Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

vdbemdsa schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Auto kwijt voor 2 dagen. :(

Afbeelding

Ik weet niet wat er vanochtend tegen de ruit kwam, het was in ieder geval hard en groot. :(
oei, hebben jullie niet zo iets als carglass , dan zit je toch geen twee dagen zonder auto, die herstellen of vervangen je ruit dadelijk
Lease auto van de zaak, is verzekeringswerk en gaat via de officiële garage en die had hem niet op voorraad. Erger nog, hij zat vandaag ook niet bij transport. :( dus nog een dag kwijt. Maar krijg zo wel vervangend vervoer.
Volg onze avonturen op instagram
Tess81
Member
Member

Vannacht weer eens redelijk kunnen slapen. (na 2 rampzalige nachten). Lag er om 9 uur in, wel nog even een serie gekeken op m'n laptop, maar ging al gauw slapen, Roos heeft bijna de hele nacht doorgeslapen, werd om half 5 wakker. Mijn wekker ging wel om 5 uur, dus dat half uurtje maakte niet zo heel erg veel uit. Gelukkig maar een halve dag werken vandaag, daarna m'n prinsesje vertroetelen.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Amaris
Member
Member

Ik ben niet echt actief geweest op het forum de afgelopen tijd, We hebben nogal wat tegenslagen te verwerken (gehad). Ik moet nog steeds de laatste dag van ons tripje in mei beschrijven in mijn TR... Ik ga het ooit nog eens doen haha, maar we eerst een heleboel dingen regelen voor ons huis. Het loopt nu al in de soep en we hebben nog niet eens de sleutel haha

Daarom hebben we nu de knoop doorgehakt en besloten dat we het verdienen...
We gaan in november, na onze verhuizing, naar het Disneyland Hotel! Eigenlijk vind ik het veel te veel geld, zeker nu we eigenlijk alles voor het nieuwe huis goed kunnen gebruiken, maar ik wil het zo graag een keertje. En nu valt de prijs nog mee. Colin kan nog gratis mee, dat scheelt. Ik heb er zo'n zin in!!
Stitch87
Member
Member

Super! En groot gelijk, je leeft maar 1x ;). Aftellen!!!

Hier zal het ook 'ooit' zijn hoop ik. Hoewel ik net iets liever spaar door wdw. Maar mss erna :)
Japperboy
Moderator
Moderator

Vandaag getrouwd!!! Nu even uurtje uurtje uutgeblazen om dan weer er helemaal tegen aan te gaan voor de feest
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Minnie1979
Member
Member

Japperboy schreef:Vandaag getrouwd!!! Nu even uurtje uurtje uutgeblazen om dan weer er helemaal tegen aan te gaan voor de feest
dikke proficiat, jammer van het mindere weer maar gelukkig geen regen :thumbs:
Afbeelding

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Japperboy schreef:Vandaag getrouwd!!! Nu even uurtje uurtje uitgeblazen om dan weer er helemaal tegen aan te gaan voor de feest
Van harte proficiat !!!! maak er nog een mooie dag van :thumbs:
Jochum en Albert
Member
Member

Japperboy schreef:Vandaag getrouwd!!! Nu even uurtje uurtje uutgeblazen om dan weer er helemaal tegen aan te gaan voor de feest
Van harte Gefeliciteerd Japperboy en vrouw! Heel veel geluk samen. Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad.
Big dreams in a small world
Lars1978
Member
Member

Van harte gefeliciteerd, Mister en Misses Disney Afbeelding
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Wat doe je nou op het forum man ;) Ga lekker feest vieren of samen even genieten!

Maarre, gefeliciteerd!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Proficiat!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Annet
Member
Member

olafLover schreef:
Wat doe je nou op het forum man ;) Ga lekker feest vieren of samen even genieten!

Maarre, gefeliciteerd!
Ik dacht hetzelfde haha!
Maar gefeliciteerd aan het kersverse bruidspaar!
Tess81
Member
Member

van harte gefeliciteerd!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
boogschutter
Member
Member

Gefeliciteerd :)
MagieDeDisney
Member
Member

Proficiat Jasper!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”