Weet ik maar als ik mag wil ik nog wat geld houden .Monster-E schreef:Je hebt nog 100 euro overD-Tekenaar schreef:(Groen) Balpen & Pet (groen)
Je weet nooit wat het spel nog brengt.

Weet ik maar als ik mag wil ik nog wat geld houden .Monster-E schreef:Je hebt nog 100 euro overD-Tekenaar schreef:(Groen) Balpen & Pet (groen)

Of je doneert het aan mij. Ik kan wel wat spullen gebruiken! Lippenstift.. fohn.. condooms noem maar op! Hoe overleef ik anders wie is de mol?D-Tekenaar schreef:Weet ik maar als ik mag wil ik nog wat geld houden .Monster-E schreef:Je hebt nog 100 euro overD-Tekenaar schreef:(Groen) Balpen & Pet (groen)

En badslippers en een bikinikimberley2909 schreef:Of je doneert het aan mij. Ik kan wel wat spullen gebruiken! Lippenstift.. fohn.. condooms noem maar op! Hoe overleef ik anders wie is de mol?D-Tekenaar schreef:Weet ik maar als ik mag wil ik nog wat geld houden .Monster-E schreef: Je hebt nog 100 euro over

He fuck!D-Tekenaar schreef:Ik zal het even officieel aan Mich€L vragen !
(Groen) Mich€L krijgen we het geld dat over is mee voor een later gebruik ?(groen)
@ Kimberleydat gaan we nu lekker eens niet doen

Niet met al deze mannen om me heen tochmarijndz schreef:Kimberley toch, kun je nou nooit zonder condoom?

Je hoeft het geld zeker niet op te maken, maar of we nog meer gaan shoppen is natuurlijk de vraag... Het is dus je eigen keus om de 250 Euro wel of niet volledig te gebruikenD-Tekenaar schreef:Ik zal het even officieel aan Mich€L vragen !
(Groen) Mich€L krijgen we het geld dat over is mee voor een later gebruik ?(groen)
@ Kimberleydat gaan we nu lekker eens niet doen