Werken in DLP? Kijk even hier!

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

^ Perfect verslag van de dag! Iedereen die twijfelt: gewoon een keer doen! Ik heb echt hele leuke mensen ontmoet en een hele leuke dag gehad! Jammer dat ik je niet (bewust) gezien heb PuppyLikesYou! Ik was nummer 511 en ik was er drie kwartier van tevoren, dus we zijn wel bij elkaar in de buurt geweest!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164

RoseRaven schreefCOLONThanks MermaidLagoon voor het uitgebreide verslag! 150-170 mensen is inderdaad niet zoveel mensen als de audities die ik heb bijgewoond, die waren meestal bezocht boven de 200 man. Het verhaal van de tattoo's was me al bekend, ik heb er zelf geen enkele. Het is inderdaad jammer als je als face character geschikt bent en dan vervolgens een zichtbare tattoo op je lichaam hebt staan, hierdoor je droombaan aan je neus voorbij gaat.

Ik vindt het nog steeds erg knap van je dat je van de ongeveer 15 uit 170 mensen uitgekozen bent! Ik blijf altijd hoop houden dat ik ooit een keer geselecteerd wordt, maar ja dan moet je wel HEEL VEEL geluk heb. Veel mensen zeggen wel tegen mij ''Maar jij hebt echt een leuke / geschikte prinsessen kop ervoor! En je hebt entertainment ervaring!'' Tja, er komt veel meer bij zo'n auditie kijken...
Dankjewel, ik was zelf ook erg verbaasd! Maar het heeft heel erg veel te maken met waar ze op dat moment behoefte aan hebben en of jouw lengte/skills/begin- en einddatum daarmee corresponderen. Dus als je het echt wil, gewoon blijven proberen!
Blog | Instagram

RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Ik ga het zeker blijven proberen. Het is gewoon jammer dat ik afgelopen februari en zondag gewoon niet kon komen wegens ziekte en drukte. De eerst volgende keer ben ik er weer gewoon bij!

Het klopt inderdaad wat je zegt betreft start/eind datum, skils en lengte. Eens moet een keer lukken, toch? :)

Top PuppyLikesYou dat je ook tot de 2e ronde hebt geschopt!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

wauw wat knap van jullie!!
jullie zijn al ver gekomen,
@MermaidLagoon: hopelijk krijg je de baan ;)
@PuppyLikesYou : goed gedaan ;)
@RoseRaven : volgende keer ben je er gwn wel by en heb je veel voorbereiding gehad ;)

ik zou wel een prinses willen doen maar kan bijna geen frans en is niet te combineren met mn eigen zaak
jammer, lijkt me wel superleuk voor te doen
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Miss Ariel schreefCOLON ik zou wel een prinses willen doen maar kan bijna geen frans en is niet te combineren met mn eigen zaak
jammer, lijkt me wel superleuk voor te doen
Frans is niet verlpicht! :sorc: Je krijgt wel een basis curses, en het zou zeker in je voordeel werken maar t is geen must! ;-)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

MermaidLagoon schreefCOLON^ Perfect verslag van de dag! Iedereen die twijfelt: gewoon een keer doen! Ik heb echt hele leuke mensen ontmoet en een hele leuke dag gehad! Jammer dat ik je niet (bewust) gezien heb PuppyLikesYou! Ik was nummer 511 en ik was er drie kwartier van tevoren, dus we zijn wel bij elkaar in de buurt geweest!
Oh haha wie weet! Hoe zach je eruit? Had jij trouwens wel danservaring? Of enige andere ervaring omdat je het zo hoog gehaalt heb, echt super! :D
Op mn avatar ben ik als Ariel verkleed, maar ik ben eigenlijk heel erg wit/blond xD een van de weinige daar, zo grappig dat die haarkleur er niet meer is zowat
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164

PuppyLikesYou schreefCOLON
MermaidLagoon schreefCOLON^ Perfect verslag van de dag! Iedereen die twijfelt: gewoon een keer doen! Ik heb echt hele leuke mensen ontmoet en een hele leuke dag gehad! Jammer dat ik je niet (bewust) gezien heb PuppyLikesYou! Ik was nummer 511 en ik was er drie kwartier van tevoren, dus we zijn wel bij elkaar in de buurt geweest!
Oh haha wie weet! Hoe zach je eruit? Had jij trouwens wel danservaring? Of enige andere ervaring omdat je het zo hoog gehaalt heb, echt super! :D
Op mn avatar ben ik als Ariel verkleed, maar ik ben eigenlijk heel erg wit/blond xD een van de weinige daar, zo grappig dat die haarkleur er niet meer is zowat
Ik had een roze/oranje shirtje met lange mouwen aan, zwarte kniebroek en bruin haar! Ik heb tot 4 jaar geleden mijn hele leven een musicalopleiding gedaan, de dans was echter iets te hoog gegrepen voor mij na een aantal jaren er niets aan gedaan te hebben. Ik ben gewoon maar blijven lachen, wat blijkbaar geholpen heeft haha!
Blog | Instagram

Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

@MermaidLagoon: Oh super leuke opleiding! Ik doe mode, dus das totaal iets anders, haha!
Denk je dat jazz ballet me zou helpen? :p Het is inderdaad het beste om te blijven lachen, dat heb ik ook gedaan, echter was ik zo slecht! Ik kon het helemaal niet bij houden! xD Wie weet is het de volgende keer anders en heb ik meer geluk hihi.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Bedankt voor het delen dames! Wat jammer PuppyLikesYou, maar misschien na wat danslessen ben je er een volgende keer wel bij!! En MermaidLagoon, wat een fantastisch nieuws! Hopelijk krijg je snel groen licht!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164

PuppyLikesYou schreefCOLON@MermaidLagoon: Oh super leuke opleiding! Ik doe mode, dus das totaal iets anders, haha!
Denk je dat jazz ballet me zou helpen? :p Het is inderdaad het beste om te blijven lachen, dat heb ik ook gedaan, echter was ik zo slecht! Ik kon het helemaal niet bij houden! xD Wie weet is het de volgende keer anders en heb ik meer geluk hihi.
Ik studeer inmiddels Media, Informatie en Communicatie, dus ook totaal iets anders hoor haha :) Heb het altijd naast mijn 'gewone' school gedaan! Ja, ik zit er zelf ook aan te denken om weer eens wat lessen te nemen, kan nooit kwaad!
Blog | Instagram

Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164

Dragy schreefCOLONBedankt voor het delen dames! Wat jammer PuppyLikesYou, maar misschien na wat danslessen ben je er een volgende keer wel bij!! En MermaidLagoon, wat een fantastisch nieuws! Hopelijk krijg je snel groen licht!
Thanks! Ik hoop het ook, zo snel mogelijk afstuderen en dan duimen maar!
Blog | Instagram

RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Als je goed nieuws te horen krijgt MermaidLagoon laat je het dan weten? Ik duim in ieder geval voor je! :D

@MissAriel de volgende auditie wil ik echt niet missen, dus ik ben absoluut van de partij! Voorlopig heb ik genoeg tijd om me voor te bereiden, de meeste audities vinden altijd in het voor en najaar plaats ;)
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164

RoseRaven schreefCOLONAls je goed nieuws te horen krijgt MermaidLagoon laat je het dan weten? Ik duim in ieder geval voor je! :D

@MissAriel de volgende auditie wil ik echt niet missen, dus ik ben absoluut van de partij! Voorlopig heb ik genoeg tijd om me voor te bereiden, de meeste audities vinden altijd in het voor en najaar plaats ;)
Ja zal ik zeker doen! Dankjewel!
Blog | Instagram

Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Vanaf hoeveel jaar mag je daaraan meedoen? En zijn er ook castings in België ?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Thomas schreefCOLONVanaf hoeveel jaar mag je daaraan meedoen? En zijn er ook castings in België ?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Vanaf 18 jaar, en ja in Brussel.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar