Live action Mulan

Alles over de Live-action films.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Disney heeft de smaak te pakken in het verfilmen van zijn geanimeerde klassiekers. Na de film Cinderella is nu Mulan aan de beurt.

Dat meldt The Hollywood Reporter dinsdag.

Disney is in een vroeg stadium om de tekenfilm over de Chinese Hua Mulan die zich als man verkleedt om in een oorlog mee te vechten om te toveren in een live action-versie. De tekenfilm uit 1998 verdiende nominaties voor Golden Globes en een Oscar, in 2005 verscheen Mulan 2. Het is niet bekend wanneer de film in de bioscoop moet draaien.

Onlangs kwam ook naar buiten dat Dumbo een live action-behandeling krijgt, de film zal geregisseerd worden door Tim Burton. Disney werkt intussen nog aan een reeks meer remakes van hun klassiekers.

Deze maand verscheen Cinderella, volgend jaar komt The Jungle Book en een vervolg op Tim Burtons Alice In Wonderland uit. Ook werkt de filmstudio aan Beauty And The Beast met daarin rollen voor Emma Watson en Dan Stevens.

BronNu.nl
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ben benieuwd wat het brengt
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Jeetje o___o is wel heel vaag zo, maar ik zeg; laat maar komen!

Stiekem zit ik al jaren te wachten op verfilmings van The Little Mermaid, en dan niet eens zo zeer de Disney versie, maar er bestaat amper iets van! Maargoed, lijkt me ook wel moeilijk te maken zo'n film.. xD
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Lijkt me makkelijker dan domdo verfilmen in live action dus wie weet straks hebben we alle Disney clasics ook in live action. Haha
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

Winnie the pooh word geloof ik ook al live action .
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Klopt. Beetje a la Alice In Wonderland wordt die: Christopher Robin keert later weer terug naar the 100 Acre Woods.
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 13:52

Hmm, ik weet het niet. Mulan is een fantastische film (sowieso in mijn top 10 Disney-films) maar of dit gaat werken? Ik heb Cinderella by the way nog niet gezien.
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Chicken Little schreefCOLONHmm, ik weet het niet. Mulan is een fantastische film (sowieso in mijn top 10 Disney-films) maar of dit gaat werken? Ik heb Cinderella by the way nog niet gezien.
Heb meer vertrouwen in Mulan dat bijv. Winnie de Pooh of Dumbo...
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 13:52

Ik ook, Mulan is logischer als live-action film (omdat het ook op een echt verhaal is gebasseerd) maar Dumbo en Pooh? Wordt zeker weer zo'n CGI / live-action mengelmoes.
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

deze meid heeft alvast ideeen over wie de hoofdrol zou kunnen spelen in Mulan :
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Disney heeft officieel nog een live action film voorgesteld nl mulan . http://www.comingsoon.net/movies/news/7 ... ease-date/
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

En ook Disney magical Kingdom blog kwam met het heugelijke nieuws !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

:D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mulan live-action film aangekondigd door Disney

Afbeelding

Na de aankondiging van vorige week waar werd vertelt dat director John Favreau de live-action film van The Lion King gaat maken, heeft Disney nu ook een aankondiging gemaakt voor de Mulan live-action film die uit zal komen in november 2018.

Net als in de klassieker uit 1998, vertelt de Mulan live-action film het verhaal van een Chinese legende genaamd Hua Mulan. Mulan is een vrouwelijke krijger die zich voor deed als een man zodat ze haar vader kon vervangen in het leger om mee te vechten in de oorlog. Vergezeld door haar trouwe draak "Mushu" wordt zij een vaardige krijger en een van de grootste heldinnen van het land.

Tot nu toe is er nog geen regisseur aangewezen voor de Mulan live-action verfilming. Maar volgens een bericht van The Hollywood Reporter is Disney hard bezig met het zoeken naar iemand. Het doel is nu dat de release van de film zal vallen op 2 november 2018.
Mulan live-action film niet de enige

Vorige week heeft Disney ook aangekondigd dat er een live-action verfilming onderweg is van "The Lion King" die geregisseerd wordt door Jon Favreau. Verder wordt in 2017 de live-action verfilming van "The Beauty and the Beast" nog uitgebracht.

Bron: http://www.xgn.nl
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Aaaahhh, ik ben benieuwd wie er in gaan spelen. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar