FAQ Walt Disney World.
Zo ver ik kan achterhalen rijden bussen 60 tot 90 min voor openingstijd van een park en tot 60/90 min na sluiting. Voor de zwemparken gekd 60 min. Dus kan zijn dat als je heel vroeg bij MK wil zijn dat je inderdaad niet met een bus kan.
Is er eigenlijk al bekend welke parade in de plaats komt van Main Street Electrical Parade? Deze is tot oktober, ben er zelf in November.....
Hoe zit het eigenlijk met character meetings in WDW, wat zijn de gemiddelde wachttijden daarvoor?
Hoe zit het eigenlijk met character meetings in WDW, wat zijn de gemiddelde wachttijden daarvoor?
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Nee is niks bekend. Komende 4 maanden hebben ze regelmatig Halloween of kerst party's dus verwacht niet voor eind van jaar dat er iets nieuws komt. Afwachten. Wachtrijen voor meetings kunnen variëren van 5 tot 50 min en alles er voor of er achter. Zag gisteren bv dat meet Mickey in MK 75 min was terwijl tink in zelfde gebouw maar 15 min had.
Oke, ook geen pijl op te trekken dus...calimero schreefCOLONNee is niks bekend. Komende 4 maanden hebben ze regelmatig Halloween of kerst party's dus verwacht niet voor eind van jaar dat er iets nieuws komt. Afwachten. Wachtrijen voor meetings kunnen variëren van 5 tot 50 min en alles er voor of er achter. Zag gisteren bv dat meet Mickey in MK 75 min was terwijl tink in zelfde gebouw maar 15 min had.
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Wij hadden maar 20 minuten bij mickey in mainstreet.
langste waren joy en sadness.45 minuten.
bij anna en elsa 20 minuten !!!.
Bijna alle characters hadden we met 20 minuten of korter
Top, dankje!boogschutter schreefCOLONWij hadden maar 20 minuten bij mickey in mainstreet.
Veel plezier nog daar.
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Misschien een stomme vraag.. Wat zouden jullie doen als jullie in het laagseizoen gingen (september), vertrouwen op de buslijnen of toch een auto huren als je op het resort zit?
Wij gaan maar 3 dagen op stap en zitten 3 weken in WDW maar ben benieuwd wat jullie dan zouden doen?
Wij gaan maar 3 dagen op stap en zitten 3 weken in WDW maar ben benieuwd wat jullie dan zouden doen?
Nog een vraagje aan de meer ervaren reizigers!
Wij vertrekken binnen 9 dagen naar Walt Disney World en vliegen vanaf Brussel met Delta.
Nu ben ik gewoon om op typische zonvakanties te gaan in Turkije enzo en boek ik altijd een pakketreis en krijg je enkele weken op voorhand alle papieren/vliegtickets per post/mail. Nu heb ik van Disney vernomen dat ik niets extra meer toegestuurd zal krijgen maar ik had wel verwacht dat ik onze vliegtickets van Delta zou ontvangen, maar dat heb ik nog steeds niet.. Iemand ervaring? Ik heb al gehoord dat je reservatienummer en paspoort genoeg is om in te checken en dat ze je daar je vliegtickets overhandigen, maar ik wel toch echt wel zeker zijn. Online inchecken lukt pas 24u vooraf en aangezien dat onze trouwdag is zit dat er niet echt in..
Alvast bedankt!
Wij vertrekken binnen 9 dagen naar Walt Disney World en vliegen vanaf Brussel met Delta.
Nu ben ik gewoon om op typische zonvakanties te gaan in Turkije enzo en boek ik altijd een pakketreis en krijg je enkele weken op voorhand alle papieren/vliegtickets per post/mail. Nu heb ik van Disney vernomen dat ik niets extra meer toegestuurd zal krijgen maar ik had wel verwacht dat ik onze vliegtickets van Delta zou ontvangen, maar dat heb ik nog steeds niet.. Iemand ervaring? Ik heb al gehoord dat je reservatienummer en paspoort genoeg is om in te checken en dat ze je daar je vliegtickets overhandigen, maar ik wel toch echt wel zeker zijn. Online inchecken lukt pas 24u vooraf en aangezien dat onze trouwdag is zit dat er niet echt in..
Alvast bedankt!
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Oh super! Dan zal ik mijn vriend (tegen dan echtgenoot :p) best wel kunnen overhalen voor enkele charactermeets! Hij wil hier meestal niet teveel tijd aan verspillen maar 20 minuutjes is echt niet lang!boogschutter schreefCOLONWij hadden maar 20 minuten bij mickey in mainstreet.
Veel plezier nog
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ik had idd reserveringsnr en paspoort nodig.
je hebt als het goed is ook confirmationmail met alle gegevens.uitprinten en meenemen.op airport inchecken.
je hebt als het goed is ook confirmationmail met alle gegevens.uitprinten en meenemen.op airport inchecken.
- pretparkavonturen
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 27 Jun 2016, 19:10
Vertrouw op de buslijnen, wij waren in normal/low season in mei twee jaar terug en hadden geen enkel probleem met de bussen. We verbleven in animal kingdom lodge (wat overigens het slechtste resort is waar je kunt verblijven wat reistijd naar de parken betreft) en moesten alleen erg lang in de bus zitten naar magic kingdom.stitchie schreefCOLONMisschien een stomme vraag.. Wat zouden jullie doen als jullie in het laagseizoen gingen (september), vertrouwen op de buslijnen of toch een auto huren als je op het resort zit?
We hebben nooit langer dan 10 minuten op een bus hoeven wachten (ik denk zelfs niet langer dan 5 minuten).
Ik zou de kosten van een auto lekker besparen en misschien wat extra souvenirs mee naar huis nemen
Ik heb het idee dat Stitchie bedoelt de buslijnen het park af.pretparkavonturen schreefCOLONVertrouw op de buslijnen, wij waren in normal/low season in mei twee jaar terug en hadden geen enkel probleem met de bussen. We verbleven in animal kingdom lodge (wat overigens het slechtste resort is waar je kunt verblijven wat reistijd naar de parken betreft) en moesten alleen erg lang in de bus zitten naar magic kingdom.stitchie schreefCOLONMisschien een stomme vraag.. Wat zouden jullie doen als jullie in het laagseizoen gingen (september), vertrouwen op de buslijnen of toch een auto huren als je op het resort zit?
We hebben nooit langer dan 10 minuten op een bus hoeven wachten (ik denk zelfs niet langer dan 5 minuten).
Ik zou de kosten van een auto lekker besparen en misschien wat extra souvenirs mee naar huis nemen
Zouden jullie dan vertrouwen op het OV van Orlando of een auto huren??
Is te zien waarheen je moet. Wij hebben een auto gehuurd maar deden dan ook wel een rondreis door Florida. Als het voor vlakbij is zou ik toch eerst even de mogelijkheden van het ov checken.Iejoortje schreefCOLONIk heb het idee dat Stitchie bedoelt de buslijnen het park af.pretparkavonturen schreefCOLONVertrouw op de buslijnen, wij waren in normal/low season in mei twee jaar terug en hadden geen enkel probleem met de bussen. We verbleven in animal kingdom lodge (wat overigens het slechtste resort is waar je kunt verblijven wat reistijd naar de parken betreft) en moesten alleen erg lang in de bus zitten naar magic kingdom.stitchie schreefCOLONMisschien een stomme vraag.. Wat zouden jullie doen als jullie in het laagseizoen gingen (september), vertrouwen op de buslijnen of toch een auto huren als je op het resort zit?
Ik zou de kosten van een auto lekker besparen en misschien wat extra souvenirs mee naar huis nemenEn anders ben ik daar wel nieuwsgierig naar.
![]()
Zouden jullie dan vertrouwen op het OV van Orlando of een auto huren??

[/u