Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Mulan
Member
Member

Miss Ariel schreef:@mulan : heb de site bekeken en staan echt superleuke dingen op!
heb je al meer bestelt van die redbubble.com ? er zijn ook t shirten enzo
maar weet niet goed hoeveel verzend kosten erbij komen, hoe lang het duurt en vooral hoe de maten vallen voor de t shirts natuurlijik. iemand een idee? wil graag iets bestellen
Ja, geweldig he! Nee, ik heb nog niks anders gekocht. Ga Ik zeker wel en keertje doen!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Miss Ariel
Member
Member

Mulan schreef:
Miss Ariel schreef:@mulan : heb de site bekeken en staan echt superleuke dingen op!
maar weet niet goed hoeveel verzend kosten erbij komen, hoe lang het duurt en vooral hoe de maten vallen voor de t shirts natuurlijik. iemand een idee? wil graag iets bestellen
Ja, geweldig he! Nee, ik heb nog niks anders gekocht. Ga Ik zeker wel en keertje doen!
ow oke. zijn er vezendkosten die er nog bij komen? hoelang heb jij op je bestelling gewacht?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Mulan
Member
Member

Miss Ariel schreef:
Mulan schreef:
ow oke. zijn er vezendkosten die er nog bij komen? hoelang heb jij op je bestelling gewacht?
Ja, er komen nog verzendkosten bij. Staat bij je winkelmandje :) De eerste keer nog niet eens een week, de tweede keer iets langer! Verbaasde me hoe snel het binnen was.
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Miss Ariel
Member
Member

bedankt! ga het gewoon eens proberen, moet eerst iets kiezen dat wordt moeilijk :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

zo juist het pakket lees-en luisterboekjes binnen gekomen. :) deze zomer kan er weer gelezen worden.
Volg onze avonturen op instagram
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:zo juist het pakket lees-en luisterboekjes binnen gekomen. :) deze zomer kan er weer gelezen worden.
Die van het AD? Die heb ik ook. Erg leuk!!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
ElsV
Member
Member

Nog een stadsgids van Parijs gekocht ! Ik kan het niet laten als ik de standaard binnen ga [WINKING FACE]
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Tess81 schreef:
Mama van prinsesjes schreef:zo juist het pakket lees-en luisterboekjes binnen gekomen. :) deze zomer kan er weer gelezen worden.
Die van het AD? Die heb ik ook. Erg leuk!!!
Ja, we hebben van de buurman (die heeft een readshop) een paar boekjes gekregen, maar het schoot niet echt op. :P toen hebben we ze maar besteld. :oops: Nu alleen een nieuwe boekenkast ergens scoren. :oops:

(begrijp me niet verkeerd, een week duurde te lang, voor de volgende titel, niet dat het niet opschoot dat ie ze aan ons gaf)
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Ja, we hebben van de buurman (die heeft een readshop) een paar boekjes gekregen, maar het schoot niet echt op. :P toen hebben we ze maar besteld. :oops: Nu alleen een nieuwe boekenkast ergens scoren. :oops:

(begrijp me niet verkeerd, een week duurde te lang, voor de volgende titel, niet dat het niet opschoot dat ie ze aan ons gaf)
hahaha Een vriend van mij heeft het AD, ik wilde ook niet wachten. Ik heb ook het hele pakket in een keer besteld :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
D-Tekenaar
Member
Member

Ik ken het ook !!!
Ik heb vorig jaar bij het belang van Limburg (krant)
Ook hun Disney boekjes besteld in één paket :)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik heb ze van vorig jaar ook. Leukste is nu dat Melissa ze zelf kan lezen. Even mijn man lief aankijken of we even langs ikea rijden voor een extra boekenkast. De boeken staan en liggen momenteel overal.
Paula
Member
Member

Mulan schreef:^ Zooo leuk die Sadness knuffel!

Mijn nieuwste aanwinsten:

Afbeelding

Afbeelding
Neeee!

Ik dacht, wat leuk, ik bestel ook een aantal kaarten.
Maar ik ben net begonnen en heb nu al voor 45 euro aan kaarten in mijn mandje zitten en ik zie nog genoeg leuke kaarten.. Zo maar eens een selectie maken dan.
BibiTotoLover
Member
Member

^Waar vinden jullie die kaarten dan? :O
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Paula
Member
Member

BibiTotoLover schreef:^Waar vinden jullie die kaarten dan? :O
redbubble.com :)
ElsV
Member