Disney autograph book

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Leuk!!!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONIk print foto's uit van eerdere bezoeken en die laat ik tekenen, die stop ik dan weer in het hoesje van mijn telefoon (achterkant is doorzichtig)
Afbeelding
Het gaat ook wel eens mis ;)
Afbeelding

En het gekste waar we een handtekening op hebben laten zetten? De thesis van mijn vriend (had hij mee om bij het in de rij staan na te kijken)
Afbeelding
Wel heel origineel!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ja dat is inderdaad een origineel idee !!!
En zo heb je om de zoveel tijd nieuwe originele telefoon .
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik wissel ze af, zo blijven ze ook leuk. De foto van de Magic is er in gekomen toen we net geboekt hadden, denk dat ik die misschien ga laten tekenen door de kapitein, om echt in het thema te blijven. Heb nu Tijgetje er in zitten, want die had ik nog nooit gebruikt.
De reactie die je krijgt zijn ook erg leuk, Tijgetje ging helemaal enthousiast rondspringen en iedereen aanwijzen dat hij op de foto stond. Ze hebben er wel moeite mee om op de foto te schrijven (behalve die van Mickey had ik ze allemaal nog niet uitgeknipt toen ik de handtekening liet zetten)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik heb een fotoboek gemaakt van al onze DLP bezoekjes van afgelopen jaar. Bij het drukken is een beschadiging opgetreden dus ik krijg een nieuwe. Ik overweeg nu de beschadigde mee te nemen om alle pagina's te laten tekenen. Een super uitgebreid autograph boek dus...
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

olafLover schreefCOLONIk heb een fotoboek gemaakt van al onze DLP bezoekjes van afgelopen jaar. Bij het drukken is een beschadiging opgetreden dus ik krijg een nieuwe. Ik overweeg nu de beschadigde mee te nemen om alle pagina's te laten tekenen. Een super uitgebreid autograph boek dus...
Leuk idee! Erg beschadigd of valt het wel mee?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Goed idee, vriendin van me heeft ook weleens haar scrapbooks meegenomen om te laten signeren.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Stitch87 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONIk heb een fotoboek gemaakt van al onze DLP bezoekjes van afgelopen jaar. Bij het drukken is een beschadiging opgetreden dus ik krijg een nieuwe. Ik overweeg nu de beschadigde mee te nemen om alle pagina's te laten tekenen. Een super uitgebreid autograph boek dus...
Leuk idee! Erg beschadigd of valt het wel mee?
Het valt wel mee, er is lijm gelekt, dus de eerste pagina's plakken wat aan elkaar en twee pagina's hebben een klein scheurtje. Als je het zelf gedaan zou hebben zou je er mee kunnen leven, maar voor het bedrag wat je voor zo'n boek betaald mag je wel gewoon verwachten dat het er niet zit vind ik. Daarom ook juist wel leuk om hem speciaal te maken denk ik :)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Groot gelijk!
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Mama van prinsesjes schreefCOLONGevonden:

Afbeelding

Ooh die zijn zo leuk ♡♡♡
maakt zoon camera mooie foto's en werkt die makkelijk?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Ik heb zelf de instax mini en ben er echt blij mee! Je moet 'm onder de knie krijgen en je eerste foto's zijn meestal mislukt met gelukstreffers ertussen. Hij werkt echt heel handig en is super licht. Iedereen kan er mee omgaan. Ik kan 'm zeker aanbevelen, al heb ik m zelf ook nog niet 100% onder de knie haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

fairy tale schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONGevonden:

Afbeelding

Ooh die zijn zo leuk ♡♡♡
maakt zoon camera mooie foto's en werkt die makkelijk?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Waar heb je deze gevonden? Ze zijn super!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

kizzy schreefCOLON
fairy tale schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONGevonden:

Afbeelding

Ooh die zijn zo leuk ♡♡♡
maakt zoon camera mooie foto's en werkt die makkelijk?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Waar heb je deze gevonden? Ze zijn super!
Ik koop of laat deze in Hong Kong kopen. Helaas zijn in NL alleen nog maar blanco en gekleurde verkrijgbaar. Op ebay en aliexpress zijn ze wel te koop.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

kimberley2909 schreefCOLONIk heb zelf de instax mini en ben er echt blij mee! Je moet 'm onder de knie krijgen en je eerste foto's zijn meestal mislukt met gelukstreffers ertussen. Hij werkt echt heel handig en is super licht. Iedereen kan er mee omgaan. Ik kan 'm zeker aanbevelen, al heb ik m zelf ook nog niet 100% onder de knie haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
ik heb me de instax mini ook gehaald. moet hem alleen even onder de knie krijgen. kreeg toen de zon zo vel scheel hele erge icht foto's ook al had ik hem juist ingesteld.

ben nu aan het kijken voor die Fujifilm met al die figuurtjes er rond. ze zijn zo leuk. binnen kort bestellen zodat ze mee kunnen op mijn verjaardag trip in december.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Wat leuk! Ik heb mijne afgelopen weekend bij elk character gebruikt, ik zeg het verkeerd mijn moeder maakte de foto's en ik ben zo verbaasd maar serieus alle foto's zijn gelukt! Wat ze deed weet ik niet haha maar gewoon kwa belichting en kleur perfect! Ze nam even de tijd om te kijken welke optie hij het beste aangaf en dan nam ze de foto. En uitgerekend de foto's die ik ermee maakte zijn mislukt haha, denk dat je er toch een feeling voor moet hebben ofzo en de weersomstandigheden. Merk dat foto's in schaduw of als het bewolkt is de mooiste foto's worden. En die films met figuurtjes zijn echt zo leuk! Je heb ze ook als stickers, zijn een stuk goedkoper en dan kan je zelf beslissen op welke foto je wel en niet plakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar