Knuffeltje ?Nicole1988 schreef:zaterdag een lief knuffeltje gekocht helemaal happy mee
Je hond is kleiner als
Als ik die Stitch in mijn bed leg heb ik geen plaats meer ! Hahahaha

Knuffeltje ?Nicole1988 schreef:zaterdag een lief knuffeltje gekocht helemaal happy mee
Wauw! Heb je dat zelf gedaan met textielstiften?Annet schreef:Niet echt een nieuwe aankoop, had deze rode gympies vorig jaar gedragen met mijn Snow White Disneybound outfit op de Halloween soiree en daarna nooit meer. Dus heb ze een beetje gepimpt tot Mouse schoenen voor mijn volgende trip:

haha hij is ongeveer 120 cm hoog.D-Tekenaar schreef:Knuffeltje ?Nicole1988 schreef:zaterdag een lief knuffeltje gekocht helemaal happy mee![]()
Je hond is kleiner als!
Als ik die Stitch in mijn bed leg heb ik geen plaats meer ! Hahahaha
Hahaha, linker WALL•E denkt: "En ik dan?"Pieter schreef:De rechter vandaag aangekomen en in elkaar gestoken.
Aah, hahaha, wat lief!!Nicole1988 schreef:zaterdag een lief knuffeltje gekocht helemaal happy mee

dat is idd een bruine lab Scooby hij is nu 6 jaar en ligt graag op zachte dingen me andere hond vind het maar een eng ding hahaLaura schreef:@nicole1988 ooooh is dat een bruine lab? 2 van m'n favorieten in 1 fotowe hebben zelf nu een 8 maand oude bruine lab, en Stitch is mijn favoriete disney character. Ben wel beetje jaloers op je megastitch!

En net op tijd.D-Tekenaar schreef:Oooooh vet !!!!!
Ik ben ook een Raveleijn fan
Dat is echt wel een super cadeau