Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Amaris
Member
Member

Wij zijn vanmorgen naar de Disney Junior Party geweest. Het was op zich wel aardig. De aankleding eromheen had wel wat uitgebreider gemogen, maar misschien ligt dat aan de bioscoop waar wij waren.
Colin vond het in ieder geval fantastisch, die "grote televisie". Daar gaat het toch uiteindelijk om. Hij bleef netjes zitten en heeft op het laatst meegedanst beneden in de zaal. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

Wow zieter wel een leuke eerste bioscoop ervaring uit
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Cynderella
Member
Member

Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Amaris
Member
Member

Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!
Oh verschrikkelijk zeg! Als je zo moet reizen is elke minuut er 1 teveel... Gelukkig heb je ook een andere ervaring!
Japperboy
Moderator
Moderator

Wij zijn ook weer een lid van de familie rijker

Afbeelding

Seppe gaf haar de naam minnie
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Tess81
Member
Member

Japperboy schreef:Wij zijn ook weer een lid van de familie rijker

Afbeelding

Ah, wat een schatje
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Amaris
Member
Member

Afbeelding

Aww wat een lieffie! Minnie Cat :)
Karinliam
Member
Member

Wat een droppie!!!

Hoe doen jullie dat trouwens met dagtochten? (wat een waardeloze ervaring Cynderella....dan is die 4-6 uur ineens 4-6 uur te lang)...meestel zitten er tickets bij maar die heb je met een jaarkaart niet nodig....
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Gratis Donald Duck moet Rotterdamse kinderen helpen met Nederlands

Afbeelding

Tijdens het lezen van strips kun je ook een hele hoop leren, vinden ze op de Da Costaschool in Rotterdam. Daarom hebben ze besloten om de leerlingen van groep 3 tot en met groep acht een abonnement te geven op de Donald Duck. Dit zou goed zijn voor de taalontwikkeling van de leerlingen.

Iedereen die wel eens de Donald Duck heeft gelezen zal ze kennen: de typische Donald Duck-woorden zoals 'stoethaspel', 'schorriemorrie' en 'Verweggistan'. Soms zijn de woorden zelf verzonnen, soms zijn gewoon ouderwets, maar bijna altijd zijn het woorden die kinderen nergens anders horen.

lees meer op : https://www.rtlnieuws.nl/editienl/grati ... nederlands
Cynderella
Member
Member

Karinliam schreef: Hoe doen jullie dat trouwens met dagtochten? (wat een waardeloze ervaring Cynderella....dan is die 4-6 uur ineens 4-6 uur te lang)...meestel zitten er tickets bij maar die heb je met een jaarkaart niet nodig....
Bij brabantexpres kun je ook online boeken zonder tickets. Krijg je €40,- korting op de reguliere reisprijs.
Overige organisaties zijn mij niet bekend dat zij dit online aanbieden, mogelijk wel iets telefonisch te regelen?
Afbeelding T/m 25-8-2018
Marieke1978
Member
Member

Afbeelding

Wat een schatje! Altijd leuk, dat kleine grut in huis.
Ik moet nog een paar weken wachten tot onze Stitch thuis mag komen. Zij is nu 6 weken en nog te jong om bij de moeder weggehaald te worden. Ik kan helaas geen foto plaatsen, maar ze is zwart.
WitteVM
Member
Member

Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking? :lol: )
Afbeelding
Karinliam
Member
Member

Dank voor je reactie Cynderella!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Annet
Member
Member

Afbeelding

Ahw wat een scheetje, dat brengt de crazy cat lady in mij naar boven! Ze lijkt een beetje op mijn eerste poes, Sulley :)
Cynderella
Member
Member

WitteVM schreef:
Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking? :lol: )
Haha, dit is inderdaad een rare opmerking! ;-) Ik heb geen dochter (ook geen zoon trouwens). Ik heb helaas geen Illuminations kunnen zien aangezien de bus om 20u alweer retour ging.
Afbeelding T/m 25-8-2018
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”