Bekijk de Frozen kortfilm 'Frozen Fever' vandaag op Disney Channel na de film Mulan 2 .
Mulan 2 begint om 15.00 uur en vlak erna kunnen jullie genieten van Frozen Fever .
Dit zal rond 16.10 uur zijn .
Veel kijk plezier !!!

je kan hem misschien opnemen op je digibox ? en gewoon vanavond bekijken !Mama van prinsesjes schreef:Mulan 2? Waarom moeten we vandaag naar de dierentuin????

Ik begrijp het wel, maar vind het alsnog erg jammer!D-Tekenaar schreef:Einde in zicht voor Gravity Falls !
Na twee spannende seizoenen van Gravity Falls komt er een einde aan de avonturen van Dipper en Mabel.
Na 40 episodes van een half uur en 17 shorts vind de bedenker 'Alex Hirsch' dat het verhaal verteld is.
Ik wil duidelijk maken dat de serie niet gecanceld is zegt Hirsh. Het verhaal is gewoon afgelopen.
De beslissing om een einde te maken is een beslissing die ik al lang gelede maakte.
Het was namelijk altijd al mijn bedoeling om een serie te maken rond één epische zomer met een begin en een einde .
Ik wil niet zoals zovele oneindig doorgaan met het verhaal tot dat je uiteindelijk de originele gedacht achter de serie verliest benadrukt Hirsh.
Er is echter nog één verassing voor de fans .
De serie Gravity Falls zal namelijk beëindigd worden met een aflevering van een uur.
Deze zal begin volgende jaar uitgezonden worden op de Amerikaanse Disney XD.
Wanneer en/of wij deze episode te zien krijgen is nog niet bekend.
Bron : http://variety.com
Waiting for the day we'll meet.