Geweldig, dankje D-Tekenaar!D-Tekenaar schreefCOLONLaura schreefCOLONErg benieuwd naar Sany Claws! Ik heb er nog nooit foto's van gezien.
Klinkt allemaal goed! Redelijk wat characters te vinden ook, en yaaay voor Merida!
Hier is een foto van Character Central
Disney's Kerstseizoen 2014
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Sprookjesprins6
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 18:06
Wow!!!!
Wij kommen precies 14 nov aan tot 17 nov
Wat een feest om naar uit te kijken
Wij kommen precies 14 nov aan tot 17 nov
Wat een feest om naar uit te kijken
I
Disney!
Wie wil pins ruilen??
The most fantastic, magical things can happen, and it all starts with a wish.
Wie wil pins ruilen??
The most fantastic, magical things can happen, and it all starts with a wish.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ben ik het toch ook wel mee eensDmagique schreefCOLONRonduit belachelijk voor woorden...begint de kerst op 9 november, dus verwachten.bezoekers dat ook alle kerst activiteiten beginnen. En dan komen de prinsessen pas vanaf 14 november.
waar ga je dan de andere prinsessen moeten zoeken? misschien in de studios
tijdens die verschrikkelijke stars and cars meeting.. jammer
maar voor de rest klinkt het goed
btw wanneer staat Sally samen met Jack? heb haar nog niet gezien
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Bedankt, gisteren drukke dag op het werk dus 's avonds helemaal vergeten mijn foto's te uploadenD-Tekenaar schreefCOLONLaura schreefCOLONErg benieuwd naar Sany Claws! Ik heb er nog nooit foto's van gezien.
Klinkt allemaal goed! Redelijk wat characters te vinden ook, en yaaay voor Merida!
Hier is een foto van Character Central
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
graag gedaan allebei
Mooi! Bedankt voor de vertaling ook...
Het is toch te hopen dat er iets van vervanging opduikt.
Wel zeer benieuwd hoe ze die Dreams of Christmas zullen aanpakken. Samen met het feit of ze 'Glow' aan het eind van de show als outro zullen behouden.
de Jingle Bell Boys met Mickey Mouse in Videopolis zien we niet terug.
Het is toch te hopen dat er iets van vervanging opduikt.
Wel zeer benieuwd hoe ze die Dreams of Christmas zullen aanpakken. Samen met het feit of ze 'Glow' aan het eind van de show als outro zullen behouden.
Via DisneylandBerry weten we nu dat er heel wat nieuwe figuren te zien zullen zijn tijdens Disney Dreams! of Christmas.
Zo zien we Tinkerbell en haar vrienden, Fix-It Felix & Wreck-It Ralph, Belle en het Beest en zelfs Hiro & Baymax uit de nieuwste Disneyfilm Big Hero 6!
Zo zien we Tinkerbell en haar vrienden, Fix-It Felix & Wreck-It Ralph, Belle en het Beest en zelfs Hiro & Baymax uit de nieuwste Disneyfilm Big Hero 6!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Ik hoop toch de nieuwste dreams show te kunnen zien .Dragy schreefCOLONVia DisneylandBerry weten we nu dat er heel wat nieuwe figuren te zien zullen zijn tijdens Disney Dreams! of Christmas.
Want we gaan helaas maar 1 dag met kerstmis .
Sent from my iPad using Tapatalk
Goed nieuws voor alle Frozen en Brave fans!
Wij waren afgelopen vrijdag het Disney hotel ingelopen en toen we de trap op kwamen liepen kwamen we Merida, Anna en Elsa tegen. De wachtrij was maar 20 minuten en je kon met alle 3 op de foto

Wij waren afgelopen vrijdag het Disney hotel ingelopen en toen we de trap op kwamen liepen kwamen we Merida, Anna en Elsa tegen. De wachtrij was maar 20 minuten en je kon met alle 3 op de foto

I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter. - Walt Disney
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Anjuul schreefCOLONGoed nieuws voor alle Frozen en Brave fans!
Dit nieuws was al eerder bekend .
alles over Merida zie je hier http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... ign=buffer
en van Anna en Elsa hier http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 82&p=42359
wel leuk dat je ze gezien hebt !
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Het waren enkel approval sets. Als het goed is zijn deze nu ook afgelopen.
Je kunt ze dus vanaf 9 november ontmoeten (Merida bij de Old Mill en Anna & Elsa in het Princess Pavillion).
Ik heb ook geluk gehad afgelopen vrijdag!
Liep toevallig op het juiste moment voorbij het Disneyland Hotel en zag ze boven staan.

Je kunt ze dus vanaf 9 november ontmoeten (Merida bij de Old Mill en Anna & Elsa in het Princess Pavillion).
Ik heb ook geluk gehad afgelopen vrijdag!
Liep toevallig op het juiste moment voorbij het Disneyland Hotel en zag ze boven staan.