NickySacred schreefCOLONIk heb gisteren gebeld voor wat prijzen aangezien ik nu eindelijk mijn annual pass heb (Dream en zou 50% hebben):
3-5 Juli was alles voor Cheyenne en Santa Fe Uitverkocht
SQL: 489
Voor onze halloween trip gaan we waarschijnlijk all out gaan omdat de prijs voor het Disneyland Hotel meevalt heb wel foute data gevraagd dit is voor 3 oktober tot 7 oktober maar zouden van 4-8 gaan wil graag eens een inventions brunch doen haha.
DH 1520
NY 696
NPB 696
Cheyenne 482
Al moet ik zeggen dat het me iets of wat stoort we dubbel uitgeven voor het Disneyland Hotel dan voor bijvoorbeeld New York of New Port Bay je zou het kunnen zien als een tweede trip je kan doen. Maar langs de andere kant is het mijn droom altijd al geweest om daar te verblijven hebben we nog tijd genoeg om te sparen dus we gaan er nog even over nadenken maar misschien moeten we het gewoon doen.
Het DLH kost inderdaad ongeveer het dubbele van New York of NBPC en ik vind het dat niet waard.
Er zijn mensen die het dat wel waard vinden, maar ik niet. Wij hebben zelfs eens de Castle Club kunnen doen en dat is het al zeker niet waard!
Als je graag toch wat extra luxe hebt kan je dan in mijn ogen beter een luxe kamer boeken zoals de Compass Club in NBPC of Golden Forest in SQ Lodge. Je kan ook eens informeren naar de suites in SQ Lodge dan heb je ineens een VIPFP erbij!