De pagina's zelf gemaakt of 'gestolen'van internet?Laura schreefCOLON@Stitch87
Ik heb het zelf gemaakt via of Albelli of Topfotoalbum, is wissel vaak tussen beide
Disney autograph book
Allemaal zelf gemaakt. Wat ik zei, alleen die Daisy is van internet, en misschien van de 88 pagina's dat ik er nog 2 heb die ik niet zelf gemaakt hebStitch87 schreefCOLONDe pagina's zelf gemaakt of 'gestolen'van internet?Laura schreefCOLON@Stitch87
Ik heb het zelf gemaakt via of Albelli of Topfotoalbum, is wissel vaak tussen beide
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
@ Laura ik vind je handtekeningen boekje ook wel erg gaaf gemaakt
@ Stitch87 Ik heb de tekeningen zelf erop gezet ! Het plastiek dat ik gebruik is gewoon serre plastiek .
Deze snijden we in de wiel vorm . En dat maken we er wat op
@ Stitch87 Ik heb de tekeningen zelf erop gezet ! Het plastiek dat ik gebruik is gewoon serre plastiek .
Echt leuk! Plannen om nog nieuwe te maken met andere characters?D-Tekenaar schreefCOLON@ Laura ik vind je handtekeningen boekje ook wel erg gaaf gemaakt![]()
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dankjewel
Uhh ja er zijn plannen om nieuwe te maken !!!
- WendyJordy
- Member

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2016, 13:43
Ben er mee begonnen toen jordy 6 maanden was. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en 6 bezoeken. Elke keer neemt ie m mee en als we iemand zien die hij nog niet heeft gaat het in z'n boek. Ik plak er later wat foto's bij. Hij vind het super leuk! Enne mama ook [WINKING FACE]
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
It's kind of fun to do the impossible
- Walt Disney -
- Walt Disney -
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Heb je een gewoon boek van dlp? Of zelf 1 gemaakt? Wel leuk om bij te houden vind ik.WendyJordy schreefCOLONBen er mee begonnen toen jordy 6 maanden was. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en 6 bezoeken. Elke keer neemt ie m mee en als we iemand zien die hij nog niet heeft gaat het in z'n boek. Ik plak er later wat foto's bij. Hij vind het super leuk! Enne mama ook [WINKING FACE]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Onze kussenslopen:

En ons boek:

Belle nam ook even tijd een stukje voor te lezen en tijdens het wachten hebben we ook vaak zelf er in gelezen.

En onze verzameling instax-fotootjes. Ik weet alleen nog niet wat we er mee gaan doen.

En ons boek:

Belle nam ook even tijd een stukje voor te lezen en tijdens het wachten hebben we ook vaak zelf er in gelezen.

En onze verzameling instax-fotootjes. Ik weet alleen nog niet wat we er mee gaan doen.

Wat leuk allemaal!!! Hoe heb je die omkadering gedaan van de foto's?Vandaag textielstiften gekocht, 12 kleurtjes, kon niet wachten :p. Nu hopelijk nog een leuk stofje vinden (zondag stoffenbeurs) en dan nog (te) lang aftellen 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Het zijn speciale films. Ik zal even een foto zoeken.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Gevonden:

Ik print foto's uit van eerdere bezoeken en die laat ik tekenen, die stop ik dan weer in het hoesje van mijn telefoon (achterkant is doorzichtig)

Het gaat ook wel eens mis

En het gekste waar we een handtekening op hebben laten zetten? De thesis van mijn vriend (had hij mee om bij het in de rij staan na te kijken)

Het gaat ook wel eens mis

En het gekste waar we een handtekening op hebben laten zetten? De thesis van mijn vriend (had hij mee om bij het in de rij staan na te kijken)