Dat wilde ik ook net vragen.....Stitch87 schreefCOLONMama van prinsesjes, weet je al iets meer van de uitslag van speurneusdinges?
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
D-Tekenaar schreefCOLONIk ben blij dat jullie het allemaal leuk vonden
Persoonlijk vind ik dat ik echt slecht overkom op video hahaha
Maar ik heb mijn aanzoek kunnen doen ... en daar gaat het om !
Ik had geen idee dat er een paar mensen zouden zijn die het zouden filmen .
Ik had dit al aan Rebecca gevraagd om het in mijn report te kunnen vermelden
Congratz Bert, natuurlijk zal mister cafe Mickey niet ontbreken op het huwelijk
Vond het filmpje heel leuk, vooral de stukken dat je ineens overging naar Nederlands waren schitterend
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Melissa heeft juist een uitnodiging ontvangen om aanwezig te zijn bij de prijsuitreiking.
dit houdt in dat ze in de top 10 staat. Helaas is de wedstrijd gesloten, dus kunnen we niet meer checken op welke plaats ze staat. De laatste keer dat we konden controleren stond ze op 9. 14 oktober weten we meer.
Ze hebben het over pers en media. Ik ben zo benieuwd.
Iedereen nog bedankt voor het stemmen! Het was echt heel lief van jullie.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Jaaaaa, missie geslaagd!!!Mama van prinsesjes schreefCOLONMelissa heeft juist een uitnodiging ontvangen om aanwezig te zijn bij de prijsuitreiking.dit houdt in dat ze in de top 10 staat. Helaas is de wedstrijd gesloten, dus kunnen we niet meer checken op welke plaats ze staat. De laatste keer dat we konden controleren stond ze op 9. 14 oktober weten we meer.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Hahaha, precies die woorden kwamen in me op toen ik de email zag. HahahahaIejoortje schreefCOLONJaaaaa, missie geslaagd!!!Mama van prinsesjes schreefCOLONMelissa heeft juist een uitnodiging ontvangen om aanwezig te zijn bij de prijsuitreiking.dit houdt in dat ze in de top 10 staat. Helaas is de wedstrijd gesloten, dus kunnen we niet meer checken op welke plaats ze staat. De laatste keer dat we konden controleren stond ze op 9. 14 oktober weten we meer.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Zal ik zeker doen.Stitch87 schreefCOLONLeuk! Ben nu ook wel benieuwd op welke plaats ze staat met nog die laatste stemmen erbij. Laat iets weten hé!
Gefeliciteerd! Knap hoor C diploma. Ik heb helaas geen stem uit kunnen brengen. Hetboude topic was gesloten en kon dit topic pas na een paar dagen vinden *schaam*Mama van prinsesjes schreefCOLONMijn grote prinses heeft haar C!!!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gefeliciteetd D-Tekenaar [THUMBS UP SIGN]D-Tekenaar schreefCOLONHahaha dankjewel .... We zijn alledrie erg gelukkig !!
En we nodigen jullie graag uit op 30-02-017 voor een natje en een droogje ...
Binnenkort ontdekken jullie onze romantische avonturen in het trip report !!!
BTW de rest van de dag was ook meer als geweldig dankzij 2 leuke vriendinnen in DLP dankjewel Nikita en Rebecca !!!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Bedankt, ik voel me al een stuk veiliger in het water met Melissa in de buurt. hahahaha, nu kan ze mij uit het water redden.CindyS77 schreefCOLONGefeliciteerd! Knap hoor C diploma. Ik heb helaas geen stem uit kunnen brengen. Hetboude topic was gesloten en kon dit topic pas na een paar dagen vinden *schaam*Mama van prinsesjes schreefCOLONMijn grote prinses heeft haar C!!!!!
geeft toch niet, was ook nog maar erg beperkt in de tijd en ze staat in de top 10! Yeey! feest.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
'Disney moet ook dikke prinsessen maken'

Loey Lane is een mode-blogger met een maatje meer. Gehuld in een kleine bikini noemt ze zichzelf de 'niet zo kleine zeemeermin'. Met deze uitspraak roept ze Disney op om een een volle prinses te introduceren. Ze wil dat Disney aan meisjes laat zien dat iedereen een ander lichaam heeft en ze zich niet hoeven te schamen voor hun figuur.
