Helaas niet, enkel Merida bij Casey's Corner en Anna/Elsa in het Princess Pavillion.Miss Ariel schreefCOLON a oke, lijkt me wel leuk maar kunnen we de andere prinsessen dan nergens meer ontmoeten wegens het Frozen bezette pavilion?
Disney's Kerstseizoen 2014
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Voor wie al uitkijkt naar kerst!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ow dat is echt jammerMouseketeer schreefCOLONHelaas niet, enkel Merida bij Casey's Corner en Anna/Elsa in het Princess Pavillion.Miss Ariel schreefCOLON a oke, lijkt me wel leuk maar kunnen we de andere prinsessen dan nergens meer ontmoeten wegens het Frozen bezette pavilion?
nouja meer kans dat ik Merida, Anna en Elsa kan meeten
zijn er al meer character meets bekend gemaakt? of weet er iemand welke er elk jaar staan? vb Minnie Mouse enzo?
@Prins Adam: bedankt voor het filmpje! heb er al zo'n zin in!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Woensdag was het DE moment om Anna en Elsa te ontmoeten in de lobby van het Disneyland Hotel; het was alvast een voorproefje op de toekomstige ontmoetingen in het Princess Pavillion komend Kerstseizoen.

Bron: Characters Photo Blog

Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Volgens mij heb je in de Studio's Mickey en Minnie dit jaar ipv alleen Mickey. Jack Skellington zal er wel weer zijn als Sandy Claws, Pooh stond voorheen bij Caseys Corner in kerstoutfit maar nu misschien bij het boarding house. En in het kerstdorp zal Goofy wel weer staan.Miss Ariel schreefCOLONow dat is echt jammerMouseketeer schreefCOLONHelaas niet, enkel Merida bij Casey's Corner en Anna/Elsa in het Princess Pavillion.Miss Ariel schreefCOLON a oke, lijkt me wel leuk maar kunnen we de andere prinsessen dan nergens meer ontmoeten wegens het Frozen bezette pavilion?had Ariel graag in haar nieuwe jurk ontmoet..
nouja meer kans dat ik Merida, Anna en Elsa kan meeten![]()
zijn er al meer character meets bekend gemaakt? of weet er iemand welke er elk jaar staan? vb Minnie Mouse enzo?
@Prins Adam: bedankt voor het filmpje! heb er al zo'n zin in!!
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
bedankt voor de info Annet! kan ik al een beetje nadenken voor mijn planning
cool! het zal wel mega druk zijn geweest!! deden ze gewoon mee met la decente?*Kitty* schreefCOLONWoensdag was het DE moment om Anna en Elsa te ontmoeten in de lobby van het Disneyland Hotel; het was alvast een voorproefje op de toekomstige ontmoetingen in het Princess Pavillion komend Kerstseizoen.
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
is er al bekend hoe de wachtrijen voor Anna en Elsa in het pavlion gaan verlopen?
het ticketsysteem of het gewone wachtrijen systeem?
momenteel gebruiken ze het gewone wachtsysteem dus dan zou ik denken dat ze
deze dan ook gaan gebruiken maar dat wordt minstens 3u wachten vrees ik..
het ticketsysteem of het gewone wachtrijen systeem?
momenteel gebruiken ze het gewone wachtsysteem dus dan zou ik denken dat ze
deze dan ook gaan gebruiken maar dat wordt minstens 3u wachten vrees ik..
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
ik vrees voor urenlange wachtrijen dan... weet ook niet ofdat ze langs twee kanten gaan staan omdat dat misschien raar voor de kindjes is.marijndz schreefCOLONik hoop het gewone wachtrij stysteem.
check effe ditDenny schreefCOLONBeste,hoe krijgen jullie de Disney afbeeldingen zoals stitch en Mickey als icoon?marijndz schreefCOLONik hoop het gewone wachtrij stysteem.
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Vraagje, kerst begint op 9 november in Disneyland Paris. Is er op die dag ook een pers-event? En is dat ook gewoon open voor publiek? Daarnaast staat op DCP forum dat de kerst decoratie pas op 15 november 2014 klaar zal zijn? Wie weet daar wat mee van af?
groetjes
groetjes
Er is die dag wss wel pers, maar dat vormt geen probleem voor de gewone bezoekers
En de decoraties zullen allemaal al aanwezig zijn vanaf 9 november 
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-