Stel jezelf voor!
- kimberley2909
- Member

Joehoeeeeee iedereen!!
Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

Welkom Joran en ik wens je hier heel veel Disney plezier !!!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Hallo, ik ben Kitty, 35 en moeder van 2 meisjes.
Mijn man en ik zijn groot disneyfan (we draaiden tijdens ons huwelijksceremonie 3 disneyliedjes) en vandaar dat mijn meisjes dat ook zijn. Momenteel plannen we een nieuwe trip naar disneyland Parijs. Alle tips en trucs zijn welkom.
Mijn man en ik zijn groot disneyfan (we draaiden tijdens ons huwelijksceremonie 3 disneyliedjes) en vandaar dat mijn meisjes dat ook zijn. Momenteel plannen we een nieuwe trip naar disneyland Parijs. Alle tips en trucs zijn welkom.
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Kitty!!Mama van prinsesjes schreef:Hallo, ik ben Kitty, 35 en moeder van 2 meisjes.
En goeie tip is zo vroeg mogelijk boeken voor de laagste prijzen!
Je vin hier de verschillende hotels en aanbiedingen: http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=96
En nog veel Disney Plezier hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mama van prinsesjes
- Moderator

We hebben al geboekt, wilden namelijk met de verjaardag van mijn man gaan. We hebben geboekt van 23-8 tot en met 26-8.Prins Adam schreef:Welkom Kitty!!Mama van prinsesjes schreef:Hallo, ik ben Kitty, 35 en moeder van 2 meisjes.
En goeie tip is zo vroeg mogelijk boeken voor de laagste prijzen!
Je vin hier de verschillende hotels en aanbiedingen: http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=96
En nog veel Disney Plezier hier
- D-Tekenaar
- Member

Welkom en Veel Disney plezier ! Kitty
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dank je wel
- littlebelle
- Member

Hallo
ik ben littlebelle. maar een groot disneyfan, over een kleine 2 maanden ga ik voor de tigste keer naar dlp maar dit keer voor het eerst met mijn dochtertje, ik ben benieuwd of ze het disneyvirus zal overerven
ik ben littlebelle. maar een groot disneyfan, over een kleine 2 maanden ga ik voor de tigste keer naar dlp maar dit keer voor het eerst met mijn dochtertje, ik ben benieuwd of ze het disneyvirus zal overerven
- D-Tekenaar
- Member

Welkom littlebelle ! en veel Disney plezier
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Veel plezier, komt vast goed met je kleine, die van mij zijn in ieder geval al van jongs af aan besmet.littlebelle schreef:Hallo
- littlebelle
- Member

wat leuk mijn dochter is net 4 geworden en helemaal into prinsessen, en al helemaal drozen in 3d, de reactie op het nieuws resulteerde in een extraam opgewonden kleuter die heel het huis afrende met we gaan naar disneyland toe en olaf zien... uiteindelijk vroeg ze wat disneyland was, alsof dat net de kermis ( die op dat moment op het dorp was ) was, toen ik zei een hele grote kermis van pooh en otje (eyoor) begon de marathon weer van voor af aan. nu vraag ze iedere avond of we morgen al vertrekken.... op dat gebeid is ze zoals ik, ik had al maanden voorpret,
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Daarom vertel ik het vlak voor vertrek pas. mijn dochters zijn 7 en 4, ze zijn al best wel een paar keer geweest, maar als ik het ze van te voren vertel, dan slapen ze niet. Ik vertel ze nooit meer wat als we iets gaan doen, pas als we er zijn, dan zien ze dat we er zijn.
Maar dat is ook altijd leuk hoor.
- D-Tekenaar
- Member

Mijn petekind is 5 en iedere keer als hij mij ziet krijg ik steeds dezelfde vraag :p
Wanneer gaate wij naar Dishnieland ?
Vorige week hadden we trouwens nog een top gesprek
Hij vroeg me met wie je daar op de foto kon .
Ik begon met een hele uitleg en zij soms ook van daar hebje toch ook al een foto bij.
Op een bepaald moment zij ik ook Remy .
Waarop hij zij dat dit niet kon
Want zo een grote ratten bestaan er niet 
Een gele hond die de hele dag op twee poten rondloopt is volgens hem heel normaal
Ma zo een grote rat kan niet
Kinderen zijn soms toch zo geweldig !!!!
Wanneer gaate wij naar Dishnieland ?
Vorige week hadden we trouwens nog een top gesprek
Hij vroeg me met wie je daar op de foto kon .
Ik begon met een hele uitleg en zij soms ook van daar hebje toch ook al een foto bij.
Op een bepaald moment zij ik ook Remy .
Waarop hij zij dat dit niet kon
Een gele hond die de hele dag op twee poten rondloopt is volgens hem heel normaal
Ma zo een grote rat kan niet
- Mama van prinsesjes
- Moderator

kleuters en hun logica. hahahahaha