Dat is wel zo idd. Maar als je naar de prijs voor het DLH kijkt... kan een suite mss ook haalbaar zijnMinnie1979 schreefCOLONDacht dat je geen jaarkaartkorting krijgt op suites of ben ik verkeerd?
Bericht Room only voor jaarkaarthouders
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ik kijk voor eind april op trivago.staan goedkope prijzen op.bijv 142 € voor santa fe.benieuwd of room only goedkoper komt.wil dan magic plus voor zoon kopen.benieuwd of ik dan wel al met korting kan boeken.met dreampas lukte dat wel.
Vooraf room only boeken.die dag eerst om pas en later inchecken.
Ik heb gebeld voor de laatste week van april, kreeg met de dreampas prijzen van ongeveer 110 euro per nacht op weekdagen! Een golden forest koste 225 euro.boogschutter schreefCOLONIk kijk voor eind april op trivago.staan goedkope prijzen op.bijv 142 € voor santa fe.benieuwd of room only goedkoper komt.wil dan magic plus voor zoon kopen.benieuwd of ik dan wel al met korting kan boeken.met dreampas lukte dat wel.
Hou er wel rekening meet dat alleen de Dreampas en Infinity pas de hoogste korting hebben! Dus dat je met de Magic Plus een lagere korting zal krijgen dan met de dreampas.
Welk hotel? Wij gaan op 21 mei naar SQL 2 nachten GF voor €455.60. Gewone kamer exclusief ontbijt was €310,-. Ook met dreampas.Myriam23 schreefCOLONZijn er nog mensen die een indicatie hebben voor room only eind mei 2 nachten? Heb een dreampas
Dank je wel..Amaris schreefCOLONWelk hotel? Wij gaan op 21 mei naar SQL 2 nachten GF voor €455.60. Gewone kamer exclusief ontbijt was €310,-. Ook met dreampas.Myriam23 schreefCOLONZijn er nog mensen die een indicatie hebben voor room only eind mei 2 nachten? Heb een dreampas
Hotel maakt niet echt uit ben beetje orienteren, maar dan heb ik in ieder geval een beetje een idee wat het zou gaan kosten
It's kind of fun to do the impossible

Vandaag even gekeken voor 12-13-14 november. Bij hotels.com € 181 (zndr ontbijt) voor 2 personen in Cheyenne.
Sequoia kost € 258. Ga ook eens bellen of ze op het callcenter beter kunnen met jaarpas korting.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Sequoia kost € 258. Ga ook eens bellen of ze op het callcenter beter kunnen met jaarpas korting.
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Als je zou gaan boeken via hotels.com, vergeet niet even op onze link te klikken: http://www.cafemickey.com/forum/promo.phpFrank_C80 schreefCOLONVandaag even gekeken voor 12-13-14 november. Bij hotels.com € 181 (zndr ontbijt) voor 2 personen in Cheyenne.
Je kan daar wss ook gratis annuleren?

Een Disney hotel kan je tot 5 dagen ervoor annuleren. Een partner hotel kan je dezelfde dag nog annuleren. Het B&B bv kan je annuleren tot 18u! de dag van je aankomst.Prins Adam schreefCOLONAls je zou gaan boeken via hotels.com, vergeet niet even op onze link te klikken: http://www.cafemickey.com/forum/promo.phpFrank_C80 schreefCOLONVandaag even gekeken voor 12-13-14 november. Bij hotels.com € 181 (zndr ontbijt) voor 2 personen in Cheyenne.
Je kan daar wss ook gratis annuleren?
Dat worden wel dilema's ivm boeken
Hebben jullie daar voordeel mee, ik heb nl al 2 hotels geboekt voor in juli en oktober.
INFINITY PASSHOLDER
Net even gebeld met een vriendelijke castmember.Frank_C80 schreefCOLONPrins Adam schreefCOLONFrank_C80 schreefCOLONVandaag even gekeken voor 12-13-14 november. Bij hotels.com € 181 (zndr ontbijt) voor 2 personen in Cheyenne.
Cheyenne kost € 139 in vernieuwde Texas kamer. Sequoia kost € 199 in standaard kamer en € 282 in Golden Forrest. New York kost € 276 in standaard kamer.
(prijzen voor 2 nachten, 2 personen met Dream jaarkaart korting)
Laatst gewijzigd door 1 op Frank_C80, in totaal 15 keer gewijzigd.
INFINITY PASSHOLDER
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
We krijgen inderdaad een % als je via onze link boekt. Daarmee kunnen we leuke dingen dorn voor het forum.
Wel leuke prijzen, je merkt dat in het laagseizoen de Disney hotels meevallen kwa prijzen. Ik raadt de Golden Forest kamers aan!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wel leuke prijzen, je merkt dat in het laagseizoen de Disney hotels meevallen kwa prijzen. Ik raadt de Golden Forest kamers aan!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

O waw, mooie prijzen! Mag ik vragen welke jaarkaart jullie hebben?Frank_C80 schreefCOLON
Net even gebeld met een vriendelijke castmember.
Cheyenne kost € 139 in vernieuwde Texas kamer. Sequoia kost € 199 in standaard kamer en € 282 in Golden Forrest. New York kost € 276 in standaard kamer.
(prijzen voor 2 nachten, 2 personen)
Stitch87 schreefCOLONO waw, mooie prijzen! Mag ik vragen welke jaarkaart jullie hebben?Frank_C80 schreefCOLON
Net even gebeld met een vriendelijke castmember.
(prijzen voor 2 nachten, 2 personen)
Een Dream jaarkaart.
INFINITY PASSHOLDER
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Als je bij een standaard sq lodge het ontbijt zou bijnemen voor 2 personen, betaal je bijna evenveel als de Golden Forest! En hier is het ontbijt inbegrepen en het is beter dan het standaard ontbijt. (met 4 personen zou je zelfs meer betalen voor standaard + ontbijt ipv Golden forest)