Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
CindyS77
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2016, 15:01

Heb het gevonden. Vast gezette berichten. [THUMBS UP SIGN] over een half uurtje gaan we rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Winnie the Pooh vierde zijn 90ste verjaardag !!! dit werd gevierd met een voorleesevenement ...

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

"Dankzij weldoener kunnen we naar Disneyland"

Afbeelding

In Sint-Truiden werd zaterdag een benefiet gehouden om Tamara Driljeux (31) uit Opheers financieel te steunen. De alleenstaande moeder vecht tegen een agressieve darmkanker. "Genezen zal ik niet meer. Ik weet niet hoelang ik nog te leven heb, en daarom wil ik absoluut nog eens naar Disneyland met mijn zoontjes. Zij zijn alles voor mij", zegt ze. Dankzij een wilde weldoener kan die wens nu uitkomen.

Tamara Driljeux kreeg half juni de harde diagnose darmkanker. "Een tweetal weken daarvoor was ik in het ziekenhuis nog naar huis gestuurd met de conclusie 'constipatie'. Ik kreeg een laxeermiddel mee. Hadden ze maar meteen de juiste diagnose gesteld", zucht de jonge moeder. Pas na een tweede ziekenhuis te hebben geraadpleegd, volgde het harde verdicht. "Ik werd meteen geopereerd. Mijn baarmoeder, eierstokken, eileiders en een stuk van vier centimeter darm zijn verwijderd." Op een scan zagen de dokters uitzaaiingen over heel Tamara haar lichaam. Ondertussen heeft ze al vijf chemokuren achter de rug. "Dokters vertelden me dat ik nooit meer zou genezen. Ze kunnen mij alleen stabiel houden. Dat kan lang zijn of ook niet. Ik weet zelf niet hoelang ik nog te leven heb."

In de tijd die haar nog rest wil de alleenstaande moeder zoveel mogelijk wensen van haar twee zoontjes vervullen. "Eden (5) en Ethan (4) zijn alles voor mij. Zij willen zo graag nog een keertje naar Disneyland." Op haar eentje kan Tamara dat reisje niet betalen. "Ik krijg maar 600 euro ziekte-uitkering per maand, terwijl ik al 900 euro moet betalen voor de afbetaling van mijn huis", zucht ze.

Benefiet
Haar moeder, zussen, broers, tantes en nonkels besloten daarom een benefiet op poten te zetten. "Ik heb het daar heel moeilijk mee", geeft Tamara toe. "Ik was altijd diegene die voor anderen in de bres sprong, die mensen hielp. Accepteren dat ik nu zelf hulp nodig heb, is heel moeilijk." Hoeveel het benefiet heeft opgebracht, is nog even afwachten, maar het reisje naar Disneyland komt er al zeker. "Dankzij de financiële steun van een wilde weldoener, die alles voor ons wil betalen. We kenden hem zelf niet en hij wil ook anoniem blijven." Het weekend voor Kerstmis vertrekt Tamara met haar zoontjes en zus naar Parijs.

De extra opbrengst van het benefiet moet de alleenstaande mama helpen met haar hoge facturen. "We hopen ook nog een tripje te kunnen maken naar Koos Konijn, een Nederlands vakantiepark waar mijn zoontjes zo graag komen. Ze begrijpen wel dat mama ziek is, maar ze hebben het ontzettend moeilijk met mijn haaruitval en het feit dat ik zo moe ben en minder met hen kan spelen. Om mijn kindjes gelukkig te maken, wil ik alles doen." Op de Facebookpagina 'Tamy's Weg naar genezing' kan je de blog van Tamara volgen.

bron : HLN.BE
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Met vrienden zijn we een ski tripje aan het plannen (ik ben niet zo van de wintersport ;) ) en een van de mogelijkheden was het weekend van mijn verjaardag. Ik zei toen tegen mijn vriend dat ik dat weekend best naar Disney zou willen, maar niet wintersporten. Komt hij er gisteren opeens mee, jij wilde toch naar Disney met je verjaardag? Kan je uitzoeken hoeveel dat kost.

Helaas hebben we geen jaarkaarten meer en de eerste zoektochten waren wel wat aan de dure kant...
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Zijn jullie lid van de ANWB? In de kampioen staat een leuke aanbieding. 3 dagen vanaf 195 euro. Ik weet niet wanneer je jarig bent, maar misschien de moeite waard om even te kijken.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Oh, die klinkt goed! Mijn ouders zijn lid, zou het lid mee moeten? ;)
Het gaat om februari trouwens :)
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285

Ik weet niet of het lid mee moet, volgens mij staan er ook aanbiedingen voor Februari in. Ik ga kijken of ik er een foto van kan maken. maar volgens mij hoeft het lid niet mee, wel de kaart gebruiken voor het voordeel ;)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Ik zit al op de site, het is net 2 weken te vroeg :( Het is wel echt een mooie aanbieding ja (zeker aangezien mijn ouders al heel lang lid zijn)
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285

Dank je wel mama :)

Jammer dat het 2 weken te vroeg is Olaflover.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik ben met die actie van de anwb in mei geweest. Maar mijn vader op wiens naam het staat ging wel mee. Maar ze controleerde er niet echt op in disney.
Het zijn mooie aanbiedingen.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Morgen een dagje Efteling! Laten we hopen dat het droog blijft en dat hey niet al te druk is, maar anders gewoon een dagje genieten!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Cynderella schreefCOLONMorgen een dagje Efteling! Laten we hopen dat het droog blijft en dat hey niet al te druk is, maar anders gewoon een dagje genieten!
Veel plezier gewenst. Mijn man wilt maandag met de meisjes gaan. Hopelijk wordt het nog wat.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Afbeelding
Cafe Mickey, super bedankt voor mijn gewonnen runDisney pin en sleutelhanger. Vooral de sleutelhanger is een mooie dagelijks herinnering aan de halve marathon! En de sticker is aan de verzameling toegevoegd in mijn handtekeningen boekje, de andere gaan in het nog te maken foto album! Blij mee!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
goofy
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2016, 20:12

juist deze besteld

Afbeelding

hopen dat hij hier snel is dat ik hem snel in mekaar kan steken :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar