FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Artemis
Member
Member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 16:20

Cecemel schreefCOLONmisschien een stomme vraag maar kan je in amerika een stekkerblok aansluiten op de stopcontacten? Dan moeten we maar 1 overgang van stopcontact kopen en kunnen we daarin bijvoorbeeld een blokje van 5 steken. Is er verder een limiet op hoeveel stopcontacten er in zo een blokje kunnen daar?
Je kunt gewoon een stopcontactdoos meenemen, dat zal ik namelijk ook doen. Ik heb zoveel dingen die ik moet opladen namelijk. Verder zijn er nooit veel stopcontacten te vinden in hotelkamers...dus JA je kunt gewoon een uitgebreide set meenemen.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Hebben wij ook gedaan.een verlengsnoer met 4 stopcontacten meegenomen.en wereldstekker.
en ik heb ook een stekker waar 3 usb in kunnen.zo konden we 3 telefoons en powerbanks in 1 opladen.en in de andere batterij voor camera enz.
buj universal hadden ze meer stopcontacten.en ook usb oplaadpunten.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Nemen ook verlengsnoer mee zodat we meerdere dingen ineen x kunnen opladen.nhou er alleen wel rekening mee dat er minder volt is. Hier hebben we 220 daar 110 volt dit merk je wel aan je accu's /batterij van bv camera. Die lijken helemaal opgeladen maar gaan toch sneller leeg dan je gewent bent en waren nieuwe accu's. Je zelf meer sneller moeten herladen.
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Weet iemand of er in WDW net als in Disneyland Parijs een VIP fastpass is?
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Welke attracties/shows/characters etc. zouden jullie aanraden voor een FP? Waren het er 3 per dag he?
Over 2 weken moet ik het gaan invoeren...... :mrgreen:
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Jess schreefCOLONWelke attracties/shows/characters etc. zouden jullie aanraden voor een FP? Waren het er 3 per dag he?
Over 2 weken moet ik het gaan invoeren...... :mrgreen:
Animal Kingdom:

Kilimanjaro Safari
Expedition Everest
Kali River Rapids

Epcot:

Frozen Ever After Ride
Soarin
Test Track

Magic Kingdom:

Seven Dwarfs Mine Train
Space Mountain
Splash Mountain
Big Thunder Mountain
Princess Fairytale Hall (als je van characters houd)

Hollywood Studio's:

Tower of Terror
Rock 'n Roller Coaster
Toy Story Midway Mania

Voor shows zou ik niet zo snel een Fastpass nemen.
In 2013 hebben wij dit ook gedaan, maar was helemaal niet nodig.
In 2016 niet gedaan en konden overal gewoon makkelijk plaats nemen zonder Fastpass.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

@Tinkerbelletje

Thnx, grappig ik had zelf al een overzichtje gemaakt en dit zijn vrijwel allemaal dezelfde attracties! :mrgreen:

Helaas is BTM wel dicht als wij er zijn.....
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Ik zou graag in 2018 naar disneyworld gaan en nu is mijn vraag of iemand van jullie ook al eens de vluchten via de uk site heeft bijgeboekt? En van waar Londen, Manchester, ...
Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tacha676 schreefCOLONIk zou graag in 2018 naar disneyworld gaan en nu is mijn vraag of iemand van jullie ook al eens de vluchten via de uk site heeft bijgeboekt? En van waar Londen, Manchester, ...
Alvast bedankt
Denk dat londen beste is ivm aansluitingen uit België en Nederland
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27

Ik ben alvast een beetje aan het plannen voor april 2017 (beetje vroeg maar wel leuk)
Nu heb ik alleen wat vragen en hopelijk kan iemand mij helpen:
Wanneer zijn de openingstijden bekend van de parken?
Wanneer is er vuurwerk, wil graag desert party boeken.
Is er wifi? Er zijn leuke apps te downloaden voor plannen maar op die nou te openen met 4G... :P

Wie is er naar universal geweest? Wat is slim wat betreft kaartjes we willen graag ons bezoek combineren.
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Ja er is wifi in resorts en parken.
Via de site of app kan je 6 maanden van te voren openingstijden zien.
Dessert parties kan je alleen reserveren op de dagen dat er ook vuurwerk is. Kwestie van website in de gaten houden denk ook 180 dagen van te voren net als met gewone reserveringen van restaurants.

Universal kaartjes ligt geheel aan je zelf. Wij hebben voor komend weekend kaarten met gebruik van de aktie 4 halen 2 betalen. Ergens begin dit jaar gekocht via undercover tourist, kunnen 4 x naar universal geen hopper pass en binnen 14 dagen te gebruiken.
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27

Dankje Calimero voor de antwoorden!
Wel zo prettig dat ik my experience enzo gewoon in het park kan openen :D
Ik denk dat ik voor desert party ga bellen, nog makkelijker en gezelliger dan online regelen.

Dat klinkt als een goede actie, maar we willen toch wel graag hopper kaarten dus dan ga ik nog even verder zoeken.
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

Post dit even hier omdat ik zag dat er al even geen activiteit meer is geweest op het universal studio forum ;)

Momenteel denken we erover 2 dagen Universal te doen voor ons verblijf in Disney World start september 2017, en aangezien vele van jullie Disney met Universal combineren heb ik een aantal vraagjes.

We zouden 1 september aankomen, 2 & 3 universal doen en 4 uitchecken en inchecken in ons Disney Hotel. Nu zag ik bij het boeken van het hotel en tickets package dat Universal me 2-day park to park tickets standaard aanbeveelt. Mag ik er dan vanuit gaan dat je tickets beginnen te lopen vanaf de eerste keer je een park in gaat, voor ons zou dit dus de 2de sept zijn? Of beginnen die 2 dagen al meteen bij het inchecken op 1 sept? Dit zou wat jammer zijn aangezien we 1 sept pas in de late namiddag aankomen en van plan zijn 2 & 3 sept de parken te bezoeken.

Weet er ook iemand of je al je reisinformatie/vouches van zowel Disney als Universal op voorhand krijgt? Verwacht dat je bij aankomt in VS toch bij de douane moet kunnen aantonen dat je op vakantie naar Disneyworld komt?

Heeft er nog iemand tips waarop ik moet letten bij het boeken via de universal website zelf? De website is nogal wat verwarrend soms ;)

Bedankt voor de hulp!!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

In het vliegtuig moet je invullen wat je in usa komt doen.en adres hotel.heb adres wdw ingevuld omdat we daar het langste verbleven.bij douane vragen ze ook wat je komt doen maar moest geen papieren hotel laten zien.

Wij hadden universaltickets via undercover tourist besteld.stonden geen datums op.
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

boogschutter schreefCOLONIn het vliegtuig moet je invullen wat je in usa komt doen.en adres hotel.heb adres wdw ingevuld omdat we daar het langste verbleven.bij douane vragen ze ook wat je komt doen maar moest geen papieren hotel laten zien.

Wij hadden universaltickets via undercover tourist besteld.stonden geen datums op.
Oh ok, bedankt voor het antwoord! En waar hebben jullie je hotel geboekt? Kan dat ook gewoon via de Universal website als je in Europa woont?
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar