Laatste aankopen
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Nope, ook van de andere kant van de zee.
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

Slechte kennis van chinese tv !!!! 
- D-Tekenaar
- Member

Ken alleen Disney,WB en studio 100 !
sorry
- D-Tekenaar
- Member

Leuk !!!!
Big Hero 6 wil ik ook nog zeker in mijn dvd kast kunnen zetten !!!!
De pop beeldjes heb ik al allemaal(of toch heel veel van de collectie) in het centre de commercial gezien .
Het is echt een leuke collectie
Big Hero 6 wil ik ook nog zeker in mijn dvd kast kunnen zetten !!!!
De pop beeldjes heb ik al allemaal(of toch heel veel van de collectie) in het centre de commercial gezien .
Het is echt een leuke collectie
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Leuk! Waar heb je de elsa pop gekocht? Ik kan deze namelijk nooit bestellen. Amazon geeft altijd aan dat ie niet geleverd kan worden.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

echt???? ga eens kijken.Tigerlily schreef:De maandagdeal op bol.com was big hero 6 voor slecht 11,99€! Kon deze dus niet liggenen de Elsa Funko komt ook gewoon van bol was ook in promo geloof ik
- Mama van prinsesjes
- Moderator

jaaaaa, gelukt en kan ze vandaag nog ophalen bij de ah. YEEEY!!!!
extraatje voor de meisjes, wat zullen ze verrast zijn!!!
Super ! Die zullen blij zijnMama van prinsesjes schreef:jaaaaa, gelukt en kan ze vandaag nog ophalen bij de ah. YEEEY!!!!
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ja, denk het ook.Tigerlily schreef:Super ! Die zullen blij zijnMama van prinsesjes schreef:jaaaaa, gelukt en kan ze vandaag nog ophalen bij de ah. YEEEY!!!!
https://www.comicasa.nl/page/home.phpMama van prinsesjes schreef:echt???? ga eens kijken.Tigerlily schreef:De maandagdeal op bol.com was big hero 6 voor slecht 11,99€! Kon deze dus niet liggenen de Elsa Funko komt ook gewoon van bol was ook in promo geloof ik
Dit is winkel in Enschede, die ook veel Funko Pop verkoopt. In vergelijking met bol.com heb ik mijn Scrump hier goedkoper gekocht
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Wist niet eens dat er zo'n winkel in Enschede zat. Volgende keer maar eens kijken als ik weer eens in Enschede ben.Laura schreef:https://www.comicasa.nl/page/home.phpMama van prinsesjes schreef:echt???? ga eens kijken.Tigerlily schreef:De maandagdeal op bol.com was big hero 6 voor slecht 11,99€! Kon deze dus niet liggenen de Elsa Funko komt ook gewoon van bol was ook in promo geloof ik
Dit is winkel in Enschede, die ook veel Funko Pop verkoopt. In vergelijking met bol.com heb ik mijn Scrump hier goedkoper gekocht
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Laura schreef:https://www.comicasa.nl/page/home.phpMama van prinsesjes schreef:echt???? ga eens kijken.Tigerlily schreef:De maandagdeal op bol.com was big hero 6 voor slecht 11,99€! Kon deze dus niet liggenen de Elsa Funko komt ook gewoon van bol was ook in promo geloof ik
maar goed, 10€ per stuk en vanavond in huis, ik ben tevreden.