Pin-trading events nu online te boeken bij Disneyland Paris
Vanaf vandaag kan je online boeken voor Pin-tradingsevents op de site van
Disneyland Paris. Het eerste online boekbare Pin-trading Event gaat door op 15 juni 2019 van 11:00 tot 15:00 in Disney's Newport Bay Club Convention center
Kies je speciale evenement
Wat zijn de geldigheidsvoorwaarden van mijn ticket?
Eén tarief – Geen reductie mogelijk.
Dit Pin Trading evenement, met een maximum van 400 deelnemers, is alleen toegankelijk voor de houders van een toegangsticket. Bij de ingang van het evenement moet je naast je ticket ook een identiteitsbewijs tonen. Het is verplicht om de evenementbadge te dragen. Het ticket is alleen geldig op 15 juni 2019 van 11.00 tot 15.00 uur in Disney’s Newport Bay Club Convention Center in Disneyland Paris.
Kunnen de tickets worden omgeruild of terugbetaald?
De verkoop is beperkt tot maximaal drie tickets per bestelling. Het ticket (inclusief de aankoop van pins) kan niet worden terugbetaald of omgeruild.
Hoe krijg ik mijn ticket?
E-ticket: de tickets moeten thuis worden uitgeprint voorafgaand aan het Pin Trading Event "LÀ-HAUT".
:
Voor het behoud van de ludieke sfeer en het plezier van dit evenement:
Neem de gedragsregels van de Pin Trading in acht.
Verkoop geen pins, ruil niet tegen een ander object (behalve een andere pin) en neem niet deel aan een commerciële activiteit die niet is toegestaan in het kader van de Pin Trading.
Houd je aan de veiligheidsvoorschriften die gelden in Disneyland Paris en de aanwijzingen van de Cast Members tijdens het evenement.
De pins moeten worden opgehaald op de dag en de plaats van het evenement. Ze kunnen niet worden opgestuurd en terugbetaling is niet mogelijk. Niet opgehaalde pins worden opnieuw te koop aangeboden tijdens de LAST CHANCE.
Bij de ingang kunnen veiligheidscontroles worden uitgevoerd.