Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Geen creme brullee meer? :(
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dank je D-Tekenaar voor het posten van de foto's van de menu kaarten.
Ziet er niet slecht uit :thumbs: :thumbs:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Captain Jack's Restaurant AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

worden die hoofdgerechten nu echt enkel geserveerd met groenten en/of rijst? Welke gek betaald er nu 34,99€ voor een stukje varkensvlees met aubergine en pompoen? Ik mis daar echt een frietje of gebakken aardappeltje o.i.d bij. of gewoon IETS. Ik doe niet aan Pascale Naessens en dat 2 voedselgroepen gedoe, ik wil gewoon vlees, groentes EN een bijgerecht op mijn bord... :roll:
Jammer, had er graag eens gegaan, maar het enige gerecht wat ik er kon eten ivm schaaldier- en visallergieën - de caribbean chicken colombo - bevat nu ook garnalen dus dat is een no go. En ze zonder vragen zal vermoedelijk geen oplossing zijn want 9 vd 10 verwerken ze ook visfond in de saus nu... En een steak/varkensvlees met enkel groentes dan ga ik wel naar silver spur waar ik een 3-gangen menu heb voor die prijs mét frietjes. Sorry, maar ik ben geen fan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Bij de mahi mahi visfilet kreeg ik een halve cocosnoot met lekkere wel pikante rijst
Zou het nog kunnen eten...Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ona1991 schreefCOLONworden die hoofdgerechten nu echt enkel geserveerd met groenten en/of rijst? Welke gek betaald er nu 34,99€ voor een stukje varkensvlees met aubergine en pompoen? Ik mis daar echt een frietje of gebakken aardappeltje o.i.d bij. of gewoon IETS. Ik doe niet aan Pascale Naessens en dat 2 voedselgroepen gedoe, ik wil gewoon vlees, groentes EN een bijgerecht op mijn bord... :roll:
Jammer, had er graag eens gegaan, maar het enige gerecht wat ik er kon eten ivm schaaldier- en visallergieën - de caribbean chicken colombo - bevat nu ook garnalen dus dat is een no go. En ze zonder vragen zal vermoedelijk geen oplossing zijn want 9 vd 10 verwerken ze ook visfond in de saus nu... En een steak/varkensvlees met enkel groentes dan ga ik wel naar silver spur waar ik een 3-gangen menu heb voor die prijs mét frietjes. Sorry, maar ik ben geen fan.
Ja, zou wel oppassen met de allergie, idd grote kans dat het door de saus zit. Een vriendin van mij kan ook nergens eten door haar allergieën. Vervelend hoor.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Prins Adam schreefCOLONBij de mahi mahi visfilet kreeg ik een halve cocosnoot met lekkere wel pikante rijst
Zou het nog kunnen eten...Afbeelding

Vis en pikante rijst, hmmmm, klinkt echt lekker. :p
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Deze beker is te koop in Captain Jack's Restaurant des pirates in Adventureland voor 16 euro met of zonder drank (drank is extra te betalen)Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLONDeze beker is te koop in Captain Jack's Restaurant des pirates in Adventureland voor 16 euro met of zonder drank (drank is extra te betalen)Afbeelding

16€ (beker) + 12€(cocktail)= 28€

Voor dat geld mag het al een heel lekkere cocktail zijn :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Japperboy schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONDeze beker is te koop in Captain Jack's Restaurant des pirates in Adventureland voor 16 euro met of zonder drank (drank is extra te betalen)Afbeelding

Dan moet je er eerst eten zeker..
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Sabrina_12 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON

Dan moet je er eerst eten zeker..
Dat is de bedoeling denk ik

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Captain Jack's staat nu ook op de officiele Disneyland App !!!

Afbeelding

bron : CafeFantasia
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

BIJ CAPTAIN JACK's - RESTAURANT DES PIRATES, SERVEREN DE GETALENTEERDE CHEFS VAN DISNEYLAND PARIS EEN GLOEDNIEUWE CULINAIRE ERVARING

Wanneer gasten Pirates of the Caribbean vanaf 24 juli (her)bezoeken, zullen ze één van de meest meeslepende restaurant ervaring in Disneyland Paris ontdekken, met een gloednieuw concept.

Het verhaal heeft een prominente rol, waardoor het nieuwe menu meer aanleunt met het hele Caraïbische thema dan daarvoor. Het restaurant staat vooral voor kwaliteit, met ingrediënten die ter plekke getransformeerd worden in smaakvolle gerechten.

Afbeelding

Creoolse gerechten hebben een modern make-over gekregen en de drankenkaart is meer gevarieerd dan ooit tevoren, inclusief de Franse wijnen die mooi aansluiten bij de gerechten. Deze exotische en heerlijke nieuwe ervaring is dankzij de hulp van Christophe Coutanson, Executive Chef, met behulp van Gérald Vaux, Senior Manager van Restaurant Research & Development en Thierry Clément, Chef de Cuisine.

"Het nieuwe menu van Captain Jack's - Restaurant des Pirates is het resultaat van maanden lang werken aan het onderzoeken en ontwikkelen van een verzameling aan specialiteiten die onze gasten zeker zullen waarderen, maar die ook in lijn zijn met het thema van het restaurant en van de top-Kwaliteit zijn,wat verwacht wordt in een sit-down restaurant. "

Thierry Clément, Chef de cuisine

Afbeelding

Al het werk voor dit project is gedaan in het Disneyland Paris Atelier des Chefs, een echt unieke workshop die de lat hoog legt voor culinaire ervaringen in het resort. Hier worden de menu's van onze service-tafelrestaurants tweemaal per jaar herontworpen. De menu's voor de feestdagen worden al in het voorjaar ontworpen en ook de buffetopties worden aan het seizoen aangepast.

Hier worden ook de recepten voor de cocktails van onze bars gecreëerd. Barmannen uit ons hele resort hebben alles wat ze nodig hebben om hier de trucs van de mixology te leren kennen.

Captain Jack's - Restaurant des Pirates opent 24 juli.

bron: http://disneylandparis-news.com/en/at-c ... xperience/

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Ontdek Captain Jack’s - Restaurant des Pirates

Afbeelding

Middenin het Pirates of the Caribbean fort, ontdek je dit geheel gerenoveerde Caribische restaurant (voorheen bekend als Blue Lagoon).

Een nieuw concept, decoratie die nog meer geïnspireerd is op de attractie, nieuwe signature gerechten en een grote selectie wijnen zorgen voor een heerlijk diner in Captain Jack’s - Restaurant des Pirates (samen met Pirates of the Caribbean heropend op 24 juli).

Het idee blijft hetzelfde: een restaurant met een prachtig uitzicht op de Pirates of the Caribbean attractie. Tijdens je diner zie je de boten door het scheepswrak varen, op weg naar avontuur!

Afbeelding

Captain Jack’s – Restaurant des Pirates: het verhaal
De wilde Caribische Zee in de 18e eeuw is het thema van de populaire attractie Pirates of the Caribbean. Maar zelfs Piraten hebben een rustige plekje nodig om te ontspannen en de verhalen van hun exploitaties te delen met een drankje of een maaltijd.

Captain Jack’s - Restaurant des Pirates is een taverne die alle piraten verwelkomt. Vroeger werd het gerund door John Silver (van Robert Louis Stevenson’s Treasure Island), maar later kwam er een nieuwe eigenaar: Angelica Teach, de dochter van Edward Teach… Beter bekend als Black Beard.
Angelica zorgde ervoor dat de restauranttafels altijd bedekt werden met de beste gerechten en drankjes. Alle piraten waren van harte welkom om hun uitbuiting te vieren.

Veel later heeft Angelica het restaurant verloren in een weddenschap en de nieuwe eigenaar is niemand minder dan… Captain Jack Sparrow!

Afbeelding

Decoratie geïnspireerd door Pirates of the Caribbean
Dit restaurant herinnert je aan een Caribisch eiland, met palmbomen en zandstranden. Het restaurant heeft drie niveaus, allemaal met uitzicht op de lagune en het tropische eiland met weelderige vegetatie. Een diner onder de sterrenhemel middenin het Caribisch gebied!

Sinds de renovatie is de decoratie nog meer geïnspireerd door de attractie: piratenvlaggen, wereldkaarten en verwijzingen naar enkele karakters van Pirates of the Caribbean films zoal Davy Jones, Barbosa en Captain Jack Sparrow.

Afbeelding

Een nieuw menu geïnspireerd door de Creoolse keuken
De Creoolse keuken is rond de 17e eeuw ontstaan. Het bevat gerechten die verschillende smaken, kleuren, smaken en geuren combineren.

Afbeelding

Deze keuken, met duizend verschillende smaken, zorgde voor inspiratie voor het nieuwe menu van Captain Jack’s; Gastronomische visgerechten, exotische vruchten, vegetarische gerechten en vleesgerechten zoals de Colombo (Caraïbenkip en Garnalen met Captain’s Rice), één van de signature-dishes van de chef-kok van het restaurant.

Afbeelding

Colombo, uitgevonden Indiërs van West-Indië, is een bijzonder populair gerecht op de Caribische eilanden. Maar ook “accras” (kleine kabeljauwfritters uit Guadeloupe en Martinique) is een zeer geliefd en serveren wij als voorgerecht!

Afbeelding

Wanneer je een liefhebber van zoet bent, heb je de keuze tussen heerlijk desserts, zoals de “bananen gebakken in rom en rietsuiker”, met gekarameliseerde Pecannoten. Lichter, maar even lekker, is de “Exotische Fruitsoep Met Moscovado Suiker En Kokos ” een gezonde keuze!

Afbeelding

Kleine piraten kunnen genieten van een speciaal menu, speciaal ontworpen voor hen, met verleidelijke voorgerechten, gerechten en desserts.

Afbeelding

Een ruime keuze aan drankjes
Ook het drankenmenu is uitgebreid, zo serveren we een heerlijke selectie van (vooral Franse) wijnen, die in perfecte harmonie werken met de pittige gerechten op het menu. Natuurlijk staan er ook diverse cocktails op het menu, geserveerd in Caribbean-geïnspireerde glazen die je al souvenir kan kopen.

Piraten, een nieuw culinair avontuur wacht op jullie …

Bron Disneyland Paris

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Wow wat leuk dat ze toch ook nog een hulde brengen aan het oorspronkelijke adventureland geïnspireerd door treasure island. Wist eigenlijk niet dat blue lagoon het restaurant van Long John Silver was, blue lagoon heeft volgens mij ook geen directe verbinding met het verhaal van treasure island. Deze overname van Jack betekent volgens mij ook wel het begin van een hele nieuwe thematisering voor adventure isle, misschien net zoals Tom Sawyer island een Pirates overlay kreeg in de amerikaanse parken.

Als ik alle gerechten zo bij elkaar zie ( zowel hoofd-als voorgerecht) dan denk ik dat je hier echt wel lekker kan eten. Op eerste zicht lijkt kip misschien niet het duurste ingrediënt, maar het hangt ook af van wat mn met dit product doet. Geen extra friet... nu ja als je naar een sterrenzaak gaat, krijg je ook geen friet... ik ben alvast nog in twijfel om er te eten. Hoop op nog meer reviews van dit restaurant.

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar