Big Thunder Mountain
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Er zijn sterke geruchten over eind februari sluiten zie artikel toekomst 2017
Ik dacht dat er een bericht was" Sluiting van BTM voor en renovatie van 13 Maanden vanaf November 2015"Prince Philip schreefCOLONEr zijn sterke geruchten over eind februari sluiten zie artikel toekomst 2017
Dat op zich vindt ik persoonlijk als schandalig. Zeker als je weet dat ze Hotel New York (ong. 1000 of meer kamers) op 12 Maanden gaan renoveren. Begrijpe wie het kan !!!!!!!
Als ze al in februari zouden sluiten vindt ik ook dat de mensen terecht RECLAMEREN en volgens mij ook een soort van tegemoetkoming moeten krijgen.
Sorry maar dan zijn ze bij Disney echt verkeerd bezig eventueel 3 toch wel topattracties tegelijk sluiten om te renoveren.....
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Er is bevestigd dat BTM sluit in november van dit jaar voor 13,5 maand.Prince Philip schreefCOLONEr zijn sterke geruchten over eind februari sluiten zie artikel toekomst 2017

Ouch... dat gaan we voelen bij de wachtrijen van de andere achtbanen. Maar ja; beter zo dan verder laten wegrotten. De vraag is nu: gaat het water uit het meer (nu ja: vijver) om de werken te vergemakkelijken? Want dat ga je als bezoeker natuurlijk merken.
Er zijn al zo weinig attracties in Frontierland , en wie weet mogelijk of misschien ook nog een opfrissing van Phantom manor ?
als ze het water uit het meer pompen is ook nog de attractie met de "molly brown " en de "mark twain" uit de running .
als ze het water uit het meer pompen is ook nog de attractie met de "molly brown " en de "mark twain" uit de running .
Ze zullen toch keuzes moeten maken. Onderhoud is nodig en als ze kiezen voor het water erin laten, dan bemoeilijkt dat het onderhoud en duurt het mogelijk langer, dan ervoor te kiezen om het leeg te pompen. En geen van beide opties zijn favoriet, aangezien iedereen her liefst de attracties altijd open heeft en dat de sfeer niet wordt weggenomen. Helaas is dit niet mogelijk 
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dit is wat er nu bekend zou zijn!
Volgens de nieuwste informatie gaat Big Thunder Mountain in Frontierland dicht in september 2015 voor de aangekondigde grondige renovatiebeurt. De renovatie zal gaan gebeuren in 3 verschillende fases:
Fase 1: Allereerst gaan alle effecten van de attractie onder handen genomen worden, zodat die allemaal terug werken alsook de technische aspecten van de rit. Daardoor zouden ook de problemen die Big Thunder Mountain nu vaak heeft, waardoor de attractie veel in panne staat tijdens de dag, opgelost worden. De volledige show zal worden herbekeken en waarschijnlijk gaan er ook heel wat nieuwe effecten worden toegevoegd tijdens de laatste lift bij de explosie in de mijn. Eerder werden er ook bij Big Thunder Mountain in Disneyland Californië op die plaats nieuwe verbluffende effecten toegevoegd.
Fase 2: Begin 2016 zou het volledige meer rond de attractie droog gelegd worden voor een periode van maar liefst 6 maanden voor een grote schoonmaak en renovatie van de zijkanten van het meer, dit heeft ook de mogelijkheid voor een inspectie en renovatie van de onderkant en funderingen van de attractie.
Fase 3: Het meer zal daarna opnieuw worden gevuld in de warmere maanden. En daarna nemen de renovatiewerken een hogere snelheid aan en krijgt Big Thunder Mountain zijn mooie originele kleur terug. De renovatie zou volledig klaar moeten zijn tegen het Halloween Seizoen van 2016.
Maar tijdens deze renovatieperiode van Big Thunder Mountain zouden er wel nog meer werken kunnen gebeuren, zoals de renovatie van beide Rivierboten. Aangezien er toch geen water in het meer is, zou dit een logische keuze zijn. En misschien krijgen we dan ook de Mark Twain in volle glorie terug.
Ook de Disneyland Railroad zou in deze periode niet rijden voor een grote renovatie vooral aan Main Street Station maar ook voor, het in het Frontierland geleden, Grand Canyon Diorama. Ook Phantom Manor zou misschien voor een kortere periode zijn deuren sluiten voor enkele last minute updates. Of ook de geisers naast Phantom Manor onder handen gaan worden genomen is niet gekend, maar dit zou in iedere geval de perfecte timing zijn.
Bron Pixiedust.be
Volgens de nieuwste informatie gaat Big Thunder Mountain in Frontierland dicht in september 2015 voor de aangekondigde grondige renovatiebeurt. De renovatie zal gaan gebeuren in 3 verschillende fases:
Fase 1: Allereerst gaan alle effecten van de attractie onder handen genomen worden, zodat die allemaal terug werken alsook de technische aspecten van de rit. Daardoor zouden ook de problemen die Big Thunder Mountain nu vaak heeft, waardoor de attractie veel in panne staat tijdens de dag, opgelost worden. De volledige show zal worden herbekeken en waarschijnlijk gaan er ook heel wat nieuwe effecten worden toegevoegd tijdens de laatste lift bij de explosie in de mijn. Eerder werden er ook bij Big Thunder Mountain in Disneyland Californië op die plaats nieuwe verbluffende effecten toegevoegd.
Fase 2: Begin 2016 zou het volledige meer rond de attractie droog gelegd worden voor een periode van maar liefst 6 maanden voor een grote schoonmaak en renovatie van de zijkanten van het meer, dit heeft ook de mogelijkheid voor een inspectie en renovatie van de onderkant en funderingen van de attractie.
Fase 3: Het meer zal daarna opnieuw worden gevuld in de warmere maanden. En daarna nemen de renovatiewerken een hogere snelheid aan en krijgt Big Thunder Mountain zijn mooie originele kleur terug. De renovatie zou volledig klaar moeten zijn tegen het Halloween Seizoen van 2016.
Maar tijdens deze renovatieperiode van Big Thunder Mountain zouden er wel nog meer werken kunnen gebeuren, zoals de renovatie van beide Rivierboten. Aangezien er toch geen water in het meer is, zou dit een logische keuze zijn. En misschien krijgen we dan ook de Mark Twain in volle glorie terug.
Ook de Disneyland Railroad zou in deze periode niet rijden voor een grote renovatie vooral aan Main Street Station maar ook voor, het in het Frontierland geleden, Grand Canyon Diorama. Ook Phantom Manor zou misschien voor een kortere periode zijn deuren sluiten voor enkele last minute updates. Of ook de geisers naast Phantom Manor onder handen gaan worden genomen is niet gekend, maar dit zou in iedere geval de perfecte timing zijn.
Bron Pixiedust.be
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik brand al een kaarsje in de hoop dat bovenstaande berichtgeving correct is. Alleen vrees ik dat het geld er niet is om alles te doen. Vernieuwing van Main Street Station zie ik wel gebeuren, maar de geisers en rivierboten?
Daar ben ik het met je eens.DLRP Gids schreefCOLONIk brand al een kaarsje in de hoop dat bovenstaande berichtgeving correct is. Alleen vrees ik dat het geld er niet is om alles te doen. Vernieuwing van Main Street Station zie ik wel gebeuren, maar de geisers en rivierboten?
Maar als je dat allemaal leest en het allemaal klopt dan is er niets meer te beleven in Frontierland en is er bijna 25 % van DLP gesloten voor renovatie of een andere reden.
Ikzelf denk dat ik eens heel goed ga nadenken of ik in 2016 wel naar DLP zal gaan met zoveel sluitingen.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
helaas als het zo gaat met je eens... is niet goed gepland lijkt memarc schreefCOLONDaar ben ik het met je eens.DLRP Gids schreefCOLONIk brand al een kaarsje in de hoop dat bovenstaande berichtgeving correct is. Alleen vrees ik dat het geld er niet is om alles te doen. Vernieuwing van Main Street Station zie ik wel gebeuren, maar de geisers en rivierboten?
Maar als je dat allemaal leest en het allemaal klopt dan is er niets meer te beleven in Frontierland en is er bijna 25 % van DLP gesloten voor renovatie of een andere reden.
Ikzelf denk dat ik eens heel goed ga nadenken of ik in 2016 wel naar DLP zal gaan met zoveel sluitingen.
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Het zou jammer zijn als ze ook de railroad afsluiten. Dat Frontierland een tijdje volledig zou sluiten was al langer bekend, maar je zou toch denken dat men dan het Frontierland station gewoon een tijdje zou afsluiten zodat je daar niet kan in-/uitstappen.
Ik verwacht eigenlijk niet dat het een erg druk jaar wordt als ze Frontierland 6 maanden lang afsluiten.
Ik verwacht eigenlijk niet dat het een erg druk jaar wordt als ze Frontierland 6 maanden lang afsluiten.
-
Imagineering Paris
- Member

- BerichtenCOLON 43
- GeregistreerdCOLON 05 Mei 2015, 09:12
Closing November 9th 2015 with a re-oppening February 2017
Update includes emergency system upgrades, projections, cleaning of the mountain and interactive que with single rider.
Update includes emergency system upgrades, projections, cleaning of the mountain and interactive que with single rider.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vooral de projecties en single rider zijn leuke toevoegingen!Imagineering Paris schreefCOLONClosing November 9th 2015 with a re-oppening February 2017
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier