Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De bus is ongeveer 10 minuten :)
En wanneer je de goede route volgt is het met de auto een 8 minuten .
Belangrijk is dat je de GPS niet volgt .
Aan het hotel moet je volgens mij naar de linkerkant rijden .
En dan kom je aan een rotonde terecht . Hier volg je parking parcs Disney .
De GPS wijst heel vaak de parking van de Village aan . En gaat in vele gevallen ook naar de rechterkant .
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 20:50

ooh dat valt me nog mee.
onze navy had wle goede route :-) in feb ook in dit hotel geweest namelijk. en hij zei meestal 6 a 7 min.
vind tien ook nog in orde . dan kunnen man en ik beide een cocktail drinken savonds hihihi.

is het een volle bus of valt het mee.

vind die pendeldingen altijd zo heftig namelijk. als we in disneyhotels zaten dan gingen we meestal lopen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik neen zelf al jaren de bus niet meer .... :P
Maar uit ervaring weet ik dat de bussen tijdens de avond prop vol zijn .
Dit omdat dan iedereen naar het hotel gaat .
Maar overdag is het vaak rustiger :)
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38

vind het vreselijk zon volle bus maar miss dat we dat dan 1 keer doen.
jaren geleden wel eens gedaan ivm regen. maar toen nog kinderwagen en buggy erbij dat is echt geen doen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

D-Tekenaar schreefCOLONNieuw B&B Hotel opent zijn deuren

Alle kamers zijn voorzien van de volgende nodige Faciliteiten .
Op alle kamers vind je een Bad , Een Flatscreen TV met Internationale TV-zenders, Gratis Wifi en een Telefoon (met toeslag).
Mij viel het idd op dat er geen telefoon op de kamer stond, vonden we een vervelende gedachte.
Als er in de nacht iets zou zijn, dan konden we niet de front office bellen.
Maar hoe werkt dat dan `een telefoon tegen toeslag'?
Heeft iemand daar ervaring mee?

We hebben deze zomer dit hotel 1 nacht geprobeerd maar zijn de overige nachten toch weer vertrokken naar het ibis hotel in Val d' Europe. Dat hotel bevalt ons, voor dezelfde prijsklasse, toch beter tijdens het hoogseizoen dan het drukke B&B.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

B&B is de laatste stop van de bus. Vanaf het hotel ben je dus in 5 minuten bij het park. Andersom ben je echter ruim 20 minuten kwijt. De eerste stop is het naastgelegen explorers hotel, waarna de bus eerst helemaal naar achteren rijd naar kyriad en de rest. Wij zijn dus vaak bij explorers alvast uitgestapt, ben je veel sneller terug.
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Heeft iemand al meer foto's van dit hotel van de kamers en het hotel zelf. Of een filmpje
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Heeft iemand hier al gebruik gemaakt van de bagagerie? Is deze afgesloten?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Fiedelie
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 09:40

Wij zijn dit weekend een nachtje in het B&B Hotel blijven slapen en ik vond het prima! Uiteraard niet te vergelijken met Dream Castle bijvoorbeeld maar we hadden alles wat we nodig hadden. Ik heb in elk geval geslapen als een roos. Ontbijt was voor mij ook meer dan oké, zeker voor die prijs. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar dus!
Afbeelding
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38

de eerste wk van oktober waren we dus weer hier. echt prima in orde.
de bus hebben we toch laten gaan. we zagen hem een paar keer vol terug komen dus hebben lekker de auto gepakt. met onze jaarkaarten was parkeren toch voor niks.

of de bagagerie afgesloten is weet ik niet. heb er 1 vrouw met zon karretje uit zien lopen verder niet echt mee bezig geweest eigenlijk.

automaat ook niet gezien. maar volgens mij is er ook altijd iemand bij de recpetie en dat vind ik net zo handig.

wij hadden problemen met onze deur. na het ontbijt konden we kamer niet meer op. steeds rood lampje. wij ff naar receptie. nieuwe code. dit lukte ook niet. toen kwam er iemand mee. en liet ons erin met de servicecode. ze zouden het regelen en moesten savonds ff weer langs voor nieuwe k=code. dit dus gedaan maar hups zelfde probleem. dit keer kwam er meteen iemand mee . die regelde erna een nieuw kamer voor ons. we hebben toen een vijf persoons gekregen verdieping lager. is even wat gedoe maar al met al netjes opgelost. ook vrij snel , we hadden ingepakt en toen konden we al in de nieuwe kamer. erg netjes al met al.

hebben het ook niet als negatief ervaren meer ene gevalletje shit happens. kon de batterij oid zijn dat heb je niet in de hand natuurlijk
Afbeelding
Pauk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2016, 09:50

Vraagje,

Bij Booking kan ik een driepersoonskamer boeken maar dan ook 3 personen opgeven (logisch)
Maar nu gaan wij met 2 volwassenen, een peuter van 3 en een baby, Zou dit kunnen op een 3 persoonskamer of komen daar problemen van?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Pauk schreefCOLONVraagje,

Bij Booking kan ik een driepersoonskamer boeken maar dan ook 3 personen opgeven (logisch)
Maar nu gaan wij met 2 volwassenen, een peuter van 3 en een baby, Zou dit kunnen op een 3 persoonskamer of komen daar problemen van?
Denk het niet hoor een baby is altijd gratis op de kamer. Als je een babybedje wilt zal je wel moeten melden aan hotel.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Ik heb de 3 pers kamer al een keer gehad. Groot genoeg voor een extra bedje.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Pauk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2016, 09:50

Bedankt voor jullie antwoorden!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

weet iemand als er een microgolf aanwezig is in de gemeenschappelijke ruimtes? ik meen mij te herinneren dat er een was in de ontbijtzaal.Weet iemand dit zeker?
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar