Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
Dragy
Moderator
Moderator

TheChriissBand schreef:Ik heb jullie hulp nodig!

Ik ben op school bezig met een crossmediale campagne te bedenken voor Disneyland Paris. Hiervoor heb ik gegevens nodig over de leeftijdscatagorieën die het park bezoeken. Ik kan dit niet zomaar vinden. Heeft een van jullie misschien cijfers hierover? Oude cijfers mag ook.

Alvast bedank!
Misschien kan je iets met volgende cijfers?
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
TheChriissBand
Member
Member

Dragy schreef:
TheChriissBand schreef:Ik heb jullie hulp nodig!

Ik ben op school bezig met een crossmediale campagne te bedenken voor Disneyland Paris. Hiervoor heb ik gegevens nodig over de leeftijdscatagorieën die het park bezoeken. Ik kan dit niet zomaar vinden. Heeft een van jullie misschien cijfers hierover? Oude cijfers mag ook.

Alvast bedank!
Misschien kan je iets met volgende cijfers?
Bedankt voor de tip, maar heb exactere cijfers nodig.
Afbeelding
Afbeelding
24x Disneyland Paris - Blog en Webshop: My Mickey Shaped Heart
Plutomaster
Member
Member

Ik zou niet weten waar ik dit zou moeten vinden dus vraag ik het maar hier.
Ik ga zondag naar Disneyland Parijs en ik verblijf in Cheyenne is het mogelijk om met mijn Cheyenne ontbijtkaartje naar een restaurant in het Disneypark te gaan en daar te ontbijten zonder extra kosten.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Als het heel druk is in de hotels kon je vroeger soms ontbijten in de parken. Weet niet zeker of het nu soms nog gedaan wordt, wel al tijd geleden dat ik nog gehoord heb dat het nog is.
Maar je moet het sowieso eerst regelen aan de receptie, dus vraag je er best naar bij het inchecken, als het er nog is zullen ze je daar zeggen waar en wanneer. Laat zeker weten hoe het ging.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
nide77
Member
Member

Vorig jaar in oktober hebben we van deze actie mogen genieten. sliepen in New Port Bay Club en kregen ontbijt aangeboden in het park. Toen was het zeker nog actief.
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
DLP 2012 - 13>16 Mei - Cheyenne
DLP 2013 - 20>23 Oktober - Newport Bay Club
DLP 2014 - 10>12 December - Hotel New York
DLP 2015 - 09>11 November - Sequoia Lodge
Anneke
Member
Member

Ik wil vragen wat je ongeveer kwijt ben per persoon aan eten en drinken
Dragy
Moderator
Moderator

Anneke schreef:Ik wil vragen wat je ongeveer kwijt ben per persoon aan eten en drinken
Makkelijk antwoord: je maakt het zelf zo duur als je wil. Ga je graag uitgebreid en relaxed gaan eten, dan betaal je iets meer natuurlijk. Koop je liever fastfood, is het vergelijkbaar met een ander pretpark. Je kan natuurlijk ook goedkoop eten door zelf broodjes ofzo mee te brengen... Je kiest dus wat je zelf liefst wil...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Anneke
Member
Member

dus als ik ergens op het park eet en de avond in een restaurant kan ik wel rekenen op 75 euro per persoon
Annet
Member
Member

De fastfood restaurants zitten rond de 13-15 euro voor een menu en een gemiddeld buffet restaurant (zonder characters) kost rond de 30 euro inclusief drinken.
Anneke
Member
Member

Dank je wel nu heb ik een richtlijntje
Mag je ook eten en drinken het park mee op nemen
Annet
Member
Member

Ja dat mag, ik heb zelf vaak ook wat broodjes, mueslirepen, flesje drinken etc. bij me.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Anneke schreef:Dank je wel nu heb ik een richtlijntje
Mag je ook eten en drinken het park mee op nemen
Velen denken dat dit niet mag! Was ook zo bij de opening denk ik, maar nu mag het gewoon! Wel geen alcoh dranken...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Anneke
Member
Member

dank jullie wel
PeterEs
Member
Member

Na ruim 4 jaar van afwezigheid ga ik begin september weer naar DLRP :)

Halloween begint volgens mij pas in Oktober, weet iemand wat er begin September aan de gang is?
Ook heb ik veel gelezen over de winkel in het Disneyland hotel, deze zou vaak items hebben die in het park niet meer te vinden zijn. Waar zit deze winkel precies? Ik geloof dat het Disneyland hotel nogal groot is :lol:
Zijn er ook winkels welke WDCC beelden verkopen in het park te vinden?
Dragy
Moderator
Moderator

PeterEs schreef:Na ruim 4 jaar van afwezigheid ga ik begin september weer naar DLRP :)

Halloween begint volgens mij pas in Oktober, weet iemand wat er begin September aan de gang is?
Ook heb ik veel gelezen over de winkel in het Disneyland hotel, deze zou vaak items hebben die in het park niet meer te vinden zijn. Waar zit deze winkel precies? Ik geloof dat het Disneyland hotel nogal groot is :lol:
Zijn er ook winkels welke WDCC beelden verkopen in het park te vinden?
In september moet je niets speciaals verwachten, dan is het namelijk laagseizoen en maken ze de overgang van zomer naar Halloween.

De winkel in het Disneyland Hotel zit net voor de lobby op het eerste verdiep (waar de ingang is voor beide restaurants). Als je voor het hotel (en de parkingang) staat ga je rechts binnen, neem je de lift naar het eerste verdiep en loop je verder de gang in, dan vind je het winkeltje aan je linkerkant.

Ik geloof dat je enkele WDCC beelden zult vinden in The Disney Galery (Disney Village) en ook wel in het Disneyland Hotel winkeltje. Ook staan er enkele beelden vooraan in Harrington's Fine China & Porcelains in Main Street USA. Al is het aanbod wel redelijk beperkt.
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”