Colin vond het in ieder geval fantastisch, die "grote televisie". Daar gaat het toch uiteindelijk om. Hij bleef netjes zitten en heeft op het laatst meegedanst beneden in de zaal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Oh verschrikkelijk zeg! Als je zo moet reizen is elke minuut er 1 teveel... Gelukkig heb je ook een andere ervaring!Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!

Bij brabantexpres kun je ook online boeken zonder tickets. Krijg je €40,- korting op de reguliere reisprijs.Karinliam schreef: Hoe doen jullie dat trouwens met dagtochten? (wat een waardeloze ervaring Cynderella....dan is die 4-6 uur ineens 4-6 uur te lang)...meestel zitten er tickets bij maar die heb je met een jaarkaart niet nodig....
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018
Wat een schatje! Altijd leuk, dat kleine grut in huis.Japperboy schreef:Wij zijn ook weer een lid van de familie rijker
Seppe gaf haar de naam minnie
Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking?Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!

Haha, dit is inderdaad een rare opmerking!WitteVM schreef:Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking?Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!)
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018