Kon er wel mee lachen eigenlijk en zijn liedje en verschijning op het laatste waren top
Moana (Vaiana)
- D-Tekenaar
- Member

Ik vond de krab persoonlijk niet alleen leuk als villain ...maar ook als gewoon figuurtje
Kon er wel mee lachen eigenlijk en zijn liedje en verschijning op het laatste waren top
Ik wil hem ook zien
. Maar lijkt mij nogal lang voor 2,5 jarige :/. Zou graag hebben dat hem ook ziet voor onze volgende dlptrip in januari, dan herkent ze mss de merchandise. Dus mzs toch eens wagen in januari als hij dan nog speelt
- Mama van prinsesjes
- Moderator

En? Wat vond ze er van Belinda?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Prachtige film en dochter vond hem fantastisch! Ook de shortfilm voor de film heeft bij mij een gevoelige snaar geraakt. Dus een echte aanrader!Mama van prinsesjes schreef:En? Wat vond ze er van Belinda?
Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Weer een hele mooie Disney klassieker!
We hebben er met zijn 3-en van genoten.
We hebben er met zijn 3-en van genoten.
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Ik heb de film vanavond gezien, wat een plaatje! Inderdaad even 10min wachten tijdens de aftiteling [WINKING FACE]
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- D-Tekenaar
- Member

Ik ben er best zeker van dat hij in Januari nog speelt hoorStitch87 schreef:Ik wil hem ook zien. Maar lijkt mij nogal lang voor 2,5 jarige :/. Zou graag hebben dat hem ook ziet voor onze volgende dlptrip in januari, dan herkent ze mss de merchandise. Dus mzs toch eens wagen in januari als hij dan nog speelt
- Fantillusion
- Member

Ik vond hem heel mooi, vooral visueel echt prachtig. Maar ik vond hem toch iets tegenvallen qua verhaal ofzo? Ik weet niet precies waarom, ik denk dat mijn verwachtingen gewoon te hoog lagen o.i.d. Echt een leuke en mooie film, maar niet een van mijn favorieten. (Oh, en de krab vond ik ook niks
)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
-
thierry_mat
- Member

wie spreekt in vlaanderen de stemmen in van oma, tamatoa en moeder?
Vandaag hebben we hem ook mogen aanschouwen
. Maar eerlijk, had er toch iets meer van verwacht (van verhaal dan vooral). Maar mss waren mijn verwachtingen te hoog door al de goeie beoordelingen? Had verwacht dat Pua ook meeging op de reis, dus dat vond ik dan een beetje jammer dat dat niet het geval was en hij eigenlijk niet echt veel in beeld komt. Hei hei was dan wel weer een topper :p. Het gedeelte met de krab vond ik niet slecht, enkel zijn liedje wat minder :p
Dat van Pua vond ik ook echt ontzettend jammer. Je zag hem al in de reclame en ik had echt zoiets van ooh schattige sidekick en dan zie je hem 3/4 van de film niet.Stitch87 schreef:Vandaag hebben we hem ook mogen aanschouwen. Maar eerlijk, had er toch iets meer van verwacht (van verhaal dan vooral). Maar mss waren mijn verwachtingen te hoog door al de goeie beoordelingen? Had verwacht dat Pua ook meeging op de reis, dus dat vond ik dan een beetje jammer dat dat niet het geval was en hij eigenlijk niet echt veel in beeld komt. Hei hei was dan wel weer een topper :p. Het gedeelte met de krab vond ik niet slecht, enkel zijn liedje wat minder :p

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ja, hier was het ook een teleurstelling, maar hei hei maakte wel veel goed.
Volg onze avonturen op instagram