Zijn er tegenwoordig elke dag magische uren?
En stel dat je de maandag toekomt (met een verblijf in de Disneyhotels) en er zijn er magische uren, mag je dan ook vroeger binnen? Of geldt dat niet bij de 1ste dag van aankomst?
Algemeen Vragen Topic
Magische uren zijn er (zover ik weet) alle dagen. Meestal in Disneypark, soms in de Studio's. Magische uren gelden ook voor de dag dat je aankomt. Je kan bij de receptie van je hotel je papieren ophalen waar je toegangtickets bij zitten. Je kan wel het park in, maar het kan zijn dat je nog niet je kamer op kan.
Het is inderdaad alleen Fanasyland en Discoveryland. In studio's is het in ieder geval Rock 'n Rollercoaster en Crush coaster, Tower of Terror niet verder weet ik het niet precies meer. Maar het is niet heel vaak in Studio's, meestal alleen bij het wisselen van een seizoen in het gewone park, dan gebruiken ze die 2 uur extra iedere ochtend om dingen op te bouwen en af te breken
Heb toevallig eens gekeken in een week in oktober en toen was het maandag in groot park en dinsdag tot vrijdag in de Studio's. Ben benieuwd hoe het in januari zal zijn. Crush, ideaal
! Hopelijk eens minder lang aanschuiven 
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Er zijn elke dag magische uren in 1 van de parken en je mag je hele verblijf vroeger binnen.Stitch87 schreefCOLONZijn er tegenwoordig elke dag magische uren?
En stel dat je de maandag toekomt (met een verblijf in de Disneyhotels) en er zijn er magische uren, mag je dan ook vroeger binnen? Of geldt dat niet bij de 1ste dag van aankomst?
Je vind de magische uren op de kalender: http://www.disneylandparis.nl/agenda/park-tijden/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Bedankt!ElsV schreefCOLONdat mag gerust via de single rideStitch87 schreefCOLONAls je de baby switch gebruikt, mag de eerste dan via de single riders of moet je in de gewone rij aanschuiven?
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Iemand die weet of deze wel zo betrouwbaar is? Juni 2015 zijn we dagje midweek naar DLP geweest, was toen zoals op de kalender kalm. Jaar ervoor net hetzelfde blijkbaar. En voor mei ook. Nu zie ik dat het in mei en juni 2016 al helemaal niet meer zo kalm was. Iemand een verklaring? Had graag in 2017 voor een dagje geweest in mei/juni. Maar als het zo druk zal zijn ...
De reden waarom ik erg twijfel of deze wel betrouwbaar is, is omdat als je kijkt voor eind oktober (Halloween) het zogezegd heel kalm zal zijn (weekend + herfstvakantie ???). Kan dat dus echt nauwelijks geloven. Terwijl hij ook zegt van de afgelopen jaren dat het dan wel druk was.
http://dlrpr.com/calendar/index.php?m=09&y=2016
De reden waarom ik erg twijfel of deze wel betrouwbaar is, is omdat als je kijkt voor eind oktober (Halloween) het zogezegd heel kalm zal zijn (weekend + herfstvakantie ???). Kan dat dus echt nauwelijks geloven. Terwijl hij ook zegt van de afgelopen jaren dat het dan wel druk was.
http://dlrpr.com/calendar/index.php?m=09&y=2016
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Mei en Juni zijn zoiezo drukke periodes door de communie/lente feest periodes .
De weekenden in oktober zouden volgens mij ook wel druk mogen zijn .
De weekenden in oktober zouden volgens mij ook wel druk mogen zijn .