Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)
Geen testen de komende dagen? Kan me herrineren dat toen DOUD nieuw was in 2007 dat deze ook al een week ervoor naar buiten kwam voordat het seizoen begon. Lijkt me dat ze de komende dagen dan kunnen gebruiken om te oefenen met publiek erbij.. Ze maken ons ook blij met een dode mus 
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07
Ik maakte al bijna een vreugde dansjeUlti @ zo apr 03, 2011 7:45 pm schreefCOLONZe doen inderdaad alleen nutteloze nachtrepetities, maar vanaf woensdag zijn ze er voor een heel jaar elke dag bij.. geen zorgen
De kinderen leken iets minder enthausiast dan verwacht, ik denk dat dat voornamelijk het probleem is.. en ze proberen teveel te doen, had allemaal veel simpeler en leuker gekunt..
maar ik moet eerlijk zeggen, het stoort me het minst van alles.. de hubshow vind ik erger!
maar ik moet eerlijk zeggen, het stoort me het minst van alles.. de hubshow vind ik erger!
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07
Ulti @ zo apr 03, 2011 8:50 pm schreefCOLONDe kinderen leken iets minder enthausiast dan verwacht, ik denk dat dat voornamelijk het probleem is.. en ze proberen teveel te doen, had allemaal veel simpeler en leuker gekunt..
gisteren de 'nieuwe parade gezien'
Beetje vreemd:
de dansers met paraplu's
de bijtjes
de dansers bij mary poppens (mwa)
maargoed, dat zal wel ff wennen worden.....
de andere exra dansers waren wel leuk, vooral die achter het jungle book (mooie pakken)
vreselijk: de showstop (heb die van pinokkio gezien), nee laat dan gewoon de oude stops terugkomen!
verder gebruiken ze nu volgens mij niet meer dansers dan voorheen, alleen anders verdeeld.
Beetje vreemd:
de dansers met paraplu's
de bijtjes
de dansers bij mary poppens (mwa)
maargoed, dat zal wel ff wennen worden.....
de andere exra dansers waren wel leuk, vooral die achter het jungle book (mooie pakken)
vreselijk: de showstop (heb die van pinokkio gezien), nee laat dan gewoon de oude stops terugkomen!
verder gebruiken ze nu volgens mij niet meer dansers dan voorheen, alleen anders verdeeld.
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Het is allemaal net weer wat 'anders' leuk voor die paar mensen die mee kunnen doen in de parade..
130 om precies te zijn van de gemiddeld 35000 bezoekers per dag haha..
We zullen er maar een jaartje doorheen moeten zien, en daarna komt vast ALLES weer goed
130 om precies te zijn van de gemiddeld 35000 bezoekers per dag haha..
We zullen er maar een jaartje doorheen moeten zien, en daarna komt vast ALLES weer goed
Vind het er echt verschrikkelijk uitzien allemaal. De toevoeging van de dansers vind ik wel heel leuk, mooie pakken trouwens ook. Alleen dat interactieve eraan vind ik totaal niet passen. Laat het interactieve dan voor het dance train gedoe en laat de parade een parade blijven. Ze hadden veel beter de nieuwe dansers een paar leuke passen geleerd die ze dan met wat characters konden doen tijdens de stops en gedaan, maarja...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Zoals ik al zei in het dance express topic geloof ik nooit dat ze dat een gans jaar gaan volhouden.Dragy @ ma 04 apr, 2011 10:25 schreefCOLONVind het er echt verschrikkelijk uitzien allemaal. De toevoeging van de dansers vind ik wel heel leuk, mooie pakken trouwens ook. Alleen dat interactieve eraan vind ik totaal niet passen. Laat het interactieve dan voor het dance train gedoe en laat de parade een parade blijven. Ze hadden veel beter de nieuwe dansers een paar leuke passen geleerd die ze dan met wat characters konden doen tijdens de stops en gedaan, maarja...
Laat ons hopen dat de interactiviteit heel snel wordt weggeborgen en we terug kunnen van een onverstoorde parade
Parade rijdt nu tijdelijk langs BPA.. De muziek is wel erg zacht!
Peter Pan
Showstop Mary Poppins
Villains
Princessen
Ging iets mis bij Toy Story, ziet er wat hilarisch uit met dat wagentje
Bron: Charactersphotoblog
Peter Pan
Showstop Mary Poppins
Villains
Princessen
Ging iets mis bij Toy Story, ziet er wat hilarisch uit met dat wagentje
Bron: Charactersphotoblog
Heb overlaatst characters op de RER bezig gehoord over de parade en de green army men in de studios. Zij zeiden dat ze er nog moeten inkomen, maar dat ze het niet zo goed zien zitten. dat het gewoon niet werkt in Europe,... En daar kan ik best inkomen. Probeer maar eens aan een kind dat een vreemde taal spreekt uit te leggen wat het moet doen 
Verschrikkelijk, die nieuwe showstops. Vooral de originele dans routines van de Disney prinssesen en prinsen (Dreams of Romance showstop) vond ik altijd prachtig om te zien. Nu hebben ze dat vakkundig om zeep geholpen ten faveure van wat 'magical moments' met kinderen. Ziet er niet uit! Dat interactieve gedoe werkt best leuk in de Disney Dance Express of in de kleine happenings, maar NIET tijdens de hoofdparade. Schrappen die handel!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
zoals je kunt zien ging de toy story float gisteren niet verder, vandaag dreams of imagination na de showstop....
Maar inderdaad, ga maar eens in je Frans en Engels uitleggen aan een (Nederlands, Spaans, etc.) kind wat het moet doen..... kansloos
Maar inderdaad, ga maar eens in je Frans en Engels uitleggen aan een (Nederlands, Spaans, etc.) kind wat het moet doen..... kansloos
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Wij zijn er ook sinds gisteren en hebben de beide pannes ook gezien.
Vandaag had de float ws platte batterij, want eens backstage begon de zon terug te draaien en kon ze uit eigen kracht inklappen en wegrijden.
De showstops, die zijn inderdaad verschrikkelijk. Zowel in de parade als in de dance express, maar ze zullen ws niet meer zo lang duren.
De choreografen hebben ook door (en de dansers laten hen dit ook duidelijk merken) dat dit niet werkt, en helemaal geen zicht is.
Ik denk dat als we nog een maand geduld hebben, dat alles goed komt.
De toevoegingen aan de parade op zich vind ik wel super, het zijn enkel die kinderen die storen.
Foto's volgen
Vandaag had de float ws platte batterij, want eens backstage begon de zon terug te draaien en kon ze uit eigen kracht inklappen en wegrijden.
De showstops, die zijn inderdaad verschrikkelijk. Zowel in de parade als in de dance express, maar ze zullen ws niet meer zo lang duren.
De choreografen hebben ook door (en de dansers laten hen dit ook duidelijk merken) dat dit niet werkt, en helemaal geen zicht is.
Ik denk dat als we nog een maand geduld hebben, dat alles goed komt.
De toevoegingen aan de parade op zich vind ik wel super, het zijn enkel die kinderen die storen.
Foto's volgen