haha doe het dan liever 14de in het zaaltjeMama van prinsesjes schreefCOLON15 juli hadden jullie al een zaaltje toch Japperboy?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mocht je dat zien zitten, dan ben je van harte welkom
haha doe het dan liever 14de in het zaaltjeMama van prinsesjes schreefCOLON15 juli hadden jullie al een zaaltje toch Japperboy?

JepJapperboy schreefCOLONik denk dat je je creativiteit de vrije loop mag laten gaanMyriam23 schreefCOLONmoet er iets perse op staan? zoals het 25 jaar of moet het iets van mickey zijn of maakt dat allemaal niet uit??![]()
Bij de missen precies wel veel die aan het bakken gaan slaan
Vraag me af of veel mister-kandidaten zich hier aan gaan wagen

Hahaha, ze gaat groot uitpakken. Dus idd, ik verwacht dat wel een paar weken bezig zullen zijn.magicmama schreefCOLONZiet er goed uit. Gaat wel wat werk inzitten. SuccesMama van prinsesjes schreefCOLONmeisje is al druk aan het plannen. Het wordt alleen steeds groter.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Hahaha, oproep aan alle bakkers?belle1608 schreefCOLONIk zoek nog een Belle taart voor Mn verjaardag 16 aug (vier het de 19e, ik word 30)
14 juli kan ik dan weer wel haha
zal die taart nog goed zijn tegen 19 augustus? zag ze al veel eerder op het forummagicmama schreefCOLON1x per jaar waag ik mezelf aan een taart [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Is helemaal opgegaan.Japperboy schreefCOLONzal die taart nog goed zijn tegen 19 augustus? zag ze al veel eerder op het forummagicmama schreefCOLON1x per jaar waag ik mezelf aan een taart [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk![]()
Neen, maar inderdaad wel een heel knappe taart. Vooral die eetbare bloem... wij gaan voor onze bruidstaart ook voor een witte taart met eetbare bloemen. k vind dat zo knap!
Dank je wel. Jij kan er ook wat van [WINKING FACE][SMILING FACE WITH SMILING EYES]Mama van prinsesjes schreefCOLONDie taart is echt geweldig!![]()