FAQ Walt Disney World.
- boogschutter
- Member

Dat doen ze in dlp ook 
- collectcoins
- Member

Vooraf even aangeven dat je wat tijd tussen voor- en hoofdgerecht wil, daar luisteren ze in de V.S. over het algemeen altijd naar!Prins Adam schreef:Ze durven daar zelfs het voorgerecht en hoofdgerecht samen brengen
- Prins Adam
- Beheerder

Wij bestelden eerst on voorgerecht en pas later hoofdgerecht. Maar je zou t ook gewoon kunnen vragen idd.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- monsterdoll
- Member

Met de tips en hulp nu aan het kijken voor boeken. Het scheelt een hoop met de actie met wat betreft prijs, dus we proberen zo snel mogelijk alles rond te breien en dan mijn ouders te verrassen.
Nu ben ik naast MEGA disneyfan (zoals wel meer hier
) ook een MEGA Harry Potter fan (zijn hier ook vast wel te vinden). Nu willen we volgend jaar meivakantie gaan en dan paar dagen naar Universal studios. Nu willen we liever geen auto huren. We denken erover om 7 dagen Disney world en 2 dagen Universal. Iemand tips voor het reizen? Wat is slim?
Nu ben ik naast MEGA disneyfan (zoals wel meer hier
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
- collectcoins
- Member

Zou ik zeker een twee dagen 'hopperpas' aanschaffen: met deze pas mag je namelijk ook de Harry Potter trein nemen tussen de beide parken in!monsterdoll schreef:Met de tips en hulp nu aan het kijken voor boeken. Het scheelt een hoop met de actie met wat betreft prijs, dus we proberen zo snel mogelijk alles rond te breien en dan mijn ouders te verrassen.
Nu ben ik naast MEGA disneyfan (zoals wel meer hier) ook een MEGA Harry Potter fan (zijn hier ook vast wel te vinden). Nu willen we volgend jaar meivakantie gaan en dan paar dagen naar Universal studios. Nu willen we liever geen auto huren. We denken erover om 7 dagen Disney world en 2 dagen Universal. Iemand tips voor het reizen? Wat is slim?
Wij zijn zelf met de auto geweest, dat beviel ons behoorlijk goed. Of er bussen rijden weet ik niet zeker, maar ik ga er wel vanuit.
Ligt er aan waar vandaan je naar universal wilt. Wil je daar in hotel zitten of vanuit 1 plek naar zowel disney als universal?
- boogschutter
- Member

Je kan ook een split stay doen.
wij slapen eerst 2 nachten in universal hotel, en profiteren zo van early entry en gratis universal pass ( krijg je alleen bij de 3 duurdere hotels).
Dan gaan we met taxi naar disneyhotel en verblijven daar de rest van de trip
wij slapen eerst 2 nachten in universal hotel, en profiteren zo van early entry en gratis universal pass ( krijg je alleen bij de 3 duurdere hotels).
Dan gaan we met taxi naar disneyhotel en verblijven daar de rest van de trip
- monsterdoll
- Member

Hoe werkt de universal pas precies? De site van Universal is niet de meest makkelijke 
disney rulez
- boogschutter
- Member

Het werkt als een fastpass dus met aparte ingang.
zijn best veel attracties waar deze telt.
alleen is pass niet gratis zoals in disney.en er staat geen tijdstip op wanneer je in attractie kan.je gaat gewoon als het jou uitkomt.
je moet er voor betalen als je pass wilt.en prijs is duurder in drukkere periodes.maar ja in rustigere periodes is het niet echt nodig.
als je een nacht boekt in 3 duurdere hotels van universal krijg je 2 dagen gratis universal expresspas erbij
zijn best veel attracties waar deze telt.
alleen is pass niet gratis zoals in disney.en er staat geen tijdstip op wanneer je in attractie kan.je gaat gewoon als het jou uitkomt.
je moet er voor betalen als je pass wilt.en prijs is duurder in drukkere periodes.maar ja in rustigere periodes is het niet echt nodig.
als je een nacht boekt in 3 duurdere hotels van universal krijg je 2 dagen gratis universal expresspas erbij
En die pas geld niet voor de Harry Potter gedeeltes. Daar moet je gewoon in de rij.
Volgend jaar reis ik af naar Animal kingdom lodge, nu hebben we gratis middag-eten en avond eten, nu is mijn vraag, omdat mijn vriend nogal een moeilijke eter is. Kan je normale broodjes met kaas of zoetigheid halen bij de mara? Voor ontbijt
Want ik vind Boma best duur als je daar 20 dagen smorgens gaat eten (21 euro)
- boogschutter
- Member

Vanaf nu kan je ook een adr 180 vootaf maken voor skippers jungle kanteen in mk.
restaurant is al tijdje open .maar zolang van te voren reserveren kon nog niet.
restaurant is al tijdje open .maar zolang van te voren reserveren kon nog niet.
Neem aan dat je gratis diner plan hebt. Je hebt per dag 1 table service punt 1 quickcounter service punt en 2 snackpunten. Je hoeft je punten niet verplicht voor lunch en diner te gebruiken. De Quickservice punt kan je nl ook gewoon voor ontbijt in je hotel gebruiken. In AL is het restaurant Mara en daar kan je ook oa croissants vekrijgen of ander soort brood. Bij ons verblijf in Wilderness lodge hadden ze zelfs "gewone"bruine boterhammen ligen. Daar moest je wel nog beleg bij zoeken. Ik had jam want ben geen ham fan en geen kaas fan.stitchie schreef:Volgend jaar reis ik af naar Animal kingdom lodge, nu hebben we gratis middag-eten en avond eten, nu is mijn vraag, omdat mijn vriend nogal een moeilijke eter is. Kan je normale broodjes met kaas of zoetigheid halen bij de mara? Voor ontbijt
Link naar menu voor ontbijt bij mara https://disneyworld.disney.go.com/dinin ... ara/menus/
Je kan ook beslissen je punten voor de middag te houden en zelf ontbijt te kopen in het restaurant. Maar overal is er genoeg keuze ook in de parken. Je hoeft echt niet elke ochtend zwaar te ontbijten voor veel geld.
Nog tip weet niet of je een auto tot je beschikking hebt maar anders eenbezoekje brengen aan de supermarkt en daar dingens als bv pot nutella of pindakaas kopen of jam als jullie dat ook lekker vinden. Kan je altijd nog iets eten voor ontbijt als je alleen droog brood weet te vinden en effe geen trek hebt in bacon met eggs er bij. Maken ze absoluut geen punt van als je je eigen pot beleg meeneemt naar restaurant. Er is ook een website van een winkel die supermarkt spullen naar je hotel brengt net zoiets als boodschappen service van albert heijn.
- Prins Adam
- Beheerder

Als je elke dag boma doet voor het ontbijt ben je 5 kilo bij vrees ik.
In de foodcourt kan je allerlei gewone ontbijt producten kopen hoor.
In de foodcourt kan je allerlei gewone ontbijt producten kopen hoor.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- D-Tekenaar
- Member

hahaha even Off Topic 
Ik verschiet niet dat je zoveel ongezonde dingen eet op een plaats die Boma heet
Mijn gedacht hahaha

Ik verschiet niet dat je zoveel ongezonde dingen eet op een plaats die Boma heet
Mijn gedacht hahaha

[/u