Werken in DLP? Kijk even hier!

Moderator
Moderator
Moderator

Nicole werkt op personeelszaken (casting heet dan bij Disney). Dus ze weet zo ongeveer alles!
xotinkerbellxo
Member
Member

Moderator schreef:Nicole werkt op personeelszaken (casting heet dan bij Disney). Dus ze weet zo ongeveer alles!
Ok, dankjewel voor de info! :)
PuppyLikesYou
Member
Member

Ik kom toch nog een keertje hier.

11 februarie zijn er weer audities voor DisneyLand Parijs, ik wil hier heel graag heen maar ik zit met een paar vragen, zou ik Nicole daar voor kunnen mailen? Reageert zij snel op mails? Og is er hier iemand die er gewerkt heeft die mij wellicht kan helpen? :-)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Moderator
Moderator
Moderator

PuppyLikesYou schreef:Ik kom toch nog een keertje hier.

11 februarie zijn er weer audities voor DisneyLand Parijs, ik wil hier heel graag heen maar ik zit met een paar vragen, zou ik Nicole daar voor kunnen mailen? Reageert zij snel op mails? Og is er hier iemand die er gewerkt heeft die mij wellicht kan helpen? :-)
Gewoon Nicole mailen!
PuppyLikesYou
Member
Member

Moderator schreef:
PuppyLikesYou schreef:Ik kom toch nog een keertje hier.

Gewoon Nicole mailen!
Heel erg bedankt! Ga ik meteen doen vanavond! :-)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
MaximeKIST
Member
Member

Hallo,

Ben nieuw hier haha.
Maar gaan er nog mensen morgen naar de auditie?

Groetjes
PuppyLikesYou
Member
Member

Nee ik ben niet gegaan omdat ik er nu nog steeds niet zou kunnen werken.
Echter is een vriendin van mij wel gegaan, puur voor de ervaring, en dat was helemaal geen probleem.
Dus in mei zijn er weer audities en grote kans dat ik dan wel ga! :-)

Ik ga nu eerst stage proberen te regelen, ;-)
PuppyLikesYou
Member
Member

18 mei zullen er weer audities gehouden worden in Amsterdam! :D
Na 3x getwijfeld te hebben of ik wel of niet moet gaan, heb ik besloten om in mei wel te gaan.
Mijn studie is op het moment onzeker, dus wellicht kan ik er werken. Anders was de auditie een mooie ervaring! :-D
Dragy
Moderator
Moderator

PuppyLikesYou schreef:18 mei zullen er weer audities gehouden worden in Amsterdam! :D
Na 3x getwijfeld te hebben of ik wel of niet moet gaan, heb ik besloten om in mei wel te gaan.
Mijn studie is op het moment onzeker, dus wellicht kan ik er werken. Anders was de auditie een mooie ervaring! :-D
Alvast veel succes!! Laat zeker even weten hoe het geweest is!! :donald:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Op 2 april gaat Disneyland Paris in Amsterdam op zoek naar Nederlandse cast members.

Werken in een attractiepark is de droom van heel veel mensen. In het buitenland in een themapark werken spreekt sommige mensen nóg meer aan. Disneyland Paris heeft voor velen een speciale klank: cast member zijn in een internationale omgeving en samenwerken met collega's van meer dan 100 nationaliteiten die samen 20 talen spreken is een ervaring voor het leven.

500 verschillende beroepen
In Disneyland Paris voeren cast members ruim 500 verschillende beroepen uit. Het resort ten oosten van de Franse hoofdstad is de nummer 1 particuliere werkgever van de regio Seine-et-Marne en de nummer 1 singlesite werkgever in de regio Parijs.

Werken met Mickey en Minnie
Gedurende de ruim 20 jaar dat Disneyland Paris bestaat hebben altijd veel Nederlanders een - tijdelijke - baan gehad bij de meest bezochte toeristische bestemming van Europa. Tot tevredenheid van Disneyland Paris, want het park gaat weer op zoek naar cast members uit ons land. Op woensdag 2 april vinden casting sessions plaats in Hotelschool The Hague in Amsterdam. Als je naast Nederlands Engels en Frans spreekt en geïnteresseerd bent in werken bij Disneyland Paris kun je je op de castingwebsite van het themapark aanmelden voor deze sessie.

http://disneylandparis-casting.com/en/apply?jobid=2840

Bron Rides.nl
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
PuppyLikesYou
Member
Member

Prins Adam schreef:Op 2 april gaat Disneyland Paris in Amsterdam op zoek naar Nederlandse cast members.

Werken in een attractiepark is de droom van heel veel mensen. In het buitenland in een themapark werken spreekt sommige mensen nóg meer aan. Disneyland Paris heeft voor velen een speciale klank: cast member zijn in een internationale omgeving en samenwerken met collega's van meer dan 100 nationaliteiten die samen 20 talen spreken is een ervaring voor het leven.

500 verschillende beroepen
In Disneyland Paris voeren cast members ruim 500 verschillende beroepen uit. Het resort ten oosten van de Franse hoofdstad is de nummer 1 particuliere werkgever van de regio Seine-et-Marne en de nummer 1 singlesite werkgever in de regio Parijs.

Werken met Mickey en Minnie
Gedurende de ruim 20 jaar dat Disneyland Paris bestaat hebben altijd veel Nederlanders een - tijdelijke - baan gehad bij de meest bezochte toeristische bestemming van Europa. Tot tevredenheid van Disneyland Paris, want het park gaat weer op zoek naar cast members uit ons land. Op woensdag 2 april vinden casting sessions plaats in Hotelschool The Hague in Amsterdam. Als je naast Nederlands Engels en Frans spreekt en geïnteresseerd bent in werken bij Disneyland Paris kun je je op de castingwebsite van het themapark aanmelden voor deze sessie.

http://disneylandparis-casting.com/en/apply?jobid=2840

Bron Rides.nl
Maar is dit nu wel of niet voor castmembers bedoel? Op de vacature staat namelijk; Hospitaliy Staff, Sales/resort Representives,
en voor het schoonmaken. Lijkt me ook niet dat ze daar gaan zoeken naar castmembers, aangezien in mei auditie is.
Weet jij toevallig ook of het echt verplicht is frans te kunnen spreken als je er als castmember wilt werken? :-)
MermaidLagoon
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:18 mei zullen er weer audities gehouden worden in Amsterdam! :D
Leuk! Ik ga 18 mei denk ik ook een poging wagen. Zijn er hier mensen die al eens auditie gedaan hebben en wellicht goede tips hebben voor ons? :)
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Mouseketeer
Member
Member

PuppyLikesYou schreef: Maar is dit nu wel of niet voor castmembers bedoel? Op de vacature staat namelijk; Hospitaliy Staff, Sales/resort Representives,
en voor het schoonmaken. Lijkt me ook niet dat ze daar gaan zoeken naar castmembers, aangezien in mei auditie is.
Weet jij toevallig ook of het echt verplicht is frans te kunnen spreken als je er als castmember wilt werken? :-)
Schoonmakers etc zijn ook cast members hè. ;)
Een cast member is meer dan enkel iemand van het entertainment department.
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Mouseketeer schreef:
PuppyLikesYou schreef: Maar is dit nu wel of niet voor castmembers bedoel? Op de vacature staat namelijk; Hospitaliy Staff, Sales/resort Representives,
Schoonmakers etc zijn ook cast members hè. ;)
Een cast member is meer dan enkel iemand van het entertainment department.
Idd er zijn veel mensen die werkjes doen die de meesten niet zouden willen doen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
PrinsesEnya
Member
Member

@MermaidLagoon, ik ben vorig jaar naar de audities geweest. Ik was er helaas na de eerste ronde uit, maar ik ben aan het overwegen om 18 mei toch nog een poging te wagen. Ik heb destijds ontzettend veel informatie kunnen vinden op het Europese DLP forum, magicforum.eu :)
Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”