Zo lijkt het te zijnvankan schreefCOLONVolgens wat hier ges hreven is moeten we nog 3 dagen wachten totdat we een mogelijke datum te horen krijgen ?

Het zal vast voor een reden zijn.marc schreefCOLONMen kon het zich bijna denken geen openingsdatum !!!!!!!
Persoonlijk vindt ik het erg dat ze aan de aandeelhouders zelfs nog geen datum geven , enkel zoals in de trailer SUMMER 2014 !!!!!

Als ze niet 100% zeker zijn zal er geen datum komen denk ik! Als ze die geven en dan nadien net kunnen nakomen.... (zie maar naar de Lego winkel)Mouseketeer schreefCOLONHet zal vast voor een reden zijn.marc schreefCOLONMen kon het zich bijna denken geen openingsdatum !!!!!!!
Persoonlijk vindt ik het erg dat ze aan de aandeelhouders zelfs nog geen datum geven , enkel zoals in de trailer SUMMER 2014 !!!!!

Daar gok ik ook op. En dat punt is begrijpelijk.Prins Adam schreefCOLON Als ze niet 100% zeker zijn zal er geen datum komen denk ik! Als ze die geven en dan nadien net kunnen nakomen.... (zie maar naar de Lego winkel)

Ik heb via bepaalde bronnen gehoord dat er na het Spring Fesival soft-openings komen (23juni)... (vraag niet vanwaar het komt en of het juist is weet ik ook niet! Wil het wel delenMouseketeer schreefCOLONDaar gok ik ook op. En dat punt is begrijpelijk.Prins Adam schreefCOLON Als ze niet 100% zeker zijn zal er geen datum komen denk ik! Als ze die geven en dan nadien net kunnen nakomen.... (zie maar naar de Lego winkel)
For some reason denk ik nog altijd eind juli/begin augustus.

Een reden zal het zeker hebben.Prins Adam schreefCOLONAls ze niet 100% zeker zijn zal er geen datum komen denk ik! Als ze die geven en dan nadien net kunnen nakomen.... (zie maar naar de Lego winkel)Mouseketeer schreefCOLONHet zal vast voor een reden zijn.marc schreefCOLONMen kon het zich bijna denken geen openingsdatum !!!!!!!