Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
LuukMierlo
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2016, 14:07

Beste Cafe Mickey Forumleden!

Laat is beginnen met dat ik niet zeker weet of mijn bericht hier op de juiste plek staat. Ben nog niet helemaal uit hoe zo'n Forum werkt.

Mijn naam is Luuk van Mierlo, 21 jaar student en filmmaker en wil komende maanden werken aan een documentaire over Nederlanders die werken in Disneyland Parijs. Hiervoor ben ik opzoek naar natuurlijk zo veel mogelijk informatie voorafgaand aan de draaidagen.

Wie kan mij helpen als (oud) werknemer om bijvoorbeeld sollicitatie procedure en ervaringen te delen?

En wie kan mij helpen aan (video) materiaal van 25 jaar Disneyland Parijs? Voornamelijk archiefbeelden van de beginjaren en beelden van belangrijke gebeurtenissen is het Disney resort.

Ik hoor graag

Mailen kan ook: luukvanmierlo@gmail.com
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Fayetjes schreefCOLONHallo allemaal

Afgelopen augustus zijn wij 5 dagen in dlp geweest . We waren hier afgelopen jaren al meerdere malen op bezoek geweest en steeds was alles in orde.maar helaas afgelopen aug niet.op dag twee van onze week waren de knuffels van onze zoon van de kamer af kwijt geraakt.toen we dit in de avond ontdekte werd dit een beetje afgeschoven door het personeel van hotel sequoia lodge. We moesten in die week elke dag opnieuw vragen of er al iets bekend. Was over de knuffels helaas tot op heden zijn deze nog steeds spoorloos en ook niet bij de wasserij gevonden. Op vrijdag wilde we afsluiten bij Iventions met een lunch. Helaas was het eten koud . De pannenkoeken heel erg droog uit hard. En we konden maar een bordje eten en weg buffet. Ook met de toetje zelfde verhaal. We zijn met beide problemen naar ons reisbureau gegaan. Ze hebben contact gelegd voor een oplossing maar wij waren al terug in Nederland omdat we niet langer konden blijven. Uit eindelijk kregen we een post pakket van Disney met twee knuffels van uit Disneyland ter compensatie en een geld bedrag van het eten terug . Ook word ons verzocht om bij een volgende boeking apart het boekingsnummer door te geven aan de klantenservice van dlp. Zowel wij als ons reisbureau kennen dit niet en weten ook biet wat we hiervan zouden moeten verwachten. Verder wel naar tervredenheid opgelost alleen helaas nog niet de eigen knuffels terug.
Zijn er hier nog meer mensen die dit ook hebben moeten doen?? En hoe was dit bij jullie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je reisbureau moet toch het boekingsnummer hebben van jullie trip als je voor jullie geboekt hebben.
heb je ook geen mail gehad met dit nummer ?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Heeft er iemand ervaring met babyswitch in combinatie met een FP? Is dit te doen als je beiden een neemt op hetzelfde uur of geraakt de 1ste niet op tijd terug? Of moet er maar 1 iemand een FP nemen?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

1 kan een fastpass nemen en bij binnen gaan meteen CM aanspreken dat je babyswitch wilt doen. Als goed is mag jij dan de ride doen en als je terug bent meteen je partner
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

calimero schreefCOLON1 kan een fastpass nemen en bij binnen gaan meteen CM aanspreken dat je babyswitch wilt doen. Als goed is mag jij dan de ride doen en als je terug bent meteen je partner
Super, bedankt!
Gebruikers-avatar
Vanessa1976
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2016, 09:51

Wellicht staat het hier al op het forum (maar ik heb het niet gezien), binnenkort ga ik met mijn gezin naar Disney en wij hebben een Disney hotel geboekt (room only); tickets moeten wij nog kopen (even wachten tot de nieuwe periode 1 dag/2 parken weer in gaat).

Mijn vraag: krijgen wij in ons hotel (Santa Fe) ook zo'n easy pass om gebruik te kunnen maken van de Magische Uren?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ja in ieder Disney hotel kan je genieten van de Easy pass met de magische uren ...
Gebruikers-avatar
Vanessa1976
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2016, 09:51

Kijk!! Dat is wel heel fijn :-)
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Elke hotel-gast krijgt een easypass. Ook de room-only gasten. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

calimero schreefCOLON1 kan een fastpass nemen en bij binnen gaan meteen CM aanspreken dat je babyswitch wilt doen. Als goed is mag jij dan de ride doen en als je terug bent meteen je partner
Klopt volgens mij niet hoor. Je zal nog altijd 1 fastpass per persoon moeten nemen en niet 1 voor je 2-en. Anders kan je ff voor 2 attracties tegelijk één halen en dan zogezegd beiden rijden met op elke attractie maar 1 fastpass. Zou wel lekker makkelijk zijn dan...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Ona1991 schreefCOLON
Klopt volgens mij niet hoor. Je zal nog altijd 1 fastpass per persoon moeten nemen en niet 1 voor je 2-en. Anders kan je ff voor 2 attracties tegelijk één halen en dan zogezegd beiden rijden met op elke attractie maar 1 fastpass. Zou wel lekker makkelijk zijn dan...
Dat klopt wel. Je kan ook in de fastpass rij een babyswitch vragen.
In sommige attracties kom je er anders niet met uw tijdslot als je ineens voor beide een fastpass neemt voor dezelfde attractie op dezelfde moment.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fiedelie
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 09:40

scuba-angelo schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Dat klopt wel. Je kan ook in de fastpass rij een babyswitch vragen.
In sommige attracties kom je er anders niet met uw tijdslot als je ineens voor beide een fastpass neemt voor dezelfde attractie op dezelfde moment.
Klopt inderdaad hoor! Wij hebben het zelf uit ervaring geleerd. We hadden allebei een FP genomen maar dat was dus niet haalbaar qua tijdslot. De CM vertelde ons toen zelf dat we de volgende keer maar 1 FP moesten nemen en dat de andere dan gewoon via de babyswitch kon gaan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ha serieus? Dat wist ik dus helemaal niet! Wel handig om weten, wij gaan in december met mijn nichtje en ik was onder de indruk dat we gewoon beiden een fp moesten nemen. Goed om te weten dat het dus niet zo hoeft.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Ah, een 'algemeen vragen topic' was precies wat ik nodig had!

Welke dagen van het jaar is het Disneyland Parijs park het MINST druk?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Disney Collections schreefCOLONAh, een 'algemeen vragen topic' was precies wat ik nodig had!

Welke dagen van het jaar is het Disneyland Parijs park het MINST druk?
In het laagseizoen en tijdens de weekdagen. Weekends zullen altijd (vrij) druk zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar