De nieuwe kaart van Walt’s – an American Restaurant
Restaurants In Main Street U.S.A.
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Walt's- an Amarican Restaurant
Genieten van het prachtige interieur en uitzicht bij Walt's onder het genot van goed eten.

Genieten van het prachtige interieur en uitzicht bij Walt's onder het genot van goed eten.

Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Een blik op de Nederlandse menukaart.

Wat ik heel heel erg jammer vindt in of bij Walt's restaurant is het volgende; ze hebben er de menu kaart en prijzen geupgraded naar de premium klasse zoals in auberge de cendrillon, wat wil zeggen dat je er je halfboard plus voucher enkel nog kan gebruiken met bijbetaling. Ik denk dat vele mensen een beetje ontgoocheld zullen zijn dat de prijzen er nu een flink eindje de hoogte in gaan. 
- Prins Adam
- Beheerder

Walt's – An American Restaurant (Main Street USA) Halloween Menu

Market House Deli tijdelijk Brie broodje

Cable Car Bake Shop Halloween zoetigheden

Halloween Popcorn (verkrijgbaar bij de popcorn standjes)

Market House Deli tijdelijk Brie broodje

Cable Car Bake Shop Halloween zoetigheden

Halloween Popcorn (verkrijgbaar bij de popcorn standjes)

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

is er iemand nog recent bij Plaza gardens geweest. Ik lees gemengde verhalen. Is het nog steeds onbeperkt drinken?
Wij eten eigenlijk allemaal vegetarisch (man eet ook vis), is er dan voldoende keuze?
Wij eten eigenlijk allemaal vegetarisch (man eet ook vis), is er dan voldoende keuze?
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
- crepe-au-chocolat
- Member

Onbeperkt drinken kan je er niet. Je krijgt 1 drankje naar keuze bij je eten.
Er zijn vegetarische gerechten te krijgen, maar ik durf niet te zeggen hoeveel. Je kan sowieso uit aardig wat salades kiezen en er zijn dingen als gebakken aardappel en groentes.
Er zijn vegetarische gerechten te krijgen, maar ik durf niet te zeggen hoeveel. Je kan sowieso uit aardig wat salades kiezen en er zijn dingen als gebakken aardappel en groentes.
Ik raad het echt af. Wij zijn er nu 2x geweest sinds de vernieuwingen en hebben gezegd dat wij gewoon niet meer gaan volgende keer. We hebben het 2 kansen gegeven en het was 2x echt gewoon SLECHT. Weinig keuze en de kwaliteit is bijlange niet meer wat het geweest was. Als je niet houdt van droge braadkip en gebakken aardappels vol look, kan je er niks gaan doen. En daar vermeld ik graag ook nog ff bij dat dit 8 jaar lang ons favoriete restaurant geweest is, maar nu, ik geef er zelfs geen 10€ pp meer aan, laat staan 30€. Ik eet véél beter bij Billy Bob's/La Grange of Rainforest Café en Planet Hollywood voor dat bedrag of voor minder zelfs.kimh schreef:is er iemand nog recent bij Plaza gardens geweest. Ik lees gemengde verhalen. Is het nog steeds onbeperkt drinken?
Drank is nog onbeperkt, je krijgt ook gelijk 33cl dus je krijgt best veel vergeleken met de gemiddelde 20-25cl die je in BE/NL krijgt als je uit eten gaat.

Ja je krijgt hier nog steeds onbeperkt drinken.kimh schreef:is er iemand nog recent bij Plaza gardens geweest. Ik lees gemengde verhalen. Is het nog steeds onbeperkt drinken?
Ik ben hier dinsdag avond wezen eten voor eerst sinds de vernieuwing.
En het is me echt vies tegen gevallen.
Koud eten, en beperkte keuze.
Voor mij niet meer terwijl wij er altijd wel 1 keer gingen eten tijden onze tripjes.
It's kind of fun to do the impossible

Helder antwoord.. Dan gaat het geen plaza worden. Agrabah een aanrader dan? Want met de kindjes is een buffet wel het makkelijkste. We hebben dan ook nog een premium voucher over die we willen gebruiken.Myriam23 schreef:Ja je krijgt hier nog steeds onbeperkt drinken.kimh schreef:is er iemand nog recent bij Plaza gardens geweest. Ik lees gemengde verhalen. Is het nog steeds onbeperkt drinken?
Voor mij niet meer terwijl wij er altijd wel 1 keer gingen eten tijden onze tripjes.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Als jou kinderen van buitenlands eten houden zoals rijst en salades dan zeg ik ja.. weet namelijk niet of ze hier voor kinderen ook gewoon de frietjes enzo hebben. Ga er van uit van wel maar toch.kimh schreef:Helder antwoord.. Dan gaat het geen plaza worden. Agrabah een aanrader dan? Want met de kindjes is een buffet wel het makkelijkste. We hebben dan ook nog een premium voucher over die we willen gebruiken.Myriam23 schreef:Ja je krijgt hier nog steeds onbeperkt drinken.kimh schreef:is er iemand nog recent bij Plaza gardens geweest. Ik lees gemengde verhalen. Is het nog steeds onbeperkt drinken?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volgens mij heb je hier alleen geen onbeperkt drinken.
Wel lekker eten en billy bob/la grange gister weer een keer gedaan ook die is erg lekker.
En voor je premium voucher zou ik lekker baar inventions gaan. Het buffet restaurant in het disney hotel met disney figuren
It's kind of fun to do the impossible

Bij Agrabah hebben ze ook spaghetti dat is bij Disney vaak het kinder eten
Ik weet niet zeker of er ook frietjes waren, maar je kan de wrap zelf samenstellen, dus ook met alleen de dingen die het kind lekker vind.
Laatst gewijzigd door olafLover op 06 okt 2016, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

ow, dat klink interessant. wel iets om uit te proberen.olafLover schreef:Bi jAgrabah hebben ze ook spaghetti dat is bij Disney vaak het kinder etenIk weet niet zeker of er ook frietjes waren, maar je kan de wrap zelf samenstellen, dus ook met alleen de dingen die het kind lekker vind.