Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Tess81
Member
Member

Laura schreef:
Tess81 schreef:
Laura schreef:Oh, wat leuk zeg Tess81! Geeft al veel voorpret :)
Echt wel!! :) nu m'n man ff net zo enthousiast maken :)

We hebben al een datum, Maart 2019 ipv juli/augustus. 3 weekjes. Nu nog verder uitwerken, hotels boeken en vlucht zoeken. We hebben gelukkig nog even :) Mijn man dacht al aan aankomende maart, maar dat is te snel, dan heb ik het geld nog niet.
Lijkt me ook beter qua temperaturen. Ik ben 2x in Florida geweest in midden zomer, nou, dat ik echt heet! :p Ik vind het makkelijk van Florida boeken dat je alles een beetje in etappes kan doen, via de UK aanbieding hotel (aanbetaling en daarna de rest), vlucht apart, autohuur apart. Scheelt toch iets zo verspreid over een jaar ipv alles in 1x betalen.
En Ik heb geen zin in Hurricane season.... :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Japperboy
Moderator
Moderator

D-Tekenaar schreef:
Prins Adam schreef:Er is maar 1 Merida....

klopt en dat ben ik :) Hahaha

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha de max! Meberida :lol:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Prins Adam schreef:Er is maar 1 Merida....
Dit dus :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Stitch87
Member
Member

Dan heeft ze wel een hele goeie plastische chirurg, zo snel kunnen veranderen zonder genezingsproces ;). Alleen bij die laatste is er toch wel iets vreselijk fout gegaan vrees ik ;)
Amaris
Member
Member

Grom :( Zie net dat zowel Ratatouille als it's a small world dicht zijn tijdens ons tripje... misschien overdreven, maar ik denk gelijk aan een paar dagen verschuiven...
Stitch87
Member
Member

Amaris schreef:Grom :( Zie net dat zowel Ratatouille als it's a small world dicht zijn tijdens ons tripje... misschien overdreven, maar ik denk gelijk aan een paar dagen verschuiven...
Ohnee, niet leuk. Kan er inkomen hoor, zeker met kleine kinderen. Bij ons zijn dumbotrein en de bootjes dicht, vind het ook zo spijtig. Maar als het regent heb er ook niet veel aan dus ga ik de boeking wel behouden
Amaris
Member
Member

Stitch87 schreef:
Amaris schreef:Grom :( Zie net dat zowel Ratatouille als it's a small world dicht zijn tijdens ons tripje... misschien overdreven, maar ik denk gelijk aan een paar dagen verschuiven...
Ohnee, niet leuk. Kan er inkomen hoor, zeker met kleine kinderen. Bij ons zijn dumbotrein en de bootjes dicht, vind het ook zo spijtig. Maar als het regent heb er ook niet veel aan dus ga ik de boeking wel behouden

Ja balen! Het zijn 2 overdekte attracties in november en met name Ratatouille is de favoriet van Colin! Ik ga maar een bellen of we het 2 dagen naar voren kunnen halen. Zondag is alles nog open en kunnen we ook nog een dagje halloween meepikken.
Stitch87
Member
Member

Hopelijk lukt het zonder problemen :)
Annet
Member
Member

Vandaag vrijgezellendag gehad van een van mijn beste vriendinnen. Natuurlijk vond ik een gewoon kroontje of rare haarband niet leuk genoeg en had ik de bridal Minnie ears voor deze gelegenheid meegenomen uit Disneyland Parijs :) Celebrate Disney style! Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

De bruid lijkt ze zeer leuk te vinden :D misschien iets voor de dag zelf ook :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

Wat is er beter dan feesten in Disney stijl hé :thumbs:
D-Tekenaar
Member
Member

De kastelen van je favoriete Disneyprinsessen bestaan écht!

Afbeelding

Goed nieuws voor wie van sprookjes houdt, want eens in de zoveel tijd worden ze werkelijkheid. Heb jij er altijd van gedroomd om net als de Disneyprinsessen te vertoeven in een wondermooi kasteel? Pak je tiara dan maar alvast, want de kastelen van je favoriete Disneyfiguren bestaan écht en je kan ze gewoon bezoeken!

Kleine meisjes mogen dan wel groot worden, voor Disneysprookjes word je in ieder geval nooit te oud. Er schuilt een prinses in ieder van ons, en prinsessen die wonen in... jawel, kastelen! Dat sprookjes echt bestaan, hebben wij alvast nooit aan getwijfeld, maar dat de riante woningen van onze favoriete Disneyfiguren gewoon écht bestaan, heeft ons aangenaam verrast!

http://www.hln.be/hln/nl/37342/Fun/arti ... echt.dhtml
Stitch87
Member
Member

Ff kleine paniek. Per toeval ontdekt dat we van 21-23nov geboekt hebben en niet van 28-30nov zoals we al overal hadden opgeschreven. Gelukkig nog niets anders gepland en dat we nog geen 'verkeerde' tgvtickets hebben gekocht. Is geboekt via hotels.com. Krijg je daarvan ook nog eens een mail paar dagen voor vertrek?
Tess81
Member
Member

Stitch87 schreef:Ff kleine paniek. Per toeval ontdekt dat we van 21-23nov geboekt hebben en niet van 28-30nov zoals we al overal hadden opgeschreven. Gelukkig nog niets anders gepland en dat we nog geen 'verkeerde' tgvtickets hebben gekocht. Is geboekt via hotels.com. Krijg je daarvan ook nog eens een mail paar dagen voor vertrek?
Geen paniek!! Minder lang wachten!! En misschien zien we elkaar wel :) leuk!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Stitch87
Member
Member

Tess81 schreef:
Geen paniek!! Minder lang wachten!! En misschien zien we elkaar wel :) leuk!!
Leuk! :D
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”