Voor degenen onder ons die de Disney-cultuur beleven en beademen, is er geen beter verhaal dat de magie van Disney weergeeft. De nieuwste ontvanger van wat extra pixie dust? Kelly Grezch Ramsaran en haar kleine zoon Wes.
De familie Ramsaran genoot van hun jaarlijkse voorjaarsvakantie in Walt Disney World toen de tragedie toesloeg - ze verloren Wes 'nieuwe Slinky dog speelgoed.
In een nu-virale Facebook-post legde Kelly uit hoe ze haar zoon tijdens haar vakantie één speciaal speeltje liet uitkiezen. Hij koos gelukkig voor Slinky dog en zei: "Mommy, Buzz en Woody zullen zo blij zijn als ze Slinky dog zien als we thuis zijn!" (Aww!)
De volgende dag checkten de Ramsarans uit hun resort en gingen ze naar een speciaal ontbijt met Rapunzel aan de Boardwalk, gevolgd door wat winkelen. Pas toen ze in de auto waren gestapt om naar huis te rijden, beseften ze dat Slinky weg was.
"Papa vergat hem op een bank in de winkel terwijl mijn zoon speelde met het piratenspeelgoed," klaagde Kelly in haar post.
De mama vertelt babbel dat haar zoon typisch reageerde en zei: "Oh nee! We hebben Slinky vergeten! "En reageerde bezorgd, verdrietig en boos over het verlies. Na veel telefoontjes te hebben gepleegd en meer dan 30 minuten met een Disney-medewerker te hebben gepraat, gaf Kelly het op. Maar ze vertelde haar zoon dat, net als Buzz en Woody verdwaald waren en hun huis bij Andy hadden gevonden, Slinky ook thuis zou komen.
En naar huis komen, dat deed hij.

Later die dag, na een lange rit naar huis, kreeg Kelly een telefoontje van een castmember op de Boardwalk - Slinky was gevonden! Ze vertelden haar dat ze niet bang hoefde te zijn voor het betalen voor de verzending van het speelgoed en dat het rond de tien dagen zou aankomen. De Ramsarans zouden nooit geraden hebben hoe magisch de terugkeer van Slinky zou zijn.

Het speeltje arriveerde naast een extra Woody-pop, een emmer speelgoedsoldaatjes, een speciaal geadresseerde brief en een heleboel foto's waarop Wes liet zien hoe avontuurlijk Slinky was geweest voordat hij thuiskwam.

Van het spelen van videogames tot het kopen van snoepjes, de foto's laten zien hoe het zou zijn als het echte speelgoed van Toy Story losgelaten zou worden in Walt Disney World.

Kelly is sindsdien bekritiseerd voor "overreageren" in haar reactie op het verloren speelgoed, maar ze blijft bij haar emoties.
"Ik was van streek. Ik ga niet liegen, "zegt ze. "Het was niet omdat papa hem op een bank vergat; het was omdat mijn zoon teleurgesteld was en ik wist dat hij het niet zou laten gaan. "

Terwijl mensen misschien meevoelen voor Kelly's echtgenoot Shane (met wie ze weliswaar hevige ruzie had om het speeltje achter te laten), wil ze dat de wereld weet dat haar bericht echt ging over "hoe geweldig het was om [Slinky] terug te krijgen nadat ik ZO boos was over het verliezen van hem."
Hoewel ik zeker weet dat Kelly's favoriete deel van deze hele ervaring het zien van het licht in de ogen van haar zoon was, riep hij uit: 'Mama! Kijken! Het is Slinky! Mickey heeft hem naar huis gestuurd! "Ze houdt ook van de boodschap die dit verhaal verzendt.
"Ik wil dat iedereen weet dat er nog steeds goede mensen in de wereld zijn", zegt Kelly. "Met alle verschrikkelijke dingen die we dagelijks zien en horen, moet er altijd een beetje magie en elfenstof rondgestrooid worden."
Bron: Babble