Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Minnie1979 schreefCOLONIs er al iets meer bekend of je na 28 maart nog binnen mag in het park op blockdagen (fantasy) als je in disney hotel verblijft...

Dinsdag bij het BPA gevraagd en toen zei de Cast Member die ons hielp van wel. Of dit voor de nieuwe kaarten ook zo is dat durf ik niet te zeggen.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Voor de oude kaarten blijven in ieder geval de oude voorwaarden gelden is gezegd, dus dan kunnen ze dit niet zomaar veranderen. Maar ja een bevestiging zwart op wit zou fijn zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Annet schreefCOLONVoor de oude kaarten blijven in ieder geval de oude voorwaarden gelden is gezegd, dus dan kunnen ze dit niet zomaar veranderen. Maar ja een bevestiging zwart op wit zou fijn zijn.
Probleem is dat de oude regel ook nergens staat
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Communicatie is echt wel hèt verbeterpunt daar in Parijs...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ja ik zou het wel jammer vinden dat ik 2 nachten boek in Disney hotel en we dan niet binnen mogen...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Minnie1979 schreefCOLONJa ik zou het wel jammer vinden dat ik 2 nachten boek in Disney hotel en we dan niet binnen mogen...
De reserveringslijn vragen is enige wat je kan doen. Of je jaarkaart uograden...

Afbeelding
Afbeelding
olivierjolien
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2017, 10:40

beste,

wij zouden graag naar mickey gaan de 11de en de 12 april

kun je nog altijd tickets boeken room only en zo ja kunnen jullie een link sturen daarvan

alvast bedankt

gr olivier
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beste ,

Alle aanbiedingen , tickets en hotels vind je hieronder !! :)

http://www.cafemickey.com/forum/promo.php

Maar waarom een room only en tickets ? je kan toch ook een arrangement nemen ?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Ik verwacht niet nog heel veel beschikbaarheid rond 12 april in de hotels, gezien de 25e verjaardag.
Gebruikers-avatar
Dajokily
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2015, 12:28

Prins Adam schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONJa ik zou het wel jammer vinden dat ik 2 nachten boek in Disney hotel en we dan niet binnen mogen...
De reserveringslijn vragen is enige wat je kan doen. Of je jaarkaart uograden...
Ik heb vorige week de reserveringslijn gebeld voor een verblijf van 25 op 26 Maart in een van de hotels ivm een blockdag op de 26e. Helaas geen plaats, upgraden van mijn Fantasy naar een Dream is niet meer mogelijk (misschien ivm mijn vol pairranage formulier, dat is me nog niet duidelijk, later upgraden naar Magic Plus kan wel maar nu niet naar Dream). Dus helaas geen vakantie voor ons dachten we, totdat ik op Expedia nog een room only in Santa Fe kon boeken :D . Dus misschien staat er nog wel iets op Expedia voor je !
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Dajokily schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Ik heb vorige week de reserveringslijn gebeld voor een verblijf van 25 op 26 Maart in een van de hotels ivm een blockdag op de 26e. Helaas geen plaats, upgraden van mijn Fantasy naar een Dream is niet meer mogelijk (misschien ivm mijn vol pairranage formulier, dat is me nog niet duidelijk, later upgraden naar Magic Plus kan wel maar nu niet naar Dream). Dus helaas geen vakantie voor ons dachten we, totdat ik op Expedia nog een room only in Santa Fe kon boeken :D . Dus misschien staat er nog wel iets op Expedia voor je !
Ik heb ook Santa Fe geboekt via Expedia voor Pinksterweekend. Via room only bij Disneyland was het duurder dan bij Expedia.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Als je op Expedia of hotels.com gaat boeken denk aan onze link... http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Je vind hem ook bovenaan opt forum onder aanbiedingen

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

Ik heb gisteren gebeld voor wat prijzen aangezien ik nu eindelijk mijn annual pass heb (Dream en zou 50% hebben):
3-5 Juli was alles voor Cheyenne en Santa Fe Uitverkocht
SQL: 489

Voor onze halloween trip gaan we waarschijnlijk all out gaan omdat de prijs voor het Disneyland Hotel meevalt heb wel foute data gevraagd dit is voor 3 oktober tot 7 oktober maar zouden van 4-8 gaan wil graag eens een inventions brunch doen haha.
DH 1520
NY 696
NPB 696
Cheyenne 482

Al moet ik zeggen dat het me iets of wat stoort we dubbel uitgeven voor het Disneyland Hotel dan voor bijvoorbeeld New York of New Port Bay je zou het kunnen zien als een tweede trip je kan doen. Maar langs de andere kant is het mijn droom altijd al geweest om daar te verblijven hebben we nog tijd genoeg om te sparen dus we gaan er nog even over nadenken maar misschien moeten we het gewoon doen.
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

NickySacred schreefCOLONIk heb gisteren gebeld voor wat prijzen aangezien ik nu eindelijk mijn annual pass heb (Dream en zou 50% hebben):
3-5 Juli was alles voor Cheyenne en Santa Fe Uitverkocht
SQL: 489

Voor onze halloween trip gaan we waarschijnlijk all out gaan omdat de prijs voor het Disneyland Hotel meevalt heb wel foute data gevraagd dit is voor 3 oktober tot 7 oktober maar zouden van 4-8 gaan wil graag eens een inventions brunch doen haha.
DH 1520
NY 696
NPB 696
Cheyenne 482

Al moet ik zeggen dat het me iets of wat stoort we dubbel uitgeven voor het Disneyland Hotel dan voor bijvoorbeeld New York of New Port Bay je zou het kunnen zien als een tweede trip je kan doen. Maar langs de andere kant is het mijn droom altijd al geweest om daar te verblijven hebben we nog tijd genoeg om te sparen dus we gaan er nog even over nadenken maar misschien moeten we het gewoon doen.
Het DLH kost inderdaad ongeveer het dubbele van New York of NBPC en ik vind het dat niet waard.
Er zijn mensen die het dat wel waard vinden, maar ik niet. Wij hebben zelfs eens de Castle Club kunnen doen en dat is het al zeker niet waard!
Als je graag toch wat extra luxe hebt kan je dan in mijn ogen beter een luxe kamer boeken zoals de Compass Club in NBPC of Golden Forest in SQ Lodge. Je kan ook eens informeren naar de suites in SQ Lodge dan heb je ineens een VIPFP erbij!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Dacht dat je geen jaarkaartkorting krijgt op suites of ben ik verkeerd?
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar