Michelle ziet er echt super schattig uit als Cinderella !
Disney COSplay!
- D-Tekenaar
- Member

Oh hoe leuk
Jennifer Poublon maakt iedereen blij met haar eigen Princess's Closet!
Jennifer Poublon laat dromen uitkomen!
Jennifer Poublon groeide, zoals bijna elk meisje, op met de Disneyklassiekers. Alle prinsessenfilms had ze wel gezien! En uiteraard werd ook zij verliefd op die sprookjesachtige jurken! Uiteindelijk begon ze die prachtige jurken na te maken, droeg ze naar een conventie en hing ze terug in haar kleerkast. Jammer toch, om die pareltjes op te bergen en er niets mee te doen! Tenslotte kwam ze met het idee om een bedrijfje op te richten; The Princess's Closet!
Huur een Disneyprinses in voor jouw feestje, en maak een praatje met Belle, Ariel, Aurora, Anna, ... Neem gerust een kijkje op haar Facebookpagina of eigen website en geniet ondertussen van haar pareltjes van jurken!

Jennifer Poublon laat dromen uitkomen!
Jennifer Poublon groeide, zoals bijna elk meisje, op met de Disneyklassiekers. Alle prinsessenfilms had ze wel gezien! En uiteraard werd ook zij verliefd op die sprookjesachtige jurken! Uiteindelijk begon ze die prachtige jurken na te maken, droeg ze naar een conventie en hing ze terug in haar kleerkast. Jammer toch, om die pareltjes op te bergen en er niets mee te doen! Tenslotte kwam ze met het idee om een bedrijfje op te richten; The Princess's Closet!
Huur een Disneyprinses in voor jouw feestje, en maak een praatje met Belle, Ariel, Aurora, Anna, ... Neem gerust een kijkje op haar Facebookpagina of eigen website en geniet ondertussen van haar pareltjes van jurken!

Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
- MagieDeDisney
- Member

- Mama van prinsesjes
- Moderator

ik krijg het vermoeden dat ze de reincarnatie van Cinderella is. al 3 x een schoen met zwemmen verloren en gisteren verloor ze haar sandaal, die superstrak om haar voet zit met bandjes.D-Tekenaar schreef:Oh hoe leuk![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

Hahahaha
Waarschijnlijk hoopt ze dat prins Charming hem vind en langs brengt !
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Kan ze lang wachten.
- Miss Ariel
- Member

prachtig!! snap ikMama van prinsesjes schreef:Ik krijg in eens zin om een disney-ballet te maken met de meisjes:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

Wat is er leuker dan met je familie aan cosplay te doen ?

bron : Disnerds

bron : Disnerds
- D-Tekenaar
- Member

Dit koppel bewijst dat je nooit te oud bent voor Disney cosplay !!!
meneer en mevrouw Zhang deden deze leuke foto shoots om hun huwelijks verjaardag eens goed in de verf te zetten .

bron : http://galleryroulette.com
meneer en mevrouw Zhang deden deze leuke foto shoots om hun huwelijks verjaardag eens goed in de verf te zetten .

bron : http://galleryroulette.com
- Mama van prinsesjes
- Moderator

<3 als ik zo oud ben, zou ik willen dat mijn man zoiets regelt. wat ongelofelijk schattig.
Het hoort hier waarschijnlijk helemaal niet thuis, maar ik waag toch even m'n kans! Weet iemand of deze te koop is in WDW? We gaan september en wonen ook een Mickey's Not So Scary Halloween Party bij en ik ga verkleed als Mary Poppins en deze paraplu zou mijn outfit uiteraard afmaken 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
@Tigerlily volgens mij heb ik hem wel in WDW gezien, maar vraag me niet welk park en waar :p
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019