De vollere mode-blogger Loey Lane nam een video op voor Cosmopolitan waarin ze te zien is in een op Ariël geïnspireerde bikini. Ze noemt zichzelf in de video de 'niet zo kleine zeemeermin'. Met deze video roept ze Disney op een plus-size prinses te creëren.
"We kunnen er niet allemaal hetzelfde uitzien. En dat is een hele belangrijke reden dat er meer diversiteit moet zijn in de prinsen en prinsessen", zegt ze in haar video. "We moeten onze stem laten horen en dingen doen zoals een zeemeerminnenbikini dragen. Om te laten zien dat je je eigen versie mag zijn van een prinses."
Realistische Moana
Disney heeft eerder dit jaar Moana geïntroduceerd, een Polynesische prinses met een donkere huid en stevige benen. Zij ziet er al stukken anders uit dan de klassieke prinsessen met een wespentaille en bleke huid.
Maar dit is voor Loey niet genoeg. Zij wil meer prinsessen met hetzelfde lichaam als zij, zodat ook kleine meisjes met dit postuur zichzelf in de prinsessen herkennen.
Vertrouwen
Loey wil dat meisjes van jonge leeftijd inzien dat iedereen een ander lichaam heeft en zich niet moeten laten inspireren door de dunne Disney prinsessen.
Vroeger werd Loey gepest met haar gewicht. Het enige verkleedpak dat zij kon dragen was dat van Ursula (de stevige heks in 'de kleine zeemeermin'). "Als ik een rolmodel had gehad dat iets meer op mij had geleken, was mijn zelfvertrouwen een stuk beter geweest", zegt ze tegen Cosmopolitan.
bron : http://www.rtlnieuws.nl

Loey Lane is een mode-blogger met een maatje meer. Gehuld in een kleine bikini noemt ze zichzelf de 'niet zo kleine zeemeermin'. Met deze uitspraak roept ze Disney op om een een volle prinses te introduceren. Ze wil dat Disney aan meisjes laat zien dat iedereen een ander lichaam heeft en ze zich niet hoeven te schamen voor hun figuur.
De vollere mode-blogger Loey Lane nam een video op voor Cosmopolitan waarin ze te zien is in een op Ariël geïnspireerde bikini. Ze noemt zichzelf in de video de 'niet zo kleine zeemeermin'. Met deze video roept ze Disney op een plus-size prinses te creëren.
"We kunnen er niet allemaal hetzelfde uitzien. En dat is een hele belangrijke reden dat er meer diversiteit moet zijn in de prinsen en prinsessen", zegt ze in haar video. "We moeten onze stem laten horen en dingen doen zoals een zeemeerminnenbikini dragen. Om te laten zien dat je je eigen versie mag zijn van een prinses."
Realistische Moana
Disney heeft eerder dit jaar Moana geïntroduceerd, een Polynesische prinses met een donkere huid en stevige benen. Zij ziet er al stukken anders uit dan de klassieke prinsessen met een wespentaille en bleke huid.
Maar dit is voor Loey niet genoeg. Zij wil meer prinsessen met hetzelfde lichaam als zij, zodat ook kleine meisjes met dit postuur zichzelf in de prinsessen herkennen.
Vertrouwen
Loey wil dat meisjes van jonge leeftijd inzien dat iedereen een ander lichaam heeft en zich niet moeten laten inspireren door de dunne Disney prinsessen.
Vroeger werd Loey gepest met haar gewicht. Het enige verkleedpak dat zij kon dragen was dat van Ursula (de stevige heks in 'de kleine zeemeermin'). "Als ik een rolmodel had gehad dat iets meer op mij had geleken, was mijn zelfvertrouwen een stuk beter geweest", zegt ze tegen Cosmopolitan.
bron : http://www.rtlnieuws.nl
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Loey Lane heeft helemaal gelijk !!!!
En ze mag echt niet onder doen voor onze prinsesjes met het "perfecte" figuur !!!
Ik vind haar echt hartstikke knap
En ze mag echt niet onder doen voor onze prinsesjes met het "perfecte" figuur !!!
Ik vind haar echt hartstikke knap
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Jaaaaaa eindelijk heb ik mijn foto met K3 !!!!!