, hopelijk gaat niemand zijn hond met dit weer in de auto achterlaten.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dit is inderdaad heel vervelend !!!
En ik hoop ook dat er nu geen nadeel komt voor de trouwe viervoeters .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Renovatie voor de kennel !!!

Afbeelding

Van 12 Februari tot 4 april komt er een grote renovatie aan de kennel in Disneyland Paris .
OPGELET !!! tijdens deze periode is er geen andere oplossing voor de opvang van u hond .


U kan dus best thuis een alternatief zoeken voor de opvang van u hond .
Hulphonden zijn wel toegelaten in de parken en hotels

foto is van : Designing Disney
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Waar heb je deze info gevonden? Ik vind hier namelijk niets van terug op de website van Disneyland Parijs zelf.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Angel007 schreefCOLONWaar heb je deze info gevonden? Ik vind hier namelijk niets van terug op de website van Disneyland Parijs zelf.
Staat op de website hoor: http://www.disneylandparis.be/nl/gasten ... uisdieren/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

OW, mijn excuses, ik had ook al op de website gezocht, maar niets gevonden en voor ons is de hondenkennel een belangrijk gegeven voor vakantie. Heel erg bedankt voor de info!
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Angel007 schreefCOLONWaar heb je deze info gevonden? Ik vind hier namelijk niets van terug op de website van Disneyland Parijs zelf.
Deze hing bij de WDS ingang, foto heb ik met Kerst genomenAfbeelding


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Blijkbaar hebben ze de sluiting verlengd... op de website staat nu tot en met 25 april 2018. Weet iemand hier meer van?
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Misschien Animal Care Center even contacteren? +33 (0) 1 64 74 28 73


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar