Ja, heb ook erg veel zin in de nieuwe glijbaan: Miss Adventure Falls!Jess schreef: Typhoon Lagoon is een leuk waterpark vind ik, vooral de Crush 'n' Gusher glijbanen!![]()
Eigenlijk van alles wat daar.
Die Halloween party lijkt me echt supergaaf, ik zit erover te denken om als verrassing voor mijn vriend de Mickey's Very Merry Christmas Party te boeken...
ESTA hier van vorig jaar nog geldig, moet alleen ook een Canadese ETA hebben vanwege de overstap met Air Canada in Toronto. Wij hebben de gehele reisduur een auto, net als vorige keer eigenlijk.
We willen inderdaad ook een dagje naar Universal, ik denk dat het Island of Adventure wordt aangezien ik hier goede verhalen over heb gelezen. Jullie toevallig ook ervaring mee?
Ik zou die Party erbij boeken! Op de dag zelf is het sowieso rustiger in Magic Kingdom, en als ze net zo leuk zijn als de Halloween parties, krijg je zeker geen spijt!
Ik heb beide Universal parken slechts 1x bezocht. Het HP gedeelte is echt prachtig! Wij hebben alleen erg weinig attracties bij Island of Adventure gedaan, want je werd of drijfnat (echt soaking wet!) of het waren veel wilde achtbanen (waar we een beetje misselijk in worden). Als er alleen een ticket bestond voor alleen het HP gedeelte, hadden we het zeker weer gedaan. Maar we slaan het dit jaar dus over. Ik ben niet zo'n fan van Universal, maar bekijk eens TR van anderen, zijn genoeg die er wel erg enthousiast over zijn! Wij waren grootste gedeelte van de tijd in het HP gedeelte te vinden.

.