Wil jij kans maken op deze unieke Stitch pin ? Dan kan dit dankzij Café Mickey. Op onze Facebook pagina Vind je namelijk nu een leuke wedstrijd terug. Neem zeker eens een kijkje! En wie weet heb jij dit collectors item binnenkort in huis.

Is er ook een mogelijkheid zonder Facebook?? Ik heb namelijk een enorme stitch fan thuis zittenD-Tekenaar schreefCOLONWin deze unieke Stitch pin![]()
Wil jij kans maken op deze unieke Stitch pin ? Dan kan dit dankzij Café Mickey. Op onze Facebook pagina Vind je namelijk nu een leuke wedstrijd terug. Neem zeker eens een kijkje! En wie weet heb jij dit collectors item binnenkort in huis.

Nee, helaas, we hebben maar 1 pin.OhanaMarie schreefCOLONIs er ook een mogelijkheid zonder Facebook?? Ik heb namelijk een enorme stitch fan thuis zittenD-Tekenaar schreefCOLONWin deze unieke Stitch pin![]()
Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk

D-Tekenaar schreefCOLONSpaar mee met Disney en Carrefour
Er is goed nieuws voor de klanten van Carrefour.
Wie wil kan binnenkort weer sparen voor een uniek Disney stickerboek bij de winkelketen.
De verzamel actie Start vanaf 24 april. En je kan in totaal sparen voor 216 stickers. En wie een volledige stickerboek kan vullen. Maakt overigens nog kans op leuke extras zoals een gratis ticket voor Disneyland Paris.
Dit is jou kans om Disneyland Paris en het Lion King & Jungle festival te ontdekken. Tijdens dit festival Disneyland Paris ontdek je The Lion King en The Jungle book op een volledig nieuwe manier. En dit dankzij gloednieuwe shows en animaties. Lion King & Jungle festival begint op 30 Juni en eindigt op 22 September.
Meer info volgt binnenkort
bron : https://www.facebook.com/marketlede/?__ ... NejmytyOP1