Miss Café Mickey 2016
- 020amsterdam
- Member

Ik heb net mijn foto doorgestuurd!
Groetjes
Groetjes
Beste misses,
Hierbij (een beetje te laat, sorry!) de nieuwe ronde. Ronde 3 is opnieuw een ronde waarin je je creativiteit de vrije loop kan laten gaan (voor de niet zo creatievelingen onder jullie: wees gerust, voor de laatste twee rondes hoef je niet zo creatief te zijn
)
Volgend jaar bestaat Disneyland Paris, zoals jullie natuurlijk allemaal weten, 25 jaar! Voor zo’n groot feest is er natuurlijk veel nodig om het goed te vieren. Daarom is aan jullie de taak om iets te maken wat met de 25ste verjaardag te maken heeft. Maak een originele reclameposter om het feest aan te kondigen, een ontwerp/schets van een nieuwe paradewagen, een reclamevideo, een artikel over de geschiedenis van het park/je favoriete attractie of hotel, nieuwe merchandise voor de 25ste verjaardag of kom zelf met een ander bijzonder idee. Je mag alles gebruiken bij het maken van deze opdracht. We zien graag jullie bijzondere, creatieve, originele, unieke inzendingen tegemoet. De enige voorwaarde is: het moet te maken hebben met de 25ste verjaardag van Disneyland Paris.
Zoals bij de eerdere opdrachten mag je het weer naar mij sturen via PB. Wanneer je iets fysiek maakt, ik noem maar iets een schilderij of kleiwerk, dan is een foto (of meer) uiteraard voldoende (en wat makkelijker te versturen via een PB
)
Veel succes!
Om jullie wat meer tijd te geven voor deze opdracht hebben jullie wat langer de tijd voor deze opdracht, namelijk tot het einde van de verkiezing. De volgende rondes staan nog op de planning:
Ronde 4: Zondag 21 augustus
Ronde 5: Dinsdag 30 augustus
Deadline ronde 3 en 5: Zondag 11 september
De uitslag zal na beoordeling vermoedelijk aan het eind van de week na de deadline gepost worden.
Hierbij (een beetje te laat, sorry!) de nieuwe ronde. Ronde 3 is opnieuw een ronde waarin je je creativiteit de vrije loop kan laten gaan (voor de niet zo creatievelingen onder jullie: wees gerust, voor de laatste twee rondes hoef je niet zo creatief te zijn
Volgend jaar bestaat Disneyland Paris, zoals jullie natuurlijk allemaal weten, 25 jaar! Voor zo’n groot feest is er natuurlijk veel nodig om het goed te vieren. Daarom is aan jullie de taak om iets te maken wat met de 25ste verjaardag te maken heeft. Maak een originele reclameposter om het feest aan te kondigen, een ontwerp/schets van een nieuwe paradewagen, een reclamevideo, een artikel over de geschiedenis van het park/je favoriete attractie of hotel, nieuwe merchandise voor de 25ste verjaardag of kom zelf met een ander bijzonder idee. Je mag alles gebruiken bij het maken van deze opdracht. We zien graag jullie bijzondere, creatieve, originele, unieke inzendingen tegemoet. De enige voorwaarde is: het moet te maken hebben met de 25ste verjaardag van Disneyland Paris.
Zoals bij de eerdere opdrachten mag je het weer naar mij sturen via PB. Wanneer je iets fysiek maakt, ik noem maar iets een schilderij of kleiwerk, dan is een foto (of meer) uiteraard voldoende (en wat makkelijker te versturen via een PB
Veel succes!
Om jullie wat meer tijd te geven voor deze opdracht hebben jullie wat langer de tijd voor deze opdracht, namelijk tot het einde van de verkiezing. De volgende rondes staan nog op de planning:
Ronde 4: Zondag 21 augustus
Ronde 5: Dinsdag 30 augustus
Deadline ronde 3 en 5: Zondag 11 september
De uitslag zal na beoordeling vermoedelijk aan het eind van de week na de deadline gepost worden.
