Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLONArt of animation kan wel denk ik . Bij Buzz moet je wel plooien idd ...
Volgens mij kan je wel nog in de Orbitron :)
orbitron lol :p m'n been er wat uit laten zwieren dan ? :P whaa en keek zo uit naar POTC-ride, dat zal dan pas voor met halloween ofzo zijn. Bedankt voor antwoorden.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Rechtdoor hé ;) kan zijn dat het groot genoeg is ...
Ik snap dat dit even balen is ..
Maar hopelijk is het toch nog TOP :)
En graag gedaan !!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Japperboy schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONIk heb een gescheurde meniscus aan m'n rechter been. Zou het verschrikkelijk vinden mocht ik niet meer mijn geplande Disney-tripjes kunnen doen.K vraag me af of er dan attracties zijn die nog mogelijk zijn? (op de site zie ik bij de meeste attracties overstappen vereist, maar gaat dit met been in gips?
Oei !!! dat is niet goed ...alvast veel beterschap ...
Ik denk dat dit vooral van de lengte van je gips afhangt .
wanneer het net boven of onder de knie is ..en je nog kan plooien . Zeg ik dat het meeste wel kan ..
Zo niet vrees ik er eigenlijk voor .
Ooh, vreesde ik al voor! Denk dat ik toch nog tripje alleen doe en van omgeving geniet (trein is al geboekt), thunderboat mesa river landing, art of animation las ik dat toegankelijk is. Ook bij buzz zag ik geen overstap, maar daarvoor moet je wel knie kunnen plooien waarschijnlijk? vergeet ik nog attracties?
It's a small world heeft een speciale boot voor rolstoelen :)
Hou er wel rekening mee dat je volgens mij mogen eisen dat je een begeleider bij je hebt die je helpt, dus het zou kunnen dat je alsnog nergens in mag als je alleen bent (of je vraagt terplekke iemand ;))
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

olafLover schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONIk heb een gescheurde meniscus aan m'n rechter been. Zou het verschrikkelijk vinden mocht ik niet meer mijn geplande Disney-tripjes kunnen doen.K vraag me af of er dan attracties zijn die nog mogelijk zijn? (op de site zie ik bij de meeste attracties overstappen vereist, maar gaat dit met been in gips?
Ooh, vreesde ik al voor! Denk dat ik toch nog tripje alleen doe en van omgeving geniet (trein is al geboekt), thunderboat mesa river landing, art of animation las ik dat toegankelijk is. Ook bij buzz zag ik geen overstap, maar daarvoor moet je wel knie kunnen plooien waarschijnlijk? vergeet ik nog attracties?
It's a small world heeft een speciale boot voor rolstoelen :)
Hou er wel rekening mee dat je volgens mij mogen eisen dat je een begeleider bij je hebt die je helpt, dus het zou kunnen dat je alsnog nergens in mag als je alleen bent (of je vraagt terplekke iemand ;))
Rolstoel gebruikers MOETEN altijd begeleider mee. Alleen mensen die op kaart hebben staan, kan moeilijk staan, hoeven geen begeleider mee maar mogen wel.
Gebruikers-avatar
SanSan
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2015, 23:03

Weet iemand of je in DLP giftcards voor de winkels kan kopen? We gaan met neefje en nichtje dit weekend en om het nichtje niet in elke winkel te laten zeuren dachten we ze een giftcard te geven aan het begin met x aantal euro op die ze dan helemaal zelf mag opkopen.
"Ohana means family. Family means nobody gets left behind.... or forgotten."
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

SanSan schreefCOLONWeet iemand of je in DLP giftcards voor de winkels kan kopen? We gaan met neefje en nichtje dit weekend en om het nichtje niet in elke winkel te laten zeuren dachten we ze een giftcard te geven aan het begin met x aantal euro op die ze dan helemaal zelf mag opkopen.
Heb deze toch al een aantal keer gezien in de winkels, weet wel niet of het voor die specifieke winkel is of voor alle winkels binnen het park
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
SanSan
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2015, 23:03

Japperboy schreefCOLON
SanSan schreefCOLONWeet iemand of je in DLP giftcards voor de winkels kan kopen? We gaan met neefje en nichtje dit weekend en om het nichtje niet in elke winkel te laten zeuren dachten we ze een giftcard te geven aan het begin met x aantal euro op die ze dan helemaal zelf mag opkopen.
Heb deze toch al een aantal keer gezien in de winkels, weet wel niet of het voor die specifieke winkel is of voor alle winkels binnen het park
Oke super! Bedankt
"Ohana means family. Family means nobody gets left behind.... or forgotten."
MELISSAG
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2017, 19:02

Hi!

Ik ben nieuw hier en weet niet of ik dit topic op de juiste plaats heb gezet.

Wij gaan begin december naar Disney, op een doordeweekse dag en buiten de schoolvakantie. Kan iemand mij vertellen wat wij ongeveer qua drukte (of juist niet) kunnen verwachten. Snap wel dat je het nooit exact kan zeggen, maar de echte vaste bezoekers hebben vast wat meer ervaring hierin dan ik ;)

Alvast bedankt!

Groetjes, Melissa
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Telkens toen wij er waren was het toen vrij kalm :)
MELISSAG
Member
Member
BerichtenCOLON 4

Wat goed om te horen!
We gaan op een woensdag, mijn zoontje wordt dan 2 op die dag. Super gaaf verjaardagcadeautje ;)

Kan niet wachten!!
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Op deze foto's kan je de gift cards zien die ze in DLP verkopen.

Afbeelding

Ik heb ze in ieder geval in de grotere winkels zoals World of Disney en Emporium gezien. Werkte bij mij prima.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MELISSAG schreefCOLONHi!

Ik ben nieuw hier en weet niet of ik dit topic op de juiste plaats heb gezet.

Wij gaan begin december naar Disney, op een doordeweekse dag en buiten de schoolvakantie. Kan iemand mij vertellen wat wij ongeveer qua drukte (of juist niet) kunnen verwachten. Snap wel dat je het nooit exact kan zeggen, maar de echte vaste bezoekers hebben vast wat meer ervaring hierin dan ik ;)

Alvast bedankt!

Groetjes, Melissa
In de week zeer rustig, int weekend zeer druk en eind december ook in de week druk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Da's een super idee voor de kinderen zeg!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
sloeber
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2016, 20:21

Vorig jaar ergens begin december geweest (weekdagen) en toen had men in Spanje één of meerdere feestdagen. Was redelijk druk. Dus die week zou ik vermijden.
MELISSAG
Member
Member
BerichtenCOLON 4

Wij willen woensdag 6 december gaan, dan is mijn zoontje jarig.

Heb even de schoolvakantie en feestdagen opgezocht van Spanje... zie daar alleen de kerstvakantie vanaf 23-12
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar