Is nog een idee voor die van jullie hèAmaris schreefCOLONAhh geweldig!

Ja hoor geen probleem.mickey71 schreefCOLONWeet iemand toevallig of je een rollator mee mag nemen in het park. Net besloten om maandag met mijn moeder naar Disney te gaan, maar ze loopt een beetje moeilijk.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Ik denk dat het in principe nergens mag? Attracties zoals Pirates, Small World, darkrides zoals Pinocchio en Peter Pan daar kunnen ze niet controleren.kellykrabbie schreefCOLONGoedemiddag,
Weet iemand waar ik kan vinden in welke attacties je wel of geen action pro cam mag meenemen?

De verlengde weekends zijn over het algemeen altijd druk, 1 mei is ook een feestdag in België....ZwarteMagica schreefCOLONEen vraag over de drukte in het park, die waarschijnlijk al 1000 keer gesteld is, maar ik doe het toch
Ik wil het park 3 dagen bezoeken, en had daarvoor de volgende data in gedachten:
zondag 28 t/m dinsdag 30 april
of
maandag 29 april t/m woensdag 1 mei (1 mei is een Franse feestdag)
of
maandag 27 t/m 29 mei
Het liefst ga ik van 29 april t/m 1 mei, omdat dat qua persoonlijke planning voor mij het beste uitkomt. Maar ik wil graag weten hoe 'erg' de drukte doorgaans is op 1 mei. Weet iemand dat? In die week heeft trouwens alleen zone C (Parijs e.o.) nog vakantie.
Of zou ik helemaal niet in april moeten gaan, en is eind mei een betere tijd? Daar twijfel ik ook weer aan omdat dat de week van Hemelvaartsdag is. Misschien hebben veel mensen dan ook vakantie?

Wij hadden voor de kerstperiode via expedia de davy crocket ranch geboekt en moesten gelijk betalen bij het boeken.DisneyBoyke schreefCOLONals je een disneyhotel boekt via Expedia of hotels.com ofzo, dan kan je gratis annuleren tot de week ervoor, daarna nietmeer, maar gaat het geld dan van je rekening of betaal je pas in hotel?