Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Laura
Member
Member

Jess schreef: Typhoon Lagoon is een leuk waterpark vind ik, vooral de Crush 'n' Gusher glijbanen! :mrgreen:
Eigenlijk van alles wat daar.

Die Halloween party lijkt me echt supergaaf, ik zit erover te denken om als verrassing voor mijn vriend de Mickey's Very Merry Christmas Party te boeken...

ESTA hier van vorig jaar nog geldig, moet alleen ook een Canadese ETA hebben vanwege de overstap met Air Canada in Toronto. Wij hebben de gehele reisduur een auto, net als vorige keer eigenlijk.
We willen inderdaad ook een dagje naar Universal, ik denk dat het Island of Adventure wordt aangezien ik hier goede verhalen over heb gelezen. Jullie toevallig ook ervaring mee? ;)
Ja, heb ook erg veel zin in de nieuwe glijbaan: Miss Adventure Falls!
Ik zou die Party erbij boeken! Op de dag zelf is het sowieso rustiger in Magic Kingdom, en als ze net zo leuk zijn als de Halloween parties, krijg je zeker geen spijt!
Ik heb beide Universal parken slechts 1x bezocht. Het HP gedeelte is echt prachtig! Wij hebben alleen erg weinig attracties bij Island of Adventure gedaan, want je werd of drijfnat (echt soaking wet!) of het waren veel wilde achtbanen (waar we een beetje misselijk in worden). Als er alleen een ticket bestond voor alleen het HP gedeelte, hadden we het zeker weer gedaan. Maar we slaan het dit jaar dus over. Ik ben niet zo'n fan van Universal, maar bekijk eens TR van anderen, zijn genoeg die er wel erg enthousiast over zijn! Wij waren grootste gedeelte van de tijd in het HP gedeelte te vinden.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
D-Tekenaar
Member
Member

Afbeelding

Na jaren heb ik weer een nieuwe Avatar !!!
Het is weer wat anders hahaha..

Wil je ook een nieuwe Avatar ?

kijk dan even op de onderste url !!!

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 940#p75940
olafLover
Moderator
Moderator

Op dit moment heeft Vente exclusive een verkoop van Disney! Bij Vente verkopen ze rest partijen van fabrieken, het is een aantal dagen te koop en als de verkoop is afgelopen gaan ze de bestellingen verwerken en versturen. Je moet lid zijn en het gaat niet snel, maar ze hebben soms wel leuke dingen en voor een leuke prijs. Dit keer dus Disney! Er zitten gigantische poppenhuizen bij die normaal 200 euro kosten, maar ook (handdoek)poncho's, deken, lampjes, klokken, kussentjes, tassen, speelgoed. Als iemand interesse heeft kan je mij een PB sturen, als je iemand aanbrengt krijg je een waardebon voor de volgende bestelling.
Japperboy
Moderator
Moderator

Het kasteel van Disneyland volgens Seppe ( en papa die beetje geholpen heeft ;) )

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

haha erg leuk ..nu nog even wachten voor iliuminations :)
Lars1978
Member
Member

Met al die mooie kleuren, zou je ook kunnen denken dat Illuminations in volle gang is .
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Met al die mooie kleuren, zou je ook kunnen denken dat Illuminations in volle gang is Afbeelding .
D-Tekenaar schreef:haha erg leuk ..nu nog even wachten voor iliuminations :)
Ik kan nog altijd beamer bovenhalen en iets proberen qua project mapping :P heb het al eerder gedaan :lol: helaas heeft zo'n kasteel met een 2 jarige niet zo'n lange levensduur :P

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Japperboy schreef:
Lars1978 schreef:Met al die mooie kleuren, zou je ook kunnen denken dat Illuminations in volle gang is Afbeelding .
Ik kan nog altijd beamer bovenhalen en iets proberen qua project mapping :P heb het al eerder gedaan :lol: helaas heeft zo'n kasteel met een 2 jarige niet zo'n lange levensduur :P
Je beamer kan mss van pas komen voor onze meeting in januari.... http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=3026
Je bent trouwens zoals iedereen welkom!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Vanaf september wordt deze held ( Wim Swerts ) mijn leerkracht !!!!!!

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

D-Tekenaar schreef:Vanaf september wordt deze held ( Wim Swerts ) mijn leerkracht !!!!!!

Afbeelding
wow! de vaste striptekenaar van studio 100? is dat teken-les op een academie?of speciale avondschool? leer je dan alle tekenstijlen of is het specifiek voor Striptekenaar?

:thumbs:

ik heb vandaag geleerd, dat iemand lid maken van dit forum niet altijd evident is. :P m'n meter die vandaag jarig is (66jaar) en helemaal gek is van Disneyland zou graag nog eens naar disneyland gaan.
Ik mocht voor haar verjaardag Disneyland naar haar brengen, zei ze :P ik zei: wel we zullen eens kijken voor in augustus nog eens samen te gaan (dan zouden dat 3 tripjes worden in de maand augustus :roll: t is niet voor mij, tis voor m'n meter :D ), maar voorlopig kan je altijd het cafe mickey forum eens uitproberen, daar vind je een waaier aan informatie. zou leuk zijn een beetje familie hier te hebben bij m'n Disney-familie :P :thumbs:

Stitch87
Member
Member

Zo trots!!! Onze meid (3j) is voor de eerste keer op btm geweest en vond het leuk :D. Ze is goed gekeurd ;). Jammer dat ik er niet bij was (zwanger). Verlang al tot na de geboorte om samen te kunnen gaan :D.
Japperboy
Moderator
Moderator

Prins Adam schreef:
Japperboy schreef:
Je beamer kan mss van pas komen voor onze meeting in januari.... http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=3026
Je bent trouwens zoals iedereen welkom!
Hey, heb het met mijn vrouw nog eens besproken. Zouden graag komen, was alleen nog questie of we al dan niet ons zoontje zouden meebrengen van 2. Haha die beamer is eigenlijk van mn broer en er staat al 2 jaar op dat we de lamp moeten vervangen.

Tess81
Member
Member

Stitch87 schreef:Zo trots!!! Onze meid (3j) is voor de eerste keer op btm geweest en vond het leuk :D. Ze is goed gekeurd ;). Jammer dat ik er niet bij was (zwanger). Verlang al tot na de geboorte om samen te kunnen gaan :D.
Nu al?! WoW!!! Wat gaaf!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Japperboy
Moderator
Moderator

Tess81 schreef:
Stitch87 schreef:Zo trots!!! Onze meid (3j) is voor de eerste keer op btm geweest en vond het leuk :D. Ze is goed gekeurd ;). Jammer dat ik er niet bij was (zwanger). Verlang al tot na de geboorte om samen te kunnen gaan :D.
Nu al?! WoW!!! Wat gaaf!!
Wow hier nog even wachten tot hij 1m 02 is

Stitch87
Member
Member

Haha, ja, schrok er ook van. Thuis mat ze vorige week nog precies 1m. Maar daar kwam ze net iets boven de meetlat uit. Nochtans zo geen dikke zolen :P. Maar ben echt blij :D. Crush zal wrs nog beetje wachten zijn.
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”