Beste misses,
Zoals beloofd hierbij de al de volgende ronde! Tijdens deze ronde wordt niet alleen jullie kennis over het forum getest, maar ook een beetje over Disney zelf. Op het forum zijn een vijftiental tips verstopt. Deze zitten altijd onderaan in de beginpost van een topic verstopt en zijn duidelijk herkenbaar. Aan jullie de taak om deze te vinden via onderstaande hints. Met deze hints gaan jullie op zoek naar de titel van een Disneyfilm, de naam van een Disneyfiguur en de naam van een Disney-attractie. Per titel/naam hebben jullie vijf hints die jullie naar het juiste antwoord moeten leiden.
Van jullie wil ik in een PB zowel de gevonden hints als de drie antwoorden ontvangen. De deadline voor deze ronde is Maandag 29 augustus 2016 23.59 uur.
De hints voor de filmtitel:
- Hier kon je je aanmelden voor een Phantastische dag.
- Waar heb je dat gekocht?
- Wie maken Halloween dit jaar nog spookachtiger dan anders?
- Goodbye Maelstrom!
- Zon, zee, strand. Hier wil iedereen toch naartoe cruisen!
De hints voor het Disneyfiguur:
- De meest magische button van allemaal.
- Mis(ter) deze hint niet!
- Even ontdekken welke restaurants ze in dit deel van het park hebben.
- Dit Disney-hotel is het enige van de zeven hotels waarbij de toevoeging “Disney’s” voor de naam overbodig is.
- Twee cruises na elkaar, daar kun je wel een heel verhaal over schrijven.
De hints voor het Disney-attractie:
- Miss ook deze hint niet!
- Creatieve oren.
- Zouden ze in Oceanië ook een witte kerst kennen?
- Nog vijf jaar en dan kan dit park met pensioen.
- Dit park moet juist nog heel lang tot zijn pensioen, tenminste als het niet eerder al vernield is…
Veel succes!
P.S. De foto's van de tweede ronde volgen morgen.
Zoals beloofd hierbij de al de volgende ronde! Tijdens deze ronde wordt niet alleen jullie kennis over het forum getest, maar ook een beetje over Disney zelf. Op het forum zijn een vijftiental tips verstopt. Deze zitten altijd onderaan in de beginpost van een topic verstopt en zijn duidelijk herkenbaar. Aan jullie de taak om deze te vinden via onderstaande hints. Met deze hints gaan jullie op zoek naar de titel van een Disneyfilm, de naam van een Disneyfiguur en de naam van een Disney-attractie. Per titel/naam hebben jullie vijf hints die jullie naar het juiste antwoord moeten leiden.
Van jullie wil ik in een PB zowel de gevonden hints als de drie antwoorden ontvangen. De deadline voor deze ronde is Maandag 29 augustus 2016 23.59 uur.
De hints voor de filmtitel:
- Hier kon je je aanmelden voor een Phantastische dag.
- Waar heb je dat gekocht?
- Wie maken Halloween dit jaar nog spookachtiger dan anders?
- Goodbye Maelstrom!
- Zon, zee, strand. Hier wil iedereen toch naartoe cruisen!
De hints voor het Disneyfiguur:
- De meest magische button van allemaal.
- Mis(ter) deze hint niet!
- Even ontdekken welke restaurants ze in dit deel van het park hebben.
- Dit Disney-hotel is het enige van de zeven hotels waarbij de toevoeging “Disney’s” voor de naam overbodig is.
- Twee cruises na elkaar, daar kun je wel een heel verhaal over schrijven.
De hints voor het Disney-attractie:
- Miss ook deze hint niet!
- Creatieve oren.
- Zouden ze in Oceanië ook een witte kerst kennen?
- Nog vijf jaar en dan kan dit park met pensioen.
- Dit park moet juist nog heel lang tot zijn pensioen, tenminste als het niet eerder al vernield is…
Veel succes!
P.S. De foto's van de tweede ronde volgen morgen.
- 020amsterdam
- Member

Oei dat wordt puzzelen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Haha fanatiekeling [WINKING FACE]Iejoortje schreef:Verstuurd!!![]()
Nou maar hopen dat ik ze goed heb.
Leuke nieuwe opdracht! Ga er morgen naar kijken! Sommige hints denk ik wel te weten waar te zoeken, maar andere zijn toch wel even puzzelen
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019