Je kan tussen de parken heen en weer met bus.
zou met shuttle van hotel komen.
busverbinding van parken naar waterparken duurt ff.en met wat overstappen.
FAQ Walt Disney World.
Volgens mij klopt het wat boogschutter zegt. En het is ook nog eens voordelig! Je zult waarschijnlijk alleen iedere dag te horen krijgen, bij gebruik van hotelbus, dat ze graag tips willen. Het is aan jou of je daar in mee gaat. Ik heb het toen wel gedaan, sommige chauffeurs kwamen gewoon heel erg leuk over en vertelde ook allerlei leuke verhalen over Disney. Eenmaal bij het park, zijn er Disney bussen/monorail die je vervoeren naar andere Disney parken. Ik zal er ook goed gebruik van gaan maken als ik ga.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Als je per dag 1 keer 20 dollar hebt betaald mag je op andere parking met bewijs ook gratis parkerenJess schreefCOLONVraagje, we nemen zo'n Ultimate kaart (onbeperkt hoppen tussen parken) en we hebben een appartement net buiten het resort. Wij hebben vanuit ons appartement gratis pendel naar diverse parken, dus zullen waarschijnlijk weinig met de auto naar de parken gaan maar gewoon met het busje. Kan je dan tussen de parken evengoed gebruik maken van pendelbussen etc. ookal zit je niet in een Disneyhotel?
En ik begreep dat parkeren 20 dollar per keer is (behalve bij de waterparken), kan je hem dan niet gewoon bij de waterparken neerzetten en dan ook nog naar de andere parken toe zonder auto?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Moest je debuschauffeurs tippen ? Heb ik niemand zien doen.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nope wordt niet echt gedaan

- collectcoins
- Member

- BerichtenCOLON 162
- GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08
Dat zou kunnen, maar waterparken sluiten om 17.00 en ik dacht dat bussen daar dan tot 19.00 naartoe rijden, maar weet t niet zeker.boogschutter schreefCOLONJe kan tussen de parken heen en weer met bus.
zou met shuttle van hotel komen.
busverbinding van parken naar waterparken duurt ff.en met wat overstappen.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Prins Adam schreefCOLONNope wordt niet echt gedaan
Dat dacht ik toch ook.
je kan op den duur ook overdrijven met fooien geven.
Misschien verwacht de chauffeur van de hotel shuttles wel wat, maar de chauffeurs van Disney niet?? Kan ik me ook zomaar indenken....
Maar ik zou het geloof ik niet snel doen. Je blijft fooien geven daar.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Maar ik zou het geloof ik niet snel doen. Je blijft fooien geven daar.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Net terug vanuit de andere kant VS en verschillende bussen genomen en niet echt gezien dat er fooi gegeven werd. En op den duur kan je niks anders doen. Op de kamer doen we dat wel altijd.

Eerst complimenten voor alle tips en tricks op deze site. De eerste keer naar Disney maar waar te beginnen,...
De keuze welk park/resort was vrij snel gemaakt maar hadden niet verwacht dat je toch flink wat moet plannen vooraf. Periode was vrij eenvoudig aangezien we The Food & Wine Festival wilden meepikken in Epcot.
Maar dan,..nog meer keuzes,..wel of geen Scary Halloween, wel of niet naar Mickey's Christmas party,..welke restaurants,..wel of geen dining plan,..etc.
Nu alles een beetje vorm begint te krijgen vroeg ik mij af hoeveel tijd die dinners in beslag nemen zoals bij Be Our Guest, Cinderella's Castle en California Grill, dit ivm. Wishes.
En is Wishes tijdens een ticket event echt zoveel anders? Is het de moeite om alle versies te zien in het park of lijkt het allemaal op elkaar?
De keuze welk park/resort was vrij snel gemaakt maar hadden niet verwacht dat je toch flink wat moet plannen vooraf. Periode was vrij eenvoudig aangezien we The Food & Wine Festival wilden meepikken in Epcot.
Maar dan,..nog meer keuzes,..wel of geen Scary Halloween, wel of niet naar Mickey's Christmas party,..welke restaurants,..wel of geen dining plan,..etc.
Nu alles een beetje vorm begint te krijgen vroeg ik mij af hoeveel tijd die dinners in beslag nemen zoals bij Be Our Guest, Cinderella's Castle en California Grill, dit ivm. Wishes.
En is Wishes tijdens een ticket event echt zoveel anders? Is het de moeite om alle versies te zien in het park of lijkt het allemaal op elkaar?
Op normale dagen is wishes altijd het zelfde. Op de dagen dat er een MNSSHP is heb je Happy Halloween Wishes die echt totaal anders is maar ik vind die persoonlijk veel leuker dan gewone versie. En met de kerstparties heb je Hollyday Wishes ook een andere uitvoering dus. Tevens hebben beide parties een eigen avond parade en show op podium voor kasteel.
Voor de restaurants moet je rekening houden dat je wel een gereserveerde tijd hebt maar het niet zoals in nederland werkt. Hier staat bv om 7 uur je tafel al op je te wachten daar NIET. Je hebt zeg maar een reservering in de rij wachtende. Dus als je om 7 uur aankomt en dan is er de kans dat je nog 15 min moet wachten maar kan ook gerust nog 45 min zijn! Meerdere keren meegemaakt dat we nog behoorlijke tijd moesten wachten. Over het algemeen niet heel lang maar bij Boma dik 50 min. Ik vergelijk een reservering in wdw altijd met een fast pass. Je hebt een virtueel plekje in de rij wachtende en je krijgt zo snel mogelijk je tafel.
Bij California Grill mag je wel als je daar hebt gegeten en het was nog geen tijd voor Wishes terug komen diezelfde avond om Wishes toch vanaf het dek buiten te bekijken.
Voor de restaurants moet je rekening houden dat je wel een gereserveerde tijd hebt maar het niet zoals in nederland werkt. Hier staat bv om 7 uur je tafel al op je te wachten daar NIET. Je hebt zeg maar een reservering in de rij wachtende. Dus als je om 7 uur aankomt en dan is er de kans dat je nog 15 min moet wachten maar kan ook gerust nog 45 min zijn! Meerdere keren meegemaakt dat we nog behoorlijke tijd moesten wachten. Over het algemeen niet heel lang maar bij Boma dik 50 min. Ik vergelijk een reservering in wdw altijd met een fast pass. Je hebt een virtueel plekje in de rij wachtende en je krijgt zo snel mogelijk je tafel.
Bij California Grill mag je wel als je daar hebt gegeten en het was nog geen tijd voor Wishes terug komen diezelfde avond om Wishes toch vanaf het dek buiten te bekijken.
Thnx calimero, dan maar beide feestjes (Halloween en kerst ) ben er toch. Tickets alvast gekocht.
Weet je ook hoe lang zo'n diner ongeveer kan duren? Normaal gesproken, dus niet op een party. Is het zoals bij ons 2 tot 2,5 uur of is het de bedoeling dat je na een uurtje alweer weg bent? Ik heb het met name over Cinderella's Castle aangezien we deze om 8:35 gereserveerd hebben en we misschien de normale Wishes nog willen meepikken. En ik weet niet of je er echt veel van mee krijgt tijdens het diner. Trouwens California Grill juist wel tijdens Wishes (kerst versie) gereserveerd. Iemand verder nog tips voor mensen die voor de eerste keer naar een Disney park gaat? Ben alleen bekend met de Efteling dus heb echt geen flauw idee wat te verwachten.
Weet je ook hoe lang zo'n diner ongeveer kan duren? Normaal gesproken, dus niet op een party. Is het zoals bij ons 2 tot 2,5 uur of is het de bedoeling dat je na een uurtje alweer weg bent? Ik heb het met name over Cinderella's Castle aangezien we deze om 8:35 gereserveerd hebben en we misschien de normale Wishes nog willen meepikken. En ik weet niet of je er echt veel van mee krijgt tijdens het diner. Trouwens California Grill juist wel tijdens Wishes (kerst versie) gereserveerd. Iemand verder nog tips voor mensen die voor de eerste keer naar een Disney park gaat? Ben alleen bekend met de Efteling dus heb echt geen flauw idee wat te verwachten.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Ze jagen je wel sneller weg hoor.net als in dlp.
1 a 1,5 uur
1 a 1,5 uur
Eten doe je in Wdw over algemeen als het aan personeel ligt in uurtje of net iets meer. Flink door stouwen. Maar jij bent de gast dus jij bepaald dus als je nog even wilt blijven zitten gewoon doen.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Ze durven daar zelfs het voorgerecht en hoofdgerecht samen brengen

[/u