En ik snap dat het onderhoud hard nodig is. Maar zo lang mijn favoriete attractie dicht en dan ook nog 2 kerstseizoenen is wel heel jammer
Big Thunder Mountain
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Single rider is wel handig ja!
En ik snap dat het onderhoud hard nodig is. Maar zo lang mijn favoriete attractie dicht en dan ook nog 2 kerstseizoenen is wel heel jammer
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Update/renovatie Big Thunder Mountain in Frontierland (voorzien eind 2015 tot eind 2016, er wordt gezegd vanaf begin November)

Hier krijgt de attractie een technische update zodat er minder defecten zijn en als er een defect is de attractie sneller kan herstart worden. Daarnaast komen er een aantal effecten bij.
Ook de geisers zouden terug moeten werken na de renovatie.
Hieronder een filmpje van de Big Thunder Mountain in Disneyland Resort in Californië, die al een soortgelijke update kreeg.

Hier krijgt de attractie een technische update zodat er minder defecten zijn en als er een defect is de attractie sneller kan herstart worden. Daarnaast komen er een aantal effecten bij.
Ook de geisers zouden terug moeten werken na de renovatie.
Hieronder een filmpje van de Big Thunder Mountain in Disneyland Resort in Californië, die al een soortgelijke update kreeg.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

3 tot 6 Juni in Disneyland Parijs geweest. Tot 3x toe vooraan gestaan dat hij kapot ging. Ik kreeg daarvoor 2x een fastpass ticket. Vervolgens 2x in de fastpass rij vooraan gestaan dat die weer kapot ging. En als klap op de vuurpijl zaten we er na 55 minuten wachten EINDELIJK in en kwamen we vast te zitten nog voor dat je de eerste keer omhoog getakeld word, dus echt de eerste 10 seconde van de rit in de grot, waarna we lopend geevacueerd werden. AL met al is deze attractie nodig aan onderhoud toe........Overigens was die niet alleen bij de btm maar bij ongeveer 5/6 attracties.....
In de meeste gevallen ligt het niet aan BTM dat hij storing heeft maar aan de gasten zelf.RicardoG schreefCOLON3 tot 6 Juni in Disneyland Parijs geweest. Tot 3x toe vooraan gestaan dat hij kapot ging. Ik kreeg daarvoor 2x een fastpass ticket. Vervolgens 2x in de fastpass rij vooraan gestaan dat die weer kapot ging. En als klap op de vuurpijl zaten we er na 55 minuten wachten EINDELIJK in en kwamen we vast te zitten nog voor dat je de eerste keer omhoog getakeld word, dus echt de eerste 10 seconde van de rit in de grot, waarna we lopend geevacueerd werden. AL met al is deze attractie nodig aan onderhoud toe........Overigens was die niet alleen bij de btm maar bij ongeveer 5/6 attracties.....
om de capaciteit van de attractie te verhogen worden meestal 5 treinen in gezet waardoor de tijd die ze hebben om de treinen te laden en te lossen kleiner word. (Ca 50 sec. als ik me niet vergis) Als het te lang duurt gaat de noodstop erop en moeten de treinen geëvacueerd worden omdat de treinen vanuit stilstand niet genoeg snelheid kunnen maken om de baan te halen.
Daarna volgt een nieuwe opstart procedure waarbij alle treinen weer terug naar het station gehaald worden, weer terug de remise in gaan en weer een voor een ingezet worden. Dit duurt vrij lang.
De knipperende groene lampen bij beide instapperrons geeft aan of er een trein aankomt en hoeveel tijd er nog ongeveer over is.
Een oplossing om dit (grotendeels) te voorkomen is om met minder treinen te rijden maar dan word de capaciteit lager, de wachttijd langer en de rij klagende gasten bij City Hall langer
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Na de renovatie zou dit sneller moeten gaan (herstarten)Ricardo schreefCOLONIn de meeste gevallen ligt het niet aan BTM dat hij storing heeft maar aan de gasten zelf.RicardoG schreefCOLON3 tot 6 Juni in Disneyland Parijs geweest. Tot 3x toe vooraan gestaan dat hij kapot ging. Ik kreeg daarvoor 2x een fastpass ticket. Vervolgens 2x in de fastpass rij vooraan gestaan dat die weer kapot ging. En als klap op de vuurpijl zaten we er na 55 minuten wachten EINDELIJK in en kwamen we vast te zitten nog voor dat je de eerste keer omhoog getakeld word, dus echt de eerste 10 seconde van de rit in de grot, waarna we lopend geevacueerd werden. AL met al is deze attractie nodig aan onderhoud toe........Overigens was die niet alleen bij de btm maar bij ongeveer 5/6 attracties.....
om de capaciteit van de attractie te verhogen worden meestal 5 treinen in gezet waardoor de tijd die ze hebben om de treinen te laden en te lossen kleiner word. (Ca 50 sec. als ik me niet vergis) Als het te lang duurt gaat de noodstop erop en moeten de treinen geëvacueerd worden omdat de treinen vanuit stilstand niet genoeg snelheid kunnen maken om de baan te halen.
Daarna volgt een nieuwe opstart procedure waarbij alle treinen weer terug naar het station gehaald worden, weer terug de remise in gaan en weer een voor een ingezet worden. Dit duurt vrij lang.
De knipperende groene lampen bij beide instapperrons geeft aan of er een trein aankomt en hoeveel tijd er nog ongeveer over is.
Een oplossing om dit (grotendeels) te voorkomen is om met minder treinen te rijden maar dan word de capaciteit lager, de wachttijd langer en de rij klagende gasten bij City Hall langer
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
huh? Ik had begrepen dat hij in september wel al weer open zou zijn? Is dit verlengd? Of zijn ze in delen bezig? xD
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
oh blerp. ik dacht al, haha. Had het weer eens verkeerd gelezen hier boven
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Als de vijver wordt leeggepompt ga je de rails zien waar de mark twain op vaart. De mark twain laten ze liggen aan de opstapplaats omdat molly brown in de schuur staat en daar geraakt hij niet bij. Om het zicht van de toeristen op de rails te ontnemen gaan ze op de mark twain dan een show opvoeren.
Ik dacht dat de boot weldegelijk op eigen kracht op het water vaart, maar dat de rails een soort veiligheids'pad' zijn zegmaar dat dient als marge bij stuurfouten of in geval van nood ervoor te zorgen dat de boot niet van de koers afwijkt?
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Zoiets dacht ik ook, tot dat ik er ooit eens op stond te wachten en hij na een paar meter weer achteruit ging, heel soepel! Weg illusie!JusticeWH schreefCOLONIk dacht dat de boot weldegelijk op eigen kracht op het water vaart, maar dat de rails een soort veiligheids'pad' zijn zegmaar dat dient als marge bij stuurfouten of in geval van nood ervoor te zorgen dat de boot niet van de koers afwijkt?
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018