Moana (Vaiana)

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
olafLover
Moderator
Moderator

edisney schreef:Zo jammer dat alle films tegenwoordig in 3D in de bios komen. Ik krijg er ook enorme hoofdpijn van. Gevolg is dat ik dus nooit meer naar nieuwe films kan. Waarom!? Zet dan eens per week de 2D versie ofzo! Alleen de NL versie is in 2D, maar dat is altijd minder leuk.
Er schijnen speciale brillen te bestaan die het 3D weer 2D maken. Geen idee waar en hoe duur, maar het zou een idee kunnen zijn. Dan kan je toch naar de bioscoop.

Ben ik het er nog steeds mee eens hoor! Van mij hoeft 3D ook niet. Zoveel voegt het voor mij niet toe en ze vragen toch altijd weer een toeslag.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Vaak is het ook nog eens een onmogelijk tijdstip waarop de 2D versie draait. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Prins Hans
Member
Member

Gisteren heb ik de film in Breda gezien en ik ben meteen fan! De beelden zijn prachtig, de kleuren spatten van het scherm en de liedjes liggen weer goed in het gehoor. Het verhaal was iets minder origineel (meisje op pad met de speciale opdracht om huis en haard te redden) maar dat mocht de pret niet drukken. Het ontroerde toch echt weer.
Ik ben een paar keer op Hawaii geweest en heb daarbij ook het Polynesian Cultural Center bezocht, en de beelden in deze film leken wel daar opgenomen. Zo mooi tot in detail uitgewerkt met veel respect voor de cultuur.
Geweldige film die de verwachtingen (ik zat er al twee jaar reikhalzend naar uit te kijken!) meer dan waar maakte met een stoere dame in de hoofdrol.
Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it...
D-Tekenaar
Member
Member

Disney breekt dankzij Vaiana jaarrecord omzet

Afbeelding

Studio Disney heeft een nieuw jaarrecord gevestigd. Dankzij de nieuwe animatiefilm Vaiana heeft Disney het commercieel beste jaar ooit neergezet dat door een filmstudio is gedraaid. Het record stond op naam van Universal, die vorig jaar dankzij Jurassic World en de zevende Fast and the Furious 6,89 miljard dollar binnenhaalde.
Zakenblad Forbes heeft berekend dat Disney daar nu overheen is gegaan. De studio heeft een topjaar dankzij wereldwijde hits als Finding Dory, Zootropolis en Doctor Strange. De opbrengst van animatiefilm Vaiana komt daar de komende weken nog bij. Ook brengt Disney half december nog de nieuwe Star Wars-film Rogue One uit.

Vaiana (die in de VS te zien is met de titel Moana) vertelt over een Polynesische heldin die een gevaarlijke zeereis onderneemt om haar eiland te redden. De hoofdrollen in de Engelstalige versie zijn ingesproken door Dwayne 'The Rock' Johnson, Auli'i Cravalho, Temuera Morrison, Nicole Scherzinger en Jemaine Clement. De muziek in de film is gecomponeerd door Lin-Manuel Miranda, de man achter hitmusical Hamilton.

bron : http://www.hln.be
D-Tekenaar
Member
Member

when Simba met Vaiana ...

Annet
Member
Member

Wauw, wat een prachtige film!!! Ik was al fan van de soundtrack, maar in combinatie met de beelden is het nog beter!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Nu in de pauze en ja hij is superleuk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Annet schreef:Wauw, wat een prachtige film!!! Ik was al fan van de soundtrack, maar in combinatie met de beelden is het nog beter!
Ja het was inderdaad een heel erg leuke film ...Hei Hei is GEWELDIG !!!
Stitch87
Member
Member

Weet er iemand hoelang hij in de bioscoop zal spelen (kinepolis)?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Geen idee, is dat niet afhankelijk van hoe goed een film loopt hoe lang hij draait?

Stitch87
Member
Member

Geen idee. Dus hoop nog lang gezien hij toch wel goed scoort zoals frozen, of is het enkel in usa?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik heb maar 1 woord voor deze film: Wauw!!!

Michelle
Member
Member

Geweldige film! Alleen die scene met die krab had van mij achterwege gelaten mogen worden maar de rest is echt top

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ja, de scene met de krab was even een dipje en helaas waren we weer eens de allerlaatsten die in de zaal zaten om de hele aftiteling af te kijken. Ja, hij is wat lang, maar het laatste stukje, dat ie altijd wel de moeite waard.

Annet
Member
Member

Echt? Ik vond dat wel een leuke scène, anders zat er amper een echte villain in de film. En vind het liedje ook leuk, dat scheelt.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Animation Studios + Disney Toon Studios”