Op deze foto is te zien hoe dicht Star Wars Land bij Frontierland komt te liggen

Bron: http://disneyandmore.blogspot.nl/
ik vind het maar niks sorry voor de fans maar ik vond de tower geweldig zoals ie was!!Prins Adam schreefCOLONDe Tower of Terror in Disney California Adventure Park krijgt een Guardians of the Galaxy update
Guardians of the Galaxy - Mission: BREAKOUT! Coming to Disney California Adventure Park
hahaha snap ik, had ik ook! dat arme oorAnnet schreefCOLONHet klinkt leuk, ik hou van Marvel, maar wel heel heel heel erg zonde van de Tower of Terror!!!
Ik was overigens het hele filmpje nogal afgeleid door die man zijn bungelende oorlel met al dat gewicht erin haha
Jammer dat die er niet was toen we in Anaheim waren! Er zijn daar zoveel fotografen dat je ze onmogelijk op 1 dag kan doen!Suus schreefCOLONDisney PhotoPass Service heeft groot nieuws!!!
Vanaf nu is het mogelijk te genieten van ongelimiteerde digitale downloads van alle Photopass foto’s tijdens een verblijf van een week. Voor een mooie lage prijs van $69.
![]()
Dit zijn ongelimiteerde foto’s voor een zevendaagse periode waar je zelf voor kunt kiezen, en daar vallen alle foto’s onder, park, diningfoto’s, Magic Shots en attractiefoto’s.
Voor meer informatie: Disney PhotoPass+ One Week
Te bestellen via: Disneyland.com/PhotoPass
Ga je maar één dagje, zijn er nog de ééndaagse passen voor $ 39 te krijgen.
Bron: Disneyparks
De pas is MAX 7 dagen geldig.... dus als je er 5 bent zal het ook wel kunnen hoor.moorhunhe schreefCOLONHmmm, is het echt enkel als je daar 7 dagen aan mekaar bent? Ik ben er maar 5 in oktober.
Wij hadden toen we er vijf dagen waren de pas van 14 dagen, voor hetzelfde geld. $69.moorhunhe schreefCOLONHmmm, is het echt enkel als je daar 7 dagen aan mekaar bent? Ik ben er maar 5 in oktober.
Wij hebben de vorige keer de 14-dagen pas van te voren besteld.Pliennienetje schreefCOLONIemand enig idee hoe het werkt als je hem in NL al koopt via de website?
Krijg je dan een pasje thuis gestuurd of kan je die daar ophalen?
Of werkt het hele photopasssysteem daar anders dan in Parijs?