Onze eerste WDW vakantie: HELP!

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Artemis
Member
Member

boogschutter schreef:Wat ik toen zo raar vond, was dat er gewoon een hele zaal leeg was toen wij bij bog aten.
Terwijl het moeilijk te reserveren is. 2 sept is eerste mnsshp en vanaf dan zijn er om de paar dagen.
echt balen, wij vertrekken 2 sept uit wdw. wel apart we gaan op zomervakantie en de laatste paar dagen is er halloweenversiering in mk
Ik ben even de draad kwijt wat je met mnsshp bedoelt boogschutter. Maar wat je zegt over BOG, dat snap ik dan dus niet. Een vriend van me is verleden jaar naar WDW geweest, geen reservering bij BOG, dus hij is gewoon aan de deur gaan staan en er waren zat mensen die hadden afgezegd (was een lunch, geen diner).
boogschutter
Member
Member

Mnsshp is mickeys not so scarry halloweenparty.
Artemis
Member
Member

Ahhhh, dat komt dan wel goed uit voor ons. Onze eerste Disney dag is 13 september. :D
En terwijl ik dit zo zit te tikken, denk ik ook terug aan mijn vakantie in 2010. We hebben toen alle Disney parken bezocht, maar mij staat bij dat we maar 1 dag in Universal hebben gedaan, en toen was het park nog niet gesplitst in 2 parken. Kan iemand dit bevestigen, die t/m juli 2010 in Universal zijn geweest?
calimero
Member
Member

2010 was universal al tweee parken. zelf in najaar 2010 er namelijk 3 dagen geweest en hebben toen 2 x IOA gedaan en 1 x US. Dat voorjaar is nieuwe thema gebied van Harry Potter geopend in IOA.